Strona 2 z 2

: śr sie 29, 2007 19:09
autor: TUTENHAMON
ok sprawdze a czy dodatkowo w ksiązce serwisowej nie powinno gdzieś być napisane oznaczenie silnika?

: śr sie 29, 2007 19:12
autor: damcio151
TUTENHAMON pisze:ok sprawdze a czy dodatkowo w ksiązce serwisowej nie powinno gdzieś być napisane oznaczenie silnika?
osobiście nie posiadam książki serwisowej , więc pewien nie jestem , ale powinno być napisane jaki to silnik ..... możesz też zobaczyć po numerze silnika , z tego co pamiętam pierwsze 2,3 litery to oznaczenie .... Jak będzie 1Z to w numerze będzie Z1....

[ Dodano: Sro Sie 29, 2007 19:17 ]
dobra nudzi mi się więc coś jeszcze dodam od siebie
o oleju w IC już mówiłem , więc jeszcze tak ....przy jeździe próbnej zobacz , czy nie ma dużej chmury dymu za tobą , może puścić na chwilę małego batorego , ale tylko na chwilkę , jeżeli będzie dymić to na jaki kolor ( może na czarno , nie może na niebiesko , jeżeli będzie na niebiesko to go olej) , zobacz również jak odpala ... zdrowy TDI odpala z półobrotu .
O tym , że trzeba sprawdzić wycieki w silniku to pewnie wiesz ... jak będzie myty silnik to go nie bierz , bo pewnie sprzedawca chce coś ukryć ;)
Koniecznie przejedź się powyżej 130-140km/h , aby sprawdzić , czy autko nie wpada w notlauf

: śr sie 29, 2007 19:37
autor: TUTENHAMON
Już go odpalaliśmy odpala dosłownie odrazu bez krecenia rozrusznikiem sprawdze wszystko jak mówisz dzięki wielkie

: śr sie 29, 2007 19:39
autor: arturo
TUTENHAMON pisze:z 95 kombi
tak jak kolega damcio151, napisał AFN nie może być.
TUTENHAMON pisze:jest jeszcze coś po czym można rozpoznać
AFN 110KM ma taką dużą osłonę plastikową na silniku z napisem TDI (I jest czerwone), ma
większą sprężarkę (gorącą stronę) (bo VNT) i nie jest tak schowana jak w 1Z 90KM (mam na myśli że jest bardziej widoczna)

: śr sie 29, 2007 19:40
autor: damcio151
TUTENHAMON pisze:Już go odpalaliśmy odpala dosłownie odrazu bez krecenia rozrusznikiem
no i bardzo dobrze :D tak ma być :okej:
TUTENHAMON pisze:dzięki wielkie
nie ma sprawy :pub:

[ Dodano: Sro Sie 29, 2007 19:42 ]
arturo pisze:AFN 110KM ma taką dużą osłonę plastikową na silniku z napisem TDI (I jest czerwone)
nie wszystkie samochody to mają ;)
arturo pisze:ma
większą sprężarkę (gorącą stronę) (bo VNT) i nie jest tak schowana jak w 1Z 90KM (mam na myśli że jest bardziej widoczna)
raczej TUTENHAMON nie będzie szukał turbo i nie wie jakiej to ma być wielkości ;) dlatego najprościej jest zobaczyć na sterowanie turbo , czyli n75

: śr sie 29, 2007 20:41
autor: arturo
Najlepiej se kolego TUTENHAMON, postaw obok golfa TDI 90 KM i porównaj
powinna być też napisana wersja silnika pod wykładzina w bagażniku na nalepce

: śr sie 29, 2007 21:15
autor: GRIZLI
Jeśli posiadasz książkę serwisiwą, na drugiej stronie oznaczonej FAKRZEZUNG-DATEN jest naklejka. W drugiej linijce pod kodem kreskowym na końcu jest podana moc silnika w kilowatach-KW oraz typ silnika za nią -1Z,AFN..itd. poza ty, oznaczenia jest jeszcze obok kodu kreskowego.