Strona 2 z 2

: wt lip 31, 2007 00:22
autor: Kenaj
mój akurat "na ciepło" pali od dotknięcia. Na zimno zawsze zwiększam dawke. ALe nie chodzi o to. Ktoś zna powód, czy teraz raczej będzie dyskusja na temat dlaczego jest to cięgno i dlaczego wstyt go używać

: wt lip 31, 2007 08:12
autor: zaprzal
cyra pisze:a niby co szkodzi odpalanie z wajchą ciepłego silnika??

nie musze krecic przez kilka sekund rozrusznika, tylko na chwile startu wyciagam przyspieszacz i od razu go "chowam".. wtedy opala od strzała...

i nie bardzo rozumiem jaka to ujma z tym przyspieszaczem?? może mi ktoś wyjaśni??

nadmieniam, że niedawno zmieniałem uszczelkę pod głowicą i mechanik wszystko ustawial 2 razy, bo za pierwszym zaniepokoiło go to że nierówno przez kilka minut chodzil, jak go odpalil na zimno.. niezłą minę zrobił jak odpaliłem go z przyspieszaczem :bajer: i odpalil elegancko bez zadyszki..
masz za pozny kat wtrysku

[ Dodano: Wto Lip 31, 2007 8:13 am ]
Kenaj pisze:mój akurat "na ciepło" pali od dotknięcia. Na zimno zawsze zwiększam dawke. ALe nie chodzi o to. Ktoś zna powód, czy teraz raczej będzie dyskusja na temat dlaczego jest to cięgno i dlaczego wstyt go używać
ja bym sie jeszcze raz przyjrzal swiecom... sprawdz czy grzeja - to wazne w TD

: wt lip 31, 2007 12:40
autor: WoJtAsS
Dla mnie nie jest to wsyd uzywac ciegna...dla mnie silnik ma odpalac idealnie...silnik ma zrobione 60tys km od nowosci!!wiec wiem ze nic nie jest uszkodzone...chce miec poprostu idealne auto:] w aucie jest wszystko idealne...i tylko to mnie denerwuje!! wiec chcial bym tez odpowiedzi od konkretnej osoby ktora sie bardzo dobrze zna na dislach co jest przyczyna....:)

: wt lip 31, 2007 14:06
autor: wozekGTD
Ja mialem problemy z paleniem bo uciekalo mi paliwo z pompy, wymiana uszczelnien i teraz to po nocy nie musze uzywac przyspieszacza ani czekac az sie swiece nagrzeja, odpala od kopa, a cisnienie w cylindrach tylko 32-34 :rotfl: