Strona 2 z 2

: pn wrz 10, 2007 20:45
autor: mg-maciek
zaprzal pisze:
pytam bo slysalem ze dieslem sie nie powinno hamowac silnikiem
wrecz przeciwnie. bardzo spada wtedy EGT, super sie chlodzi
to się uspokoiłem dzięki

: pn wrz 10, 2007 20:48
autor: blend49
mysle ze jest sens zakladania urzadzonka " blow off" czy cos takiego daje to duzo zdrowia dla turbiny

: wt wrz 11, 2007 11:56
autor: mikan
no to zdania podzielone znow :) ciekawe

: wt wrz 11, 2007 12:10
autor: andrew19_86
blow off w dieslu jest beznadziejnym pomysłem,bo ani to działać dobrze nie będzie,bo niby skąd nadmiar powietrza w dolocie jak przepustnicy nie ma,ani nie będzie słychać blow'a,bo go klekot zagłuszy :bigok:

[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 12:13 ]
blend49 pisze:mysle ze jest sens zakladania urzadzonka " blow off" czy cos takiego daje to duzo zdrowia dla turbiny
więcej zdrowa dasz turbinie jak nie bedzie pałowania na zimnym silniku i po każdej dłuższej jeździe odczekasz z minutke,dwie zanim zgasisz silnik,coby sie turbo uspokoiło :bigok:

: wt wrz 11, 2007 12:14
autor: mikan
mialem oczywiscie na mysli diesle po modzie,wieksza turbina, wieksze cinisnie itd ale ok,nie ma przepustnicy to zrozumiale wtedy ...

: wt wrz 11, 2007 12:25
autor: andrew19_86
mikan pisze:mialem oczywiscie na mysli diesle po modzie,wieksza turbina, wieksze cinisnie itd
nie ma znaczenia czy po modach,czy seria...skoro oryginalnie nie pakowali blow'a do td-tdi to widać nie ma to sensu...,a w dieslu to nawet lansu nie będzie,bo nie słychać psyt psyt :bigok:

: wt wrz 11, 2007 12:53
autor: mikan
i orgionalnie nie zakladano rozporek z mk3 a jednak warto ja zalozyc prawda?takie gadanie ze nie ma sensu bo fabryka albo ktos tam nie zlozyl w silniku ktorego konstrukcja ma 18 czy 19 lat jest chyba malo trafna,oczekiwlam opini a nie przypuszczen bo tak to mozna dyskutowac w nieskonczonosc

: wt wrz 11, 2007 13:13
autor: andrew19_86
to nie są przypuszczenia kolego,każdy szanujący się tuner powie Ci,ze blow w dieslu jest bez sensu...zresztą nie spotkałem się z koncernem,który wypuszcza nowe diesle z blow off'em,więc nie tyczy sie to tylko silników starszej konstrukcji...,a jak wiesz lepiej niż wszyscy to załóż sobie i przekonasz się,że to tylko wywalona kasa na zbędny bajer...pozdrawiam

: wt wrz 11, 2007 14:02
autor: Corvax
mikan, poczytaj sobie co daje BOV, i nie chodzi tu bynajmniej o sympatyczny dźwięk, jak również zdrowie turbiny, potem poczytaj sobie na jakiej zasadzie działa doładowanie silnika w dislu, a na koniec dowiedz sie ile się trzeba narobić, żeby założyć BOVa do diesla, szczególnie do tdi i dlaczego.

Wszystko jest opisane na forum.

[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 2:05 pm ]
blend49 pisze:mysle ze jest sens zakladania urzadzonka " blow off" czy cos takiego daje to duzo zdrowia dla turbiny
No to śmiało zakładaj, a zanim zadasz pytanie dlaczego mi nie działa BOV w dieslu, poszperaj na forum.

: wt wrz 11, 2007 18:40
autor: mikan
mam td a nie tdi .
andrew19_86 pisze:...,a jak wiesz lepiej niż wszyscy to załóż sobie i
nie wiem lepiej, gdybym wiedzial,nie pytalbym,a nie pytalem jak go zalozyc tylko czy ktos to przerabial i czy ma sens,oczekiwalem odpowiedzi paru osob, nic wiecej,juz conieco sie dowiedzialem i ok, o tego jest forum prawda

: wt wrz 11, 2007 19:21
autor: mikan
jak ktos caly czas odpisuje to co ja moge zrobic

: wt wrz 11, 2007 19:51
autor: andrew19_86
skoro masz odpowiedz to możesz po prosic moda o zamkniecie tematu :bigok: