sam sobie ustawilem. reakcja prawie natychmiast.PinkFloyd pisze:W ksiazce tak jest ze nie powinien reagowac na gaz. Ale wydatek najlepiej ustawia sie na stole pobierczym. Miałęm ten sam problem. Zrobiłem jak w ksiazce i jeszcze dalej spadały, jak facet wymontował na stół pobierczy pompę pokazał mi ze jeszcze wydatek działą na gaz i stad zaburzenia obrotów. Ustawiła na taki min poziom gdzie konczy sie reakcja na gaz i jest super nawet milimetr nie spadaja po katowaniu auta i kerceniu kierą, potem podkrecił je przyspeiszaczem i wszystko ustawił wg normy fabrycznej i jestSouleR pisze:PinkFloyd a czemu ustawiasz wydatek resztkowy, zeby nie reagowal od razu? ;> co to za metode masz?
spadające obroty/moc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
To sam widzisz, ale jak nie krecisz dawka i autko ma trzymac obroty dzieki wydatkowi to bedzie słąbe na biegu jałowym i stad spadek obrotów na goraco.SouleR pisze:hehe jesli chodzi o obroty to nawet nei zwracam uwagi, bo dawka paliwa jest tak duza, ze sruba regulacji obrotow sie skonczyla juz dawno.
Przepraszam za odgrzewanego kotleta, ale nie chcę tworzyć nowego tematu, bo po co forum śmiecić. Przedstawiam swój problem
Od chwili zakupu silnika JR i jazdy nim jestem bardzo niezadowolony. Początkowo zachowywał się dużo gorzej niż zwykły JP. Stopniowo było coraz lepiej (wymienione rozpylacze, nowe pierścienie, nowa uszczelka pod głowicą - nigdzie wycieków nie ma, oleju nie pije). Turbina ładuje 0,7Bara (manometr prawdę powie), dawka jest stosunkowo dużo podsycona - co praktycznie nic nie dało , boost pin okręcony nie na min ani nie na max, tak po środku. Węże wszędzie dociśnięte, złapane opaskami. Kombinowałem z zapłonem - przestawianie pompy i jak nie ustawie to jest do kitu. Dodam, że kąt przestawiałem jeszcze na wtryskach z 1V - rozpylacze wuzetem dedykowane do SB, teraz są skręcone na wtryskach z JR i się ciutke poprawiło. Co mogę jeszcze sprawdzić/poregulować aby to zaczęło jeździć?
Dodam, że na każdym biegu przy obr. około 3,5tyś brakuje paliwa. Do 120km/h jakoś można się dobujać, potem zaczynają się schody, potrzeba wieczności aby pojechać więcej. Spalanie mi wyszło ostatnio 5,8l (cykl mieszany). Jak trochę pobutuje powyżej 2,5tyś obr. to masakrycznie szybko widać jak ubywa paliwa Co się dzieje?
Od chwili zakupu silnika JR i jazdy nim jestem bardzo niezadowolony. Początkowo zachowywał się dużo gorzej niż zwykły JP. Stopniowo było coraz lepiej (wymienione rozpylacze, nowe pierścienie, nowa uszczelka pod głowicą - nigdzie wycieków nie ma, oleju nie pije). Turbina ładuje 0,7Bara (manometr prawdę powie), dawka jest stosunkowo dużo podsycona - co praktycznie nic nie dało , boost pin okręcony nie na min ani nie na max, tak po środku. Węże wszędzie dociśnięte, złapane opaskami. Kombinowałem z zapłonem - przestawianie pompy i jak nie ustawie to jest do kitu. Dodam, że kąt przestawiałem jeszcze na wtryskach z 1V - rozpylacze wuzetem dedykowane do SB, teraz są skręcone na wtryskach z JR i się ciutke poprawiło. Co mogę jeszcze sprawdzić/poregulować aby to zaczęło jeździć?
Dodam, że na każdym biegu przy obr. około 3,5tyś brakuje paliwa. Do 120km/h jakoś można się dobujać, potem zaczynają się schody, potrzeba wieczności aby pojechać więcej. Spalanie mi wyszło ostatnio 5,8l (cykl mieszany). Jak trochę pobutuje powyżej 2,5tyś obr. to masakrycznie szybko widać jak ubywa paliwa Co się dzieje?
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
miałem podobny przypadek; sprubuj wykręćić śrube max obrotów i zobacz czy po wciśnięciu gazu na max dźwignia gazu opiera się na tej śrubie.Lukassso pisze:Dodam, że na każdym biegu przy obr. około 3,5tyś brakuje paliwa
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości