Strona 2 z 2

: sob wrz 01, 2007 20:26
autor: niziok
No ten cały Rydel chyba się zna na rzeczy, bo sprawdził wtryski, świece żarowe i turbo, ustawił kąt wtrysku, ustawił obroty biegu jałowego... zajęło mu to ok 1,5h i zgarnął tylko 50zł... więc mniema że się zna... chociaż sprzeczał się ze mną że jeśli chodzi o silniki Diesla w audi B4 to najpopularniejszy jest 1,9TD (aaz) :rotfl: , ale nie dziwię mu się, na kacu był :food:

Może i macie rację... w końcu 7litrów na AAZ zapełnionego ludźmi to nie tak dużo... tym bardziej że kierowca czasami lubi pocisnąć autko :jezor: ale czytałem na forum, jak się niektórzy chwalili spalaniem AAZeta rzędu 5-6l/100

: sob wrz 01, 2007 22:09
autor: mular
A gdzie ten Rydel to robi jestem z Chelma i nic o nim nie slyszalem?

: sob wrz 01, 2007 22:37
autor: mikan
moj pali 5-6 jak zamulam,nie ze wolno jade . ale nie wkreacam tak jak trzeba

: ndz wrz 02, 2007 20:57
autor: niziok
Rydel robi w Hrubieszowie, ulicy już nie pamiętam... ale jak wjeżdżasz do Hrubieszowa od strony Mojsławic to zaraz na pierwszym skrzyżowaniu skręcasz w prawo i jedziesz cały czas prosto aż za wiadukt... w okolicy ul Jodłowej czy Świerkowej, jakoś tak.

: wt wrz 04, 2007 17:09
autor: arwam
panowie silniki ABL i AAZ to silniki 1.9 TD.
ABL ma wtryski jedno spręzynowe KCA 30S44;
AAZ ma wtryski dwu sprężynowe KCA 27S77

: śr wrz 05, 2007 14:46
autor: DANIEL LHR
niziok

w jaki sposób ci ten gość sprawdzał turbine oraz ustawiał kąt wtrysku
na czujnik zegarowy czy na lampe stroboskopową z czujnikiem na pierwszym przewodzie wtryskowym? pytam z ciekawości

: pt wrz 07, 2007 19:22
autor: niziok
na zegar, ale na lampę stroboskopową też coś ustawiał, chyba obroty biegu jałowego itp

: pt maja 23, 2008 22:36
autor: marewel
Robilem niedawno audi 80 B4 i miało wtryski jedno sprezynkowe.

: sob maja 24, 2008 22:01
autor: oldstaszek
Nie będę się sprzeczał,ale w 94 roku była zmiana wtrysków.
Na mój gust przy komorze pośredniej a tak wskazuje rozpylacz DNOSD 297 dwusprężynowiec nie ma sensu.Dwusprężynowe to TDI czy DI...Direct Injector - wtrysk bezpośredni.Dwusprężynowy ma za zadanie rozłożyć wtrysk aby silnik nie klekotał jak traktor tj.twarda praca.
Uwaga dodatkowa:nasze majstry nie za bardzo zwracają uwagę na przekładkę nad rozpylaczem.Wybita piętką igły daje większy skok igły a co za tym idzie więcej paliwa no i przy wysokich obrotach - na czarno...igła nie zdąża.Temat jest trochę dłuższy. :pub:

: ndz maja 25, 2008 18:45
autor: szatanek
Panowie wytłumaczcie mi jaki sens miało by stosowanie wtryskiwaczy 2-spręzynowych w silnikach ZS z wtryskiem pośrednim? Komora wstępna lub wirowa powoduje mniej gwałtowny przebieg procesu spalania czyli jest mniejsza szybkość narastania cisnienia w procesie spalania, podobną rolę pełni wtrysk pilotujący w bezpośrednim wtrysku. Więc wtrysku w silnikach ZS z komorą dzieloną nie ma sensu dzielic na kilka faz, bo sama konstrukcja tych komór wymusza spalanie paliwa w 2 fazach tj. spalanie w komorze pomocniczej ( wstepnej lub wirowej) i spalanie w komorze głównej (przestrzeni nad tłokiem).