GOV MOD, złożona pompa - KoLEJnE MoDY KLekotKa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sie 09, 2007 23:50

SouleR pisze:. potrzeba ci chyba kolektor wydechowy od golfa td z garettem t2
nic nie potrzeba

jesli teraz masz k14 to zmiana na k24 jest banalna, pasuje flansza na kolektorze, pasuje flansza na wydech, pasuje rura do kolektora dolotowego

trzeba zmienic:
rure do filtra powietrza
polaczyc stary powrot oleju z nowym
nie wiem czy wieksza muszla minimalnie o kolektor dolotowy nie dotyka - trzeba by minimalnie spilowac

Lagier jest po takim swapie i jest bardzo zadowolony. Mysle, ze na dobrej pompie mozna atakowac 120-140koni


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pt sie 10, 2007 00:10

zaprzal pisze:
SouleR pisze:. potrzeba ci chyba kolektor wydechowy od golfa td z garettem t2
nic nie potrzeba

jesli teraz masz k14 to zmiana na k24 jest banalna, pasuje flansza na kolektorze, pasuje flansza na wydech, pasuje rura do kolektora dolotowego

trzeba zmienic:
rure do filtra powietrza
polaczyc stary powrot oleju z nowym
nie wiem czy wieksza muszla minimalnie o kolektor dolotowy nie dotyka - trzeba by minimalnie spilowac

Lagier jest po takim swapie i jest bardzo zadowolony. Mysle, ze na dobrej pompie mozna atakowac 120-140koni
No ciekawe jak te AAZety poznoszą te 120-140 koni. Szczególnie ten nieszczęsny klin na wale i liche 210mm sprzęgło...



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt sie 10, 2007 07:57

zaprzal pisze:
SouleR pisze:. potrzeba ci chyba kolektor wydechowy od golfa td z garettem t2
nic nie potrzeba

jesli teraz masz k14 to zmiana na k24 jest banalna, pasuje flansza na kolektorze, pasuje flansza na wydech, pasuje rura do kolektora dolotowego

trzeba zmienic:
rure do filtra powietrza
polaczyc stary powrot oleju z nowym
nie wiem czy wieksza muszla minimalnie o kolektor dolotowy nie dotyka - trzeba by minimalnie spilowac

Lagier jest po takim swapie i jest bardzo zadowolony. Mysle, ze na dobrej pompie mozna atakowac 120-140koni
kolego zaprzal, miałbyś taką turbinke do opchnięcia? W jakim stanie jest?

[ Dodano: Pią Sie 10, 2007 08:10 ]
Michnik pisze:
zaprzal pisze:
SouleR pisze:. potrzeba ci chyba kolektor wydechowy od golfa td z garettem t2
nic nie potrzeba

jesli teraz masz k14 to zmiana na k24 jest banalna, pasuje flansza na kolektorze, pasuje flansza na wydech, pasuje rura do kolektora dolotowego

trzeba zmienic:
rure do filtra powietrza
polaczyc stary powrot oleju z nowym
nie wiem czy wieksza muszla minimalnie o kolektor dolotowy nie dotyka - trzeba by minimalnie spilowac

Lagier jest po takim swapie i jest bardzo zadowolony. Mysle, ze na dobrej pompie mozna atakowac 120-140koni
No ciekawe jak te AAZety poznoszą te 120-140 koni. Szczególnie ten nieszczęsny klin na wale i liche 210mm sprzęgło...
ojtam, bądźmy dobrej myśli, nikt nie mówi że będe go butował, jeździł 180km/godz non stop, każde skrzyżowanie jeden wielki pisk, albo startował w nielegalnych wyścigach :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: (oczywiście żart, jedynie co do wyścigów nie żartuje), a nawet jakby to drugi silnik sie poskłada :rolleyes:
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 07:58 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt sie 10, 2007 08:21

Michnik pisze:No ciekawe jak te AAZety poznoszą te 120-140 koni. Szczególnie ten nieszczęsny klin na wale i liche 210mm sprzęgło...
skoro znosza 180 to 120 tez zniosa... no i to raczej logiczne, ze sprzeglo trzeba zmienic...
eldorado84 pisze:kolego zaprzal, miałbyś taką turbinke
jasne, uderz na PW


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości