Problem z mocą na wyzszych obrotach:/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » pn sty 14, 2008 00:00

Jerry-GOLF-TDI pisze:jeśli dobrze pamiętam to gddzies juz było o tym pisane i o tej dziurze w mocy na pewnych obrotach. Jesli dobrze pamiętam to ktoś w tym przyapdku miał zasyfiony filtr paliwa czy cos w tym stylu.....

filter nowencja + filter paliwa ; ) przed gov modem i po govie to samo ;) to smok ;) bo przekladalem z mojego mk III :food:

[ Dodano: 13 Sty 2008 23:10 ]
rozne sa akcje :P kazdy post jest wazny. nowi userzy niech czytaja i sie ucza ; ) po to jest forum :) :bajer:


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt sty 15, 2008 14:07

Słuchajcie, zlokalizowałem pechezyki powietrza ulatniajace sie spod wtryskiwaczy, jak zmieniałem wezyki przelewowe to troche ropy dosatło sie pod wtryskiwacze i spod 3 wtrykow zaczeły wychodzic pechezyki jak właczyłem silnik, czy to moze byc to?? moze gdzies kompresje przez to gubi?i przez to jest ten brak mocy?wystarzy podkładki tylko wyminiec czy cos jeszcze??

[ Dodano: 15 Sty 2008 13:13 ]
filtry paliwa to ze 4 zmieniłem dalej to samo, nawet zakładałem ten bez pogrzewacza, az sie wqrwiłem i zrobiłem patent ze podłaczyłem przewod do pompy prosto z banki z ropą, kolega trzymał na siedzeniu pasazera, i dlaej było to samo, czyciłem weze od baku do filtra i powrot, w zbiorniku grzebałem, nic tam nie znalazłem bo myslelm ze moze cos sie przytkało, ale wszystko tam w porzadku a co najciekawsze to i tak mi sie układ zapowitrza, i mysle ze to moze przez te wtryki co spod nich ulatnia sie powietrze co wy o tym sadzicie???


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 15, 2008 14:29

tomogolf2, moze któryś wtryskiwacz jest nie dokręcony ..... albo coś nie takz tą uszczelką pod nim bo o ile sie nie myle to tam jest uszczelka .....
a podkładki o których mowisz są między końcówką wtryskiwacza a wtryskiwaczem :)



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt sty 15, 2008 21:48

To_mas pisze:moze któryś wtryskiwacz jest nie dokręcony
no własnie mowie ze spad 3 wtrykow tam gdzie sie je wkreca do głowicy mi ulatnia sie powietrze, moze to to, w poniedziałek jade na warsztat, moze cos sie da zrobic......


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Kazimir
Grupa Wielkopolska
Grupa Wielkopolska
Posty: 131
Rejestracja: sob lut 17, 2007 22:24
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Kazimir » śr lut 06, 2008 10:57

tomogolf2 pisze:Słuchajcie, zlokalizowałem pechezyki powietrza ulatniajace sie spod wtryskiwaczy, jak zmieniałem wezyki przelewowe to troche ropy dosatło sie pod wtryskiwacze i spod 3 wtrykow zaczeły wychodzic pechezyki jak właczyłem silnik, czy to moze byc to?? moze gdzies kompresje przez to gubi?i przez to jest ten brak mocy?wystarzy podkładki tylko wyminiec czy cos jeszcze??
Witam podpinam się pod temat , wczoraj wymieniałem wężyki przelewowe ale też patrząc na dwa wtryskiwacze to widzę bąbelki :crazy: I teraz moje pytanie czy należy je dokręcić czy kombinować z tymi podkładkami ??


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lut 06, 2008 11:22

Kazimir pisze::crazy: I teraz moje pytanie czy należy je dokręcić czy kombinować z tymi podkładkami ??
ja bym spróbował troche dociągnąć je :) a jak to nic nie da to kupić nowe podkładki i załozyć :) kosz to nie całe 2 zł sztuka :)



Awatar użytkownika
Kazimir
Grupa Wielkopolska
Grupa Wielkopolska
Posty: 131
Rejestracja: sob lut 17, 2007 22:24
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Kazimir » śr lut 06, 2008 11:35

Dziękuję i przepraszam za odkopanie tematu :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr lut 06, 2008 18:30

A nie uważacie panowie że to rozlany ON się gotuje na gorących wtryskach. Wtryskiwacze są tak wkręcone że nie ma prawa tamtędy ulatywać cokolwiek.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości