Strona 2 z 3

: pt wrz 21, 2007 07:52
autor: larix
mi powiedzieli w serwisie że możliwości jest wiele ale np rozrusznik może miec za małą moc. *#cenzura#*... mnie że tylko ciepły zatrzęsie całym autem i nic nie pali trzeba kilka razy a zimy pyk i już.
Wymienię teraz filtr paliwa to mozę pomoże...

: sob wrz 29, 2007 08:02
autor: robert27
filtr paliwa ci nie pomoze larix, ja tez wymienialem i nic, ja jestem w angli, tu sa mechnicy do bani ,w grudniu jade do polski to mam nadzieje ze to serwis zrobi w 15 minut,larix jak bys rozwiazal problem wczesniej to daj znac jak ja rozwiaze to ja dam znac .pozdro. :okej:

: pn paź 01, 2007 07:25
autor: larix
Tak zrobimy jak mi się uda wcześniej rozwiązać dam znac. Ja już byłem w serwisie z tym ale tak wstępnie i ustalilismy że to może być nawet rozrusznik

: wt paź 02, 2007 09:15
autor: mirass
robert27 pisze:ja mam nadal ten problem ale jestem w angli to to jest podwojny problem ,bo te gamonie nie maja sprzetu i sa cieniasami,teraz mechanik twierdzi ze to bedzie pomka paliwa przy zbiorniku ta pod kanapa ,jak ktos rozwiaze ten problem prosze o pomoc.
niech sprawdzą położenie wałka rozrządu - stawiam że jest przestawiony i po jego ustawieniu palenie wróci do normy :grin:

: wt paź 02, 2007 19:53
autor: artstar
witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.

czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??

ARTS-)

: śr paź 03, 2007 08:07
autor: RALFI
artstar pisze:witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.

czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??

ARTS-)
Miałem to samo w AGR zmiana map startowych i pali od strzała - było na ten temat pisane setki razy

: śr paź 03, 2007 09:13
autor: mirass
artstar pisze:witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.

czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??

ARTS-)
W VP (silnik na pompie) to do korekcji masz mapkę - jak będziesz w PL to odezwij się to zrobię ci to....
W PD poza AJM-em pierwszej generacji co po kablu nie chce iść nota bene za palenie w 99% przypadków odpowiada źle ustawiony wałek rozrządu. Powiem wam, że trafiają sie mi fury z takimi objawami po tym jak ASO grzebie przy rozrządzie itp.

: śr paź 03, 2007 19:16
autor: esenpe
mirass pisze:
artstar pisze:witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.

czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??

ARTS-)
W VP (silnik na pompie) to do korekcji masz mapkę - jak będziesz w PL to odezwij się to zrobię ci to....
W PD poza AJM-em pierwszej generacji co po kablu nie chce iść nota bene za palenie w 99% przypadków odpowiada źle ustawiony wałek rozrządu. Powiem wam, że trafiają sie mi fury z takimi objawami po tym jak ASO grzebie przy rozrządzie itp.
Mam kabelek, czy mozna zrobic to vagiem? mam wlasnie AJM z poczatku produkcji i pali ciezko jak cholera jak jest rozgrzany, az mi glupio jak lece na trasie zatrzymuje sie do tankowania i po tankowaniu krece nim jak trabantem :P

Pozdr.
snp

: śr paź 03, 2007 21:24
autor: mirass
esenpe pisze:
mirass pisze:
artstar pisze:witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.

czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??

ARTS-)
W VP (silnik na pompie) to do korekcji masz mapkę - jak będziesz w PL to odezwij się to zrobię ci to....
W PD poza AJM-em pierwszej generacji co po kablu nie chce iść nota bene za palenie w 99% przypadków odpowiada źle ustawiony wałek rozrządu. Powiem wam, że trafiają sie mi fury z takimi objawami po ty

m jak ASO grzebie przy rozrządzie itp.
Mam kabelek, czy mozna zrobic to vagiem? mam wlasnie AJM z poczatku produkcji i pali ciezko jak cholera jak jest rozgrzany, az mi glupio jak lece na trasie zatrzymuje sie do tankowania i po tankowaniu krece nim jak trabantem :P

Pozdr.
snp

VAGiem nie..podaj nr sterownika

: pt paź 05, 2007 14:46
autor: esenpe
Witam

Nr. sterownika VAG Number: 038 906 019 AM / Component 0000SG 0813 / Soft Coding: 00002 / Shop #: WSC 01317

Pozdr.
esenpe

: ndz sty 06, 2008 12:10
autor: robert27
Ja mam problem zglowy ,teraz moj gofer pali od strzala ,bylem w serwisie seacie w bydgoszczy,ludzie nie maja pojecia co robia ,ale za to kasowac potrafia,oczywiscie nic nie robiac,zrobil ten problem pan MAREK z warszawy MASTERS TUNING koszt za ta wiedze nie duzy,profesjonalnie i szybko,nie dawajcie sobie wymieniac akumulatorow,rozrusznikow,itp.w smiesznych serwisach,strata kasy i czasu .pozdro

: śr kwie 16, 2008 22:23
autor: lajki
robert27 pisze:Ja mam problem zglowy ,teraz moj gofer pali od strzala ,bylem w serwisie seacie w bydgoszczy,ludzie nie maja pojecia co robia ,ale za to kasowac potrafia,oczywiscie nic nie robiac,zrobil ten problem pan MAREK z warszawy MASTERS TUNING koszt za ta wiedze nie duzy,profesjonalnie i szybko,nie dawajcie sobie wymieniac akumulatorow,rozrusznikow,itp.w smiesznych serwisach,strata kasy i czasu .pozdro
Witam!! Mam ten sam problem w moim golfie V 1.9 TDI.
Robert27 powiedz co u Ciebie bylo nie tak ze zle palil??

pozdrawiam

: wt lip 22, 2008 15:41
autor: zola22
larix pisze:mi powiedzieli w serwisie że możliwości jest wiele ale np rozrusznik może miec za małą moc. *******... mnie że tylko ciepły zatrzęsie całym autem i nic nie pali trzeba kilka razy a zimy pyk i już.
Wymienię teraz filtr paliwa to mozę pomoże...

nie wiadomo dlaczego alternator kiedy silnik jest ciepły traci swoją prędkość obrotową (o kilka procent), natomiast oprogramowanie podaje paliwo dopiero gdy alternator osiągnie żądaną prędkość, a że osiąga ją dopiero po dłuższym "kręceniu" a zdarza się, że wcale nie osiąga i autko odpala z problemami lub wcale... sprawę załatwia zmiana parametru prędkości alternatora przy której PD mają podać paliwo... dla większości tunerów zajmujących się chipowaniem TDI problem jest ogólnie znany... twierdzą nawet, że to błąd producenta...

ja zacząłem poszukiwania od lokalnego magika od alternatorów, który powiedział, że wszystko jest ok, potem wizyta w ASO - diagnoza wymiania alternatora - podziękowałem i wreszcie na jakiś angielskim forum znalazłem rozwiązanie... i od czasu ingerencji w soft absolutne zero problemów...

autko to MK5 105KM BKC z 2004 roku...

: wt lip 22, 2008 22:11
autor: doggie
zola22 pisze:
larix pisze:mi powiedzieli w serwisie że możliwości jest wiele ale np rozrusznik może miec za małą moc. *******... mnie że tylko ciepły zatrzęsie całym autem i nic nie pali trzeba kilka razy a zimy pyk i już.
Wymienię teraz filtr paliwa to mozę pomoże...

nie wiadomo dlaczego alternator kiedy silnik jest ciepły traci swoją prędkość obrotową (o kilka procent), natomiast oprogramowanie podaje paliwo dopiero gdy alternator osiągnie żądaną prędkość, a że osiąga ją dopiero po dłuższym "kręceniu" a zdarza się, że wcale nie osiąga i autko odpala z problemami lub wcale... sprawę załatwia zmiana parametru prędkości alternatora przy której PD mają podać paliwo... dla większości tunerów zajmujących się chipowaniem TDI problem jest ogólnie znany... twierdzą nawet, że to błąd producenta...

ja zacząłem poszukiwania od lokalnego magika od alternatorów, który powiedział, że wszystko jest ok, potem wizyta w ASO - diagnoza wymiania alternatora - podziękowałem i wreszcie na jakiś angielskim forum znalazłem rozwiązanie... i od czasu ingerencji w soft absolutne zero problemów...

autko to MK5 105KM BKC z 2004 roku...
no właśnie panowie, ten problem ładnie jest opisywany na forum ciepły, zimny ciężko pali, też to miałem w swoim Mk5 1,9 TDI, oczywiście zmiana dawki startowej rozwiązała problem, ale nie o tym chcę napisać - zastanawia mnie to, oczym niektórzy piszą, że to wszystko po to, żeby oszczędzać koło dwumasowe - a ja się zastanawiam, jaka to ochrona, skoro całym silnikiem przy odpalaniu pier....ło tak, jakby z poduszek chciał wyskoczyć, teraz po zmianie mapy pali "jakbym zdmuchiwał płatki róży" :D , chciałbym dodać, że najlepszą ochroną dwumasa jest odpalanie oraz gaszenie z wciśniętym sprzęgłęm, najlepszym tego dowodem był czas kiedy miałem walnięty dwumas (tak nie do końca ale już powoli), jak odpalałem i gasiłem bez sprzęła, to silnik chciał wyskoczyć spod machy, a jak z wciśniętym, to tak jak wspomniałem wyżej "...płatki róży coś tam :smoke: ". Więc nie dajcie panowie się przestraszyć stwierdzeniami, że teraz po zmianie map wasze dwumasy szlag trafi, to nie jest prwada, tylko pamietajcie obligatoryjnie o sprzęgle. Pozdrawiam