Strona 2 z 2

: ndz sie 26, 2007 22:00
autor: esenpe
aliengsm pisze:Przed chwilą mój "mechanik" zabrał samochód do regulacji. Powiedział, że po założeniu przepływomierza, konieczna jest zmiana jakiś parametrów w komuputerze. Ściema, czy coś może być na rzeczy ?
Ja probowalem wyczyscic juz ledwo zipiaca przeplywke w wanience ultradzwiekowej co jej nie pomoglo zbytnio ;-) kupilem boscha wymienilem i jak reka odiol, nawet zniknely moje podejrzenia co do zaworu turbiny bo moc spadal powyzej 3k obrotow.. oczywiscie wszystko diagnozowalem sobie VAGiem (czyt. komp na siedzeniu obok i gaz w podlodze :P )

Pozdr.
K.D

: pn sie 27, 2007 21:40
autor: arturo
Silnik u mnie jest 110 konny.

chodzi o np. 1Z czy AFN, masz na naklejce w bagażniku i na samym silniku przed numerem. Pewnie masz AFN albo jego nowszego "brata"
aliengsm pisze:Przed chwilą mój "mechanik" zabrał samochód do regulacji. Powiedział, że po założeniu przepływomierza, konieczna jest zmiana jakiś parametrów w komuputerze. Ściema, czy coś może być na rzeczy ?
TOTALNA BZDURA!!! nic sie nie zmienia
Zaloguj blok 013 na basic settings (będzie migać kontrolka świec żarowych) i obserwuj sztange na turbo (powinno ją wciagnąć jak masz napis ON i powinna opaść jak zmieni sie na OFF) (DOTYCZY SILNIKÓW ZE SPRĘŻARKĄ ZE zmienną geometrią czyli sterowanych podciśnieniowo)

: czw sie 30, 2007 20:38
autor: aliengsm
Już po wszystkim, jest OK !!! :grin:

Powodem moich problemów był bardzo bardzo błachy problem.
Otóż przy mojej pierwszej wizycie u jednego z mechaników, których odwiedzałem i przy wymianie jednego z węży, który był przetarty, mechanik popełnił głupi błąd. Otóż weżyk który idzie do kompa mechanik nie podłączył do komputera tylko w inne miejsce, przez co kompuer przeładowywał.

To wszystko :bigok: