Post
autor: eldorado84 » pt sie 10, 2007 07:57
zaprzal pisze:SouleR pisze:. potrzeba ci chyba kolektor wydechowy od golfa td z garettem t2
nic nie potrzeba
jesli teraz masz k14 to zmiana na k24 jest banalna, pasuje flansza na kolektorze, pasuje flansza na wydech, pasuje rura do kolektora dolotowego
trzeba zmienic:
rure do filtra powietrza
polaczyc stary powrot oleju z nowym
nie wiem czy wieksza muszla minimalnie o kolektor dolotowy nie dotyka - trzeba by minimalnie spilowac
Lagier jest po takim swapie i jest bardzo zadowolony. Mysle, ze na
dobrej pompie mozna atakowac 120-140koni
kolego zaprzal, miałbyś taką turbinke do opchnięcia? W jakim stanie jest?
[ Dodano: Pią Sie 10, 2007 08:10 ]
Michnik pisze:zaprzal pisze:SouleR pisze:. potrzeba ci chyba kolektor wydechowy od golfa td z garettem t2
nic nie potrzeba
jesli teraz masz k14 to zmiana na k24 jest banalna, pasuje flansza na kolektorze, pasuje flansza na wydech, pasuje rura do kolektora dolotowego
trzeba zmienic:
rure do filtra powietrza
polaczyc stary powrot oleju z nowym
nie wiem czy wieksza muszla minimalnie o kolektor dolotowy nie dotyka - trzeba by minimalnie spilowac
Lagier jest po takim swapie i jest bardzo zadowolony. Mysle, ze na
dobrej pompie mozna atakowac 120-140koni
No ciekawe jak te AAZety poznoszą te 120-140 koni. Szczególnie ten nieszczęsny klin na wale i liche 210mm sprzęgło...
ojtam, bądźmy dobrej myśli, nikt nie mówi że będe go butował, jeździł 180km/godz non stop, każde skrzyżowanie jeden wielki pisk, albo startował w nielegalnych wyścigach
(oczywiście żart, jedynie co do wyścigów nie żartuje), a nawet jakby to drugi silnik sie poskłada
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 07:58 przez
eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)