: czw lip 19, 2007 16:09
Co za koleś
andrew19_86 pisze:a powiedz mi kolego jakim cudem płynnie regulujesz sobie ciśnienie kompresora w tym g40 miedzy 0,2 ,a 1,6 bara?,też kręcisz kluczykiem 10 ?
tam jest 13andrew19_86 pisze:a powiedz mi kolego jakim cudem płynnie regulujesz sobie ciśnienie kompresora w tym g40 miedzy 0,2 ,a 1,6 bara?,też kręcisz kluczykiem 10 ?
może i kluczykiem coś tam można zdziałać,ale zawsze mi wpajano,że ciśnienie kompresora zależy od prędkości obrotowej ślimaka,czyli od kółka napędzającegoSouleR pisze:andrew19_86 napisał/a:
a powiedz mi kolego jakim cudem płynnie regulujesz sobie ciśnienie kompresora w tym g40 miedzy 0,2 ,a 1,6 bara?,też kręcisz kluczykiem 10 ?
tam jest 13
pomimo tego że od paru lat urzędujesz z g40 to nie wiesz że to już nie jest G40. bo kompresor a turbina to jakby inne sprawyWoJtAsS pisze:Cinek...nie mart sie...ja nie mam TDI bo to auto dla...;p pytam tylko w imieniu kolegi;] a z tego co widze to nie mam do czynienia z konkretnymi ludzmi...tylko wysmiac potraficie...a ciekawe jestem co tak naprawde wiecie;p
nie da sie ukrycWoJtAsS pisze:tylko wysmiac potraficie.
moze troszke :PP ale mógł sie od razu okreslić i nie nazywać tego G40voss pisze:panowie nie robcie przedszkola
proste jeśli turbiną steruje ECU to se moze tą 10 w dupie pogrzebać efekt bedzie podobny :PPvoss pisze:chcecie to wytlumaczcie koledze ze to co chce zrobic nic nieda i dlaczego
Bo przez to ze nie powiediał co tam ma to wyniknęły głupoty okropne a wtedy 3a było to dobitnie wytłumaczyć :PP Ja sam kiedyś dostałem zjebke i wiesz jak świetnie teraz umiem wsiovoss pisze:po chol... obrzucac sie takimi wypowiedziami
no bardzo sie ciesze ze wszystko juz umiesz, chyba jestes jedynym czlowiekiem ktorego poznalem ktory wszystko umie.To_mas pisze:P Ja sam kiedyś dostałem zjebke i wiesz jak świetnie teraz umiem wsio
voss pisze:a co sie tyczy zwiekszenia cis. w bezynie - to zwiekszajac masse powietrza ( a to robisz zwiekszajac cis. ) automatycznie zwiekszasz ilosc bezyny. Bezyna sama to sobie ustawia bo musi chodzic ~ Lambda 1
W Dieslu jest zupelnie inaczej , Diesel chodzi w zakresie ~1,09 do nawet 20 Lambda ( no przy 20 to juz nawet wolne obr. sa mizerne ) i tu samo zwiekszenie massy powietrza ( zwiekszenie cis. doladowania ) nic nie da.
To_mas pisze:jeśli turbiną steruje ECU to se moze tą 10 w dupie pogrzebać efekt bedzie podobny