Mozliwe ze nastawnik masz na 10mg/skok ustawiony. To by tlumaczylo mula i duze spalanie na kompie pokladowymKris-THC pisze:Komp pokazuje średnie spalanie 10,5 litra ale tyle nie pali bo na zbiorniku zrobiłem ponad 800km.
Zamulony AHF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
No i okazuje się że mam wtryski do wymiany. Na rolkach pokazało 65KM
Aż dziwne że auto do 160km/h się rozpędza. Zero kopcenia dopiero po zwiększeniu dawki na pompie zaczęło delikatnie kopcić. Trzeba będzie jakieś mocniejsze szpryce zapodać i dopiero sofcik stroić. Znowu wydatek i dalej auto zamulone........ Szkoda gadać.......
Aż dziwne że auto do 160km/h się rozpędza. Zero kopcenia dopiero po zwiększeniu dawki na pompie zaczęło delikatnie kopcić. Trzeba będzie jakieś mocniejsze szpryce zapodać i dopiero sofcik stroić. Znowu wydatek i dalej auto zamulone........ Szkoda gadać.......
216-tki, czyli końcówki z silnika od Transportera oznaczenie silnika AHY lub AXG oba o mocy 151KM - może bede miał jeden komplecik po taniości tylko jeszcze muszą przejść weryfikację u pompiarzaKris-THC pisze:Jakie szpryce najlepiej zapodać lub z jakimi końcówkami (hybrydy)?
nie chce mi sie wierzyć żeby wtryski tak klękły ? na pewno pompa jest OK ?
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Trochę żal że kupiłem auto z niesprawnym silnikiem ale z drugiej strony to gdybym kupił sprawne to skończyło by się na chipsie, wydechu a cały czas miałbym chcice na lepsze turbo i szpryce a tak przy okazji wymiany włożę lepszy osprzęt. Turbo jest hybryda bo wirnik od VNT17 zobaczymy ile wyjdzie na rolkach z mocniejszymi wtryskami i dobrym softem. Już nie mogę się doczekać suchych jesiennych dni i zimnego tlenu nad asfaltem Wiem że aligator składa wtryski na końcówkach z Kanady i włoskich Fratelli Bosio tylko nie wiem jak jest ich cena. Ogólnie na stronce KermaTDI robią sobie dobrą reklamę tych końcówek startując w rajdach MKIV z TDI pod maską. Ogólnie dobra stronka http://www.kermatdi.com/
Pamiętasz moją? W serii na starej pompie było 89KM a na takie samej innej seria pokazała 114KM.cowboy pisze:nie chce mi sie wierzyć żeby wtryski tak klękły ? na pewno pompa jest OK ?
Także na 100% nie byłbym pewny że to wtryski.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Tego będziemy się trzymać, chociaż pompa kosztowała mnie 500zł a wtryski są raczej 2 razy droższe.Kris-THC pisze:Na razie zostańmy przy proporcjach 90% wtryski a 10% pompa co razem daje 100% wtryski + pompa Chyba bym się powiesił
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Dokładnie tak jak piszesz, tyle tylko że jeśli pompa jest zdrowa to miło będzie mieć mocne wtryski. Wkur..a mnie cały ten kibel z silnikiem bo kasy trochę poszło a jedyny plus to fakt że przy okazji wymiany zmieniam osprzęt na wydajniejszy. Lader jest zrobiony i to lepiej niż fabryka a auto nie jeździ. Ogólnie dla człowieka który nie sra kasą jedyną drogą konkretnego wzmocnienia silnika jest konieczność wymiany osprzętu silnika na lepszy przy awarii tegoż osprzętu. Zresztą nie chce mi się już o tym pisać bo trochę wypiłem i nie potrzebnie się irytuję Jak auto będzie git to napiszę konkretnie co było, co zostało zrobione i jak jeździ. Ogólnie jak się kocha auta a czyta porady z forum to człowiek zapie..ala od kompa do garażu jak jakaś małpa próbując każdej z opcji, wiadomo - fundusze, jednak bez wiedzy lub sprzętu to nie zawsze można trafnie dokonać diagnozy, z całym szacunkiem dla naszego forum i jego użytkowników bo Wasze wskazówki pomagają mniejszym kosztem leczyć samochody. Na co dzień pracuję z silnikami a jednak kupiłem auto z niedomagającym silnikiem i problem mnie przerósł, to chyba musi być miłość do golfów fakt że szwab charczał jak chciałem zapiąć vaga i tego nie zrobiłem zresztą pompy lub wtrysków nie potrafiłbym trafnie zdiagnozować.Grześko pisze:chociaż pompa kosztowała mnie 500zł a wtryski są raczej 2 razy droższe.
Ostatnio zmieniony wt wrz 18, 2007 02:43 przez Kris-THC, łącznie zmieniany 1 raz.
Odnośnie pompy to jeśli jest mało wydajna (tak jak moja poprzednia pompa) to nie ma żadnych szans żeby wyszło to na VAGu. Wszystkie parametry są idealne, te wymagane przez komp i te zwrotne z pompy a ilość paliwa daje za małą niż powinna.Kris-THC pisze:zrobiłem zresztą pompy lub wtrysków
Jeśli chodzi o wtryski to pobieżnie można ocenić ich stan na podstawie bloku 13, ale tylko pobieżnie, bo walnięta pompa na 1 sekcji też wyjdzie w tym bloku, no i oczywiście rożnicę ciśnienia sprężania w cylindrach też blok 13 pokaże.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
A jeżeli pompa jest za mało wydajna to nie mozna zobaczyć tego w grupie 004 pod obciążeniem? jeżeli będzie za mało wydajna to może kopcić też na czarno?Grześko pisze:Odnośnie pompy to jeśli jest mało wydajna (tak jak moja poprzednia pompa) to nie ma żadnych szans żeby wyszło to na VAGu. Wszystkie parametry są idealne, te wymagane przez komp i te zwrotne z pompy a ilość paliwa daje za małą niż powinna.Kris-THC pisze:zrobiłem zresztą pompy lub wtrysków
Jeśli chodzi o wtryski to pobieżnie można ocenić ich stan na podstawie bloku 13, ale tylko pobieżnie, bo walnięta pompa na 1 sekcji też wyjdzie w tym bloku, no i oczywiście rożnicę ciśnienia sprężania w cylindrach też blok 13 pokaże.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości