Strona 2 z 3

: pt sie 17, 2007 09:42
autor: zaprzal
skarredasch pisze:przylacze sie do pytania...
mam t2 i nie wiem co zrobic, zeby nie bylo turbo dziury tak duzej, tzn zalacza sie turbawka przy 2000 obr...moze cos poradzicie?...regulacja czy inna turbawka?...
dodam, ze nie krece mocno silnika...3200 obr/min przekraczam tylko na 5 biegu...
no jak mowisz ze t2 w aaz ma dla ciebie za duzego laga........ to kup sobie tdi :lol: tam bedziesz mial w sam raz, bedzie ciagnal lekko od samego dolu, 3200 i zmiana biegu :lol:
kazda uzywana bedzie miała niewielki mało wyczówalny luz :P
malo tego nawet NOWE maja wyczuwalny neiwielku luz, po prostu musza miec
piow11 pisze:Czy można założyć turbinę k24/T3 do silnika 1Z?
teoretycznie mozna jednak to bedzie juz wieksza rzezba. w tdi praca silnika steruje komputer i bedzie trudniej to wystroic

w 1Z lepiej zalozyc wtryski na te z wersji 110km lub 0,216 i zrobic program

: pt sie 17, 2007 10:58
autor: Cinek
skarredasch pisze:przylacze sie do pytania...
mam t2 i nie wiem co zrobic, zeby nie bylo turbo dziury tak duzej, tzn zalacza sie turbawka przy 2000 obr...moze cos poradzicie?...regulacja czy inna turbawka?...
dodam, ze nie krece mocno silnika...3200 obr/min przekraczam tylko na 5 biegu...
jak t2 ma dla ciebie dużego laga to nie wiem :/ pozatym 3,2 to wybacz, ale kup se Jpka bo TD zajedziesz rychło. widziałeś charakterystyke tego silnika ?? na jakimś wykresie zobacz jaką mu robisz krzywde

: pt sie 17, 2007 11:24
autor: skarredasch
Cinek, nie widzialem charakterystyki...wiem tylko, ze maks moc ma przy 4200 obr...

: pt sie 17, 2007 19:38
autor: souler
hehe turbodziura przy t2 :panna: pierwsze slysze. idealne turbo na killowanie po miescie, ale na trase sie nie nadaje. szybko sie wkreca, zwlaszcza moje bydle. laga to ma jak wcisne pedal przy 1.5k obr. kolego skarredasch max moment przy 2.4k obr, wiec o jakiej turbodziurze mowisz przy 2k obr? logiczne ze wtedy jeszcze nie ciagnie.

: sob sie 18, 2007 00:04
autor: skarredasch
doczytalem...i powinienem utrzymywac obroty miedzy 2500 a 4200 obr...czyli miedzy maks momentem a maks moca...
a co poradzic na cieknaca odme?...troszke mi zalewa olejem pokrywe jak depne...
jak zmieniam biegi na 3000 to jest ok, ale jak przycisne to sie potrafi spocic...

: sob sie 18, 2007 00:28
autor: To_mas
skarredasch pisze:a co poradzic na cieknaca odme?
mozesz ją wypuścić pod samochód choć mnie by szlak trafił jakby mi olej kapał :PP
Jest jeszcze coś w stylu "cashcan" czy jakoś tak !!
Robi sie taki zbiorniczek i do niego kierujesz wąz odmy gdzie gromadzi sie olej :)) zbiorniczek powinien mieć zamontowany specjalny filterek na coś tam :P koszt filteka coś koło 20 zł chyba :)

Mozesz pokombinować Miałem gdzieś foto nawet tego rozwiązania ale problem z kompem zaowocował czyściutkim dyskiem i teraz mam g...o

: sob sie 18, 2007 02:22
autor: tomogolf2
To_mas pisze:"cashcan"
tu masz jak to zrobic :) http://www.turbophile.com/technical/diy_catch_can.html a wypuszczenie rury od odmy nie wpłynie jakos negatywnie na silnik??

: sob sie 18, 2007 09:19
autor: zaprzal
tomogolf2 pisze:
To_mas pisze:"cashcan"
tu masz jak to zrobic :) http://www.turbophile.com/technical/diy_catch_can.html a wypuszczenie rury od odmy nie wpłynie jakos negatywnie na silnik??
bedziesz mial czysto w dolocie

: sob sie 18, 2007 10:52
autor: skarredasch
dzieki...postaram sie w wolnym czasie pokombinowac z "cashcan"...
pewnie przy okazji robienia fmic-a, a to za miesiac najszybciej...
aaa...jeszcze cos....turbawka moja ma opcje podlaczenia chlodzenia woda...gdzie to podpiac? na pewno bedzie jej chlodniej, a przegrzac jej nie chce...

: sob sie 18, 2007 11:41
autor: zaprzal
catch can :)

: sob sie 18, 2007 11:49
autor: souler
skarredasch pisze:dzieki...postaram sie w wolnym czasie pokombinowac z "cashcan"...
pewnie przy okazji robienia fmic-a, a to za miesiac najszybciej...
aaa...jeszcze cos....turbawka moja ma opcje podlaczenia chlodzenia woda...gdzie to podpiac? na pewno bedzie jej chlodniej, a przegrzac jej nie chce...
ktos juz widocznie wymienial turbo. t2 z golfa i passata nie mialy chlodzenia woda. przynajmniej moj nie ma i Cinek tez sie nie dopatrzyl, bym taka mozliwosc mial. lej dobry olej i dbaj o nia, to sie nie przegrzeje.

: sob sie 18, 2007 12:50
autor: zaprzal
SouleR pisze:t2 z golfa i passata nie mialy chlodzenia woda
t2 w golfie mk2 sb mialy chlodzenie... ale to nic dobrego :)

: sob sie 18, 2007 12:55
autor: skarredasch
czyli olac to chlodzenie, dbac o olej i turbawke....a moze zaslepic to chlodzenie?...czy wogole olac?