spadające obroty/moc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lip 20, 2007 22:11

PinkFloyd pisze:
SouleR pisze:PinkFloyd a czemu ustawiasz wydatek resztkowy, zeby nie reagowal od razu? ;> co to za metode masz?
W ksiazce tak jest ze nie powinien reagowac na gaz. Ale wydatek najlepiej ustawia sie na stole pobierczym. Miałęm ten sam problem. Zrobiłem jak w ksiazce i jeszcze dalej spadały, jak facet wymontował na stół pobierczy pompę pokazał mi ze jeszcze wydatek działą na gaz i stad zaburzenia obrotów. Ustawiła na taki min poziom gdzie konczy sie reakcja na gaz i jest super nawet milimetr nie spadaja po katowaniu auta i kerceniu kierą, potem podkrecił je przyspeiszaczem i wszystko ustawił wg normy fabrycznej i jest :bigok:
sam sobie ustawilem. reakcja prawie natychmiast.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt lip 20, 2007 22:25

Ja jak usatwiłem reakcje prawie natychmiast to zima obroty były ponad 1000, a latem po nagrzaniu spadały do 770

Obrazek



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lip 20, 2007 22:41

hehe jesli chodzi o obroty to nawet nei zwracam uwagi, bo dawka paliwa jest tak duza, ze sruba regulacji obrotow sie skonczyla juz dawno.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt lip 20, 2007 22:48

SouleR pisze:hehe jesli chodzi o obroty to nawet nei zwracam uwagi, bo dawka paliwa jest tak duza, ze sruba regulacji obrotow sie skonczyla juz dawno.
To sam widzisz, ale jak nie krecisz dawka i autko ma trzymac obroty dzieki wydatkowi to bedzie słąbe na biegu jałowym i stad spadek obrotów na goraco.



Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Post autor: Lukassso » pt cze 26, 2009 17:20

Przepraszam za odgrzewanego kotleta, ale nie chcę tworzyć nowego tematu, bo po co forum śmiecić. Przedstawiam swój problem
Od chwili zakupu silnika JR i jazdy nim jestem bardzo niezadowolony. Początkowo zachowywał się dużo gorzej niż zwykły JP. Stopniowo było coraz lepiej (wymienione rozpylacze, nowe pierścienie, nowa uszczelka pod głowicą - nigdzie wycieków nie ma, oleju nie pije). Turbina ładuje 0,7Bara (manometr prawdę powie), dawka jest stosunkowo dużo podsycona - co praktycznie nic nie dało :| , boost pin okręcony nie na min ani nie na max, tak po środku. Węże wszędzie dociśnięte, złapane opaskami. Kombinowałem z zapłonem - przestawianie pompy i jak nie ustawie to jest do kitu. Dodam, że kąt przestawiałem jeszcze na wtryskach z 1V - rozpylacze wuzetem dedykowane do SB, teraz są skręcone na wtryskach z JR i się ciutke poprawiło. Co mogę jeszcze sprawdzić/poregulować aby to zaczęło jeździć?
Dodam, że na każdym biegu przy obr. około 3,5tyś brakuje paliwa. Do 120km/h jakoś można się dobujać, potem zaczynają się schody, potrzeba wieczności aby pojechać więcej. Spalanie mi wyszło ostatnio 5,8l (cykl mieszany). Jak trochę pobutuje powyżej 2,5tyś obr. to masakrycznie szybko widać jak ubywa paliwa :| Co się dzieje?


Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw sie 06, 2009 11:09

Lukassso,

prawdopodobnie kąt wtrsku do regulacji a to że obcina Ci paliwo pow. 3500rpm to trzeba GOVmoda zrobić i wtedy obrotka brakuje :grin:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw sie 06, 2009 14:21

Lukassso pisze:Do 120km/h jakoś można się dobujać, potem zaczynają się schody
No po mojemu to masz standard JR, ile masz mniej - więcej do setki? W serii to jest jakies 15-16 sekund, czyli porażająco powoli.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw sie 06, 2009 19:08

Lukassso pisze:Dodam, że na każdym biegu przy obr. około 3,5tyś brakuje paliwa
miałem podobny przypadek; sprubuj wykręćić śrube max obrotów i zobacz czy po wciśnięciu gazu na max dźwignia gazu opiera się na tej śrubie.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Post autor: Lukassso » pn sie 10, 2009 22:15

arwam No spoko jak zakończę żniwa to z gov mod`em pokminie.
t0mal coś kole tego będzie (może mniej...)
andrew.zbyrko spoko popatrzę, czyli jak będzie bez oparcia to mam zrobić tak aby to oparcie było?


Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn sie 10, 2009 22:26

Lukassso pisze:spoko popatrzę, czyli jak będzie bez oparcia to mam zrobić tak aby to oparcie było?
ktoś niech naciśnie pedał do spodu na wyłączonym silniku a ty zobacz czy opiera się o tą śrubę poziomą z przodu pompy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości