Strona 2 z 2

: pt lip 20, 2007 22:11
autor: souler
PinkFloyd pisze:
SouleR pisze:PinkFloyd a czemu ustawiasz wydatek resztkowy, zeby nie reagowal od razu? ;> co to za metode masz?
W ksiazce tak jest ze nie powinien reagowac na gaz. Ale wydatek najlepiej ustawia sie na stole pobierczym. Miałęm ten sam problem. Zrobiłem jak w ksiazce i jeszcze dalej spadały, jak facet wymontował na stół pobierczy pompę pokazał mi ze jeszcze wydatek działą na gaz i stad zaburzenia obrotów. Ustawiła na taki min poziom gdzie konczy sie reakcja na gaz i jest super nawet milimetr nie spadaja po katowaniu auta i kerceniu kierą, potem podkrecił je przyspeiszaczem i wszystko ustawił wg normy fabrycznej i jest :bigok:
sam sobie ustawilem. reakcja prawie natychmiast.

: pt lip 20, 2007 22:25
autor: PinkFloyd
Ja jak usatwiłem reakcje prawie natychmiast to zima obroty były ponad 1000, a latem po nagrzaniu spadały do 770

Obrazek

: pt lip 20, 2007 22:41
autor: souler
hehe jesli chodzi o obroty to nawet nei zwracam uwagi, bo dawka paliwa jest tak duza, ze sruba regulacji obrotow sie skonczyla juz dawno.

: pt lip 20, 2007 22:48
autor: PinkFloyd
SouleR pisze:hehe jesli chodzi o obroty to nawet nei zwracam uwagi, bo dawka paliwa jest tak duza, ze sruba regulacji obrotow sie skonczyla juz dawno.
To sam widzisz, ale jak nie krecisz dawka i autko ma trzymac obroty dzieki wydatkowi to bedzie słąbe na biegu jałowym i stad spadek obrotów na goraco.

: pt cze 26, 2009 17:20
autor: Lukassso
Przepraszam za odgrzewanego kotleta, ale nie chcę tworzyć nowego tematu, bo po co forum śmiecić. Przedstawiam swój problem
Od chwili zakupu silnika JR i jazdy nim jestem bardzo niezadowolony. Początkowo zachowywał się dużo gorzej niż zwykły JP. Stopniowo było coraz lepiej (wymienione rozpylacze, nowe pierścienie, nowa uszczelka pod głowicą - nigdzie wycieków nie ma, oleju nie pije). Turbina ładuje 0,7Bara (manometr prawdę powie), dawka jest stosunkowo dużo podsycona - co praktycznie nic nie dało :| , boost pin okręcony nie na min ani nie na max, tak po środku. Węże wszędzie dociśnięte, złapane opaskami. Kombinowałem z zapłonem - przestawianie pompy i jak nie ustawie to jest do kitu. Dodam, że kąt przestawiałem jeszcze na wtryskach z 1V - rozpylacze wuzetem dedykowane do SB, teraz są skręcone na wtryskach z JR i się ciutke poprawiło. Co mogę jeszcze sprawdzić/poregulować aby to zaczęło jeździć?
Dodam, że na każdym biegu przy obr. około 3,5tyś brakuje paliwa. Do 120km/h jakoś można się dobujać, potem zaczynają się schody, potrzeba wieczności aby pojechać więcej. Spalanie mi wyszło ostatnio 5,8l (cykl mieszany). Jak trochę pobutuje powyżej 2,5tyś obr. to masakrycznie szybko widać jak ubywa paliwa :| Co się dzieje?

: czw sie 06, 2009 11:09
autor: arwam
Lukassso,

prawdopodobnie kąt wtrsku do regulacji a to że obcina Ci paliwo pow. 3500rpm to trzeba GOVmoda zrobić i wtedy obrotka brakuje :grin:

: czw sie 06, 2009 14:21
autor: t0mal
Lukassso pisze:Do 120km/h jakoś można się dobujać, potem zaczynają się schody
No po mojemu to masz standard JR, ile masz mniej - więcej do setki? W serii to jest jakies 15-16 sekund, czyli porażająco powoli.

: czw sie 06, 2009 19:08
autor: andrew.zbyrko
Lukassso pisze:Dodam, że na każdym biegu przy obr. około 3,5tyś brakuje paliwa
miałem podobny przypadek; sprubuj wykręćić śrube max obrotów i zobacz czy po wciśnięciu gazu na max dźwignia gazu opiera się na tej śrubie.

: pn sie 10, 2009 22:15
autor: Lukassso
arwam No spoko jak zakończę żniwa to z gov mod`em pokminie.
t0mal coś kole tego będzie (może mniej...)
andrew.zbyrko spoko popatrzę, czyli jak będzie bez oparcia to mam zrobić tak aby to oparcie było?

: pn sie 10, 2009 22:26
autor: arwam
Lukassso pisze:spoko popatrzę, czyli jak będzie bez oparcia to mam zrobić tak aby to oparcie było?
ktoś niech naciśnie pedał do spodu na wyłączonym silniku a ty zobacz czy opiera się o tą śrubę poziomą z przodu pompy