Brak mocy w AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 12, 2007 22:44

wyslij do kogos, albo sam to zrob :) nie jest to trudne bo sam to juz robilem :) kwestia wyjecia turbo z auta

jesli chodzi o samo czyszczenie to nawet ja Ci moge to zrobic


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » czw wrz 13, 2007 20:51

Anusiak pisze:powiedzieli mi że to wina turbiny i trzeba ją oddać do magika.... ale to koszt 600zł netto!!!! powiedzcie mi czy to ma sens????? bo turbina bije przy 1200obr/min 2bary!!!!
Według mnie koloryzują i to strasznie.
Po pierwsze gdyby to była wina turbiny to nawet przy walniętym n75 (lub odpiętym) pompowałoby dalej tyle że wpadałby w notlauf.
Więc jeśli napisałeś:
Anusiak pisze:pierwszy mechanik, tak mi wyczyścił zaworek n75 że NOLAUFT zniknoł bo znikneło całkiem doładowanie.

to wynika z tego że przy uszkodzonym, czy odpiętym N75 przestała turbina pompować, czyli kierownice coś regulują.

Czy masz dostęp do Vaga taki żeby zrobić logi i je tu wrzucić?
Spróbuj zdjąć wężyk podciśnieniowy z turbiny (możesz go jakąś śrubką zaślepić) i sprawdź jak auto jeździ. Jak turbina nie będzie kręcić, czyli będzie chodził jak diesel bez turbo to po co wyciągać turbo?


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » czw wrz 13, 2007 21:49

zauwazcie ze podczas testu a odpietym węzykiem cisnienie jest nizsze niz zadane
przepływka mierzy mniej i ecu moze nie dawac całej dawki paliwa i w notlauf pozornie nie wpadnie auto



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 128 gości