remont silnika wersja standard low
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
ja u siebie robilem remonick i wymienilem pierscienie, panewki, nowe zawory, uszczelniacze zaworowe, tulejki zaworow, do tego komplet uszczelek (pod głowice,zimeringi,pod klawiature,miske) do tego byla planowana głowica, i szlifowane gniazda zaworowe a i rozrzad jeszcze do tego za wszytko mi wyszło nieco ponad 1000 zł razem z robocizna
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
no wlasnie nie wiem czy nie lepiej zrobic remontu i wladowac jakies markowe czesci niz kupowac silnik w bardzo dobrym stanie, skoro mozna miec jak nowy... z drogiej strony jaka bedzie wytrzymalosc tego silnika skoro np glowica bedzie przypuszczalnie spawana czy cos w tym rodzaju... nie wiem mam dylemat...
Mozesz przyoszczedzic sporo na remoncie - robiac wszystko co się samemu.
Ja tak z kolega w pewnym momencie postanowilem (bo w serwisie niby dobrym taki mi **** zrobili i tyle skasowali) i powiem ci ze prawie wszystko da się zrobic samemu.
Oczywiscie nie mówie o szlifowaniu samemu czy planowaniu samemu glowicy - ale skrecanie itp mozna samemu poczynic.
W razie czego służe pomocą.
Ja tak z kolega w pewnym momencie postanowilem (bo w serwisie niby dobrym taki mi **** zrobili i tyle skasowali) i powiem ci ze prawie wszystko da się zrobic samemu.
Oczywiscie nie mówie o szlifowaniu samemu czy planowaniu samemu glowicy - ale skrecanie itp mozna samemu poczynic.
W razie czego służe pomocą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 186 gości