Spadek napięcia podczas rozruchu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » pn wrz 24, 2007 11:22

GRIZLI, nie do końca, centra prawda zdarzają się pady AQ, ale dlatego że pękają mostki pomiędzy płytami. Ja mam ZAP Piastów w ciągnikach i kręcą jak *#cenzura#* juz chyba 4 rok zima nie zima. 2 lata temu założyłem tez Zap'a do golfa 74Ah 680A (EN) kupiony za ... 190zł na składnicy maszyn w Krośnie na Podkarpaciu. Mechanik chciał mnie przekonać do centry futury ale się nie dąłem bo padają jak muchy. Różne opinie tez są o Boshu silver tym wapiennym, ogólnie marka dobra tylko że mało kto to kupuje (chyba ze względu na cenę) i jak kupisz to masz nowy AQ który ma powiedzmy 2 lata, bo tyle czeka na klienta.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

Misiek1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 14:02
Lokalizacja: Radzionków

Re: Spadek napięcia podczas rozruchu

Post autor: Misiek1981 » sob sty 01, 2011 15:39

Witam, podpinam się do tematu. Szukam przyczyny słabego kręcenia rozrusznika podczas mrozów w moim MK3. Sprawa wygląda następująco aku praktycznie nowy 72Ah 608A. Ładowanie na uruchomionym silniku i z pełnym obciążeniem (światła+dmuchawa na 4+radio)nie spada poniżej 14,3V czyli ok. wszystkie świeczki oraz listwa zasilająca świece sprawne. Pobór prądu w stanie spoczynku 0.07A. Zastanawia mnie spadek napięcia po przekręceniu kluczyka w pozycji w której świecą wszystkie kontrolki i grzeją się świece (dmuchawa i inne odbiorniki wyłączone), bo napięcie spada do około 11,2 V czy to normalne?. Podczas rozruchu napięcie spadło do 9V przy temperaturze otoczenia -1 aku trochę niedoładowany bo miał 12,4V. Stawiacie na rozrusznik ?. Dodam jeszcze że na ciepłym silniku auto pali na dotyk.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Spadek napięcia podczas rozruchu

Post autor: twardy » pn sty 03, 2011 14:58

Misiek1981, napisałeś że napięcie spadło do 9V przy temperaturze -1 , jak będzie -15 to do ilu spadnie?. Im niższa temperatura tym niższa sprawność akumulatora. !!!


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 148 gości