Czy warto podniesc cisnienie doladowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » czw lip 12, 2007 13:38

Pewnie chcieli wypromować TDi, które wtedy świeżo weszły na rynek... A co mogę zrobić, żeby turbina zaczynała dołądowywać przy niższych obrotach? Jest gdzieś regulacja tego?


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw lip 12, 2007 13:40

To ma do rzeczy, że jakby TD miało z fabryki 90 KM, to chętnych na droższe TDI 90KM było by znacznie mniej. Prawo rynku, dlatego ludzie chcąc mieć mocniejszego diesla musieli sięzdecydować na TDI. Nie mówię tutaj o tuningu, bo wiadomo że 90 KM z TD jest dość prosto pozyskać.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » czw lip 12, 2007 13:40

Włąśnie o to mi chodzi... Żadko jeżdże przy dużych obrotach i dlatego chciałbym żeby przy mniejszych obrotach lepiej ładowała...


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lip 12, 2007 13:43

BENITO pisze:To ma do rzeczy, że jakby TD miało z fabryki 90 KM, to chętnych na droższe TDI 90KM było by znacznie mniej.
a skąd wiesz że VAG nie chodziło o tzw. "longlife" :?:
poza tym jak mówię .... nawet jakby TD i TDI miało 90 KM , to wszystko zależałoby i tak od klientów , czy chcą sprawdzone TD , czy nową konstrukcję TDI

[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 13:51 ]
damian-ppp pisze:A co mogę zrobić, żeby turbina zaczynała dołądowywać przy niższych obrotach? Jest gdzieś regulacja tego?
dolać mu paliwa ..... większe obroty = więcej spalin , więc jak chcesz więcej spalin do szybszego napędzenia turbo , musisz dać mu więcej ropy



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » czw lip 12, 2007 13:57

tylko, że wtedy będzie kopcił?


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lip 12, 2007 13:59

tylko, że wtedy będzie kopcił?
dasz mu więcej paliwa i większe ciśnienie i nie ma prawa kopcić ..... może delikatny dymek :P



Awatar użytkownika
Waluch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2567
Rejestracja: czw lip 06, 2006 12:28
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Waluch » czw lip 12, 2007 14:06

damian-ppp, wszystko, dosłownie wszystko, masz napisane w temacie Zaprzala i innych kolegów (w tematach dot. podkręcania TD) także poczytaj



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lip 12, 2007 14:11

nabije licznik postów i powiem że temat już ma brode jak zz top. ludzie, czy nigdy sie nie nauczycie najpierw szukać ??


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 12, 2007 14:21

Cinek pisze:nabije licznik postów i powiem że temat już ma brode jak zz top. ludzie, czy nigdy sie nie nauczycie najpierw szukać ??
nigdy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » czw lip 12, 2007 14:24

Co będzie jeśli podniose tylko ciśnienie turbiny bez dawki paliwa?


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 12, 2007 15:07

nic ci to nei da


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » czw lip 12, 2007 15:23

Co będzie jeśli podniosę tylko ciśnienie turbiny bez dawki paliwa?
Na początku kup sobie wskaźnik i sprawdź jakie masz teraz ciśnienie. Jak ja kupiłem swojego to miał zaledwie 0,2 bara !! dymił mocno :(.
Nie zadawaj dziwnych pytań , przeczytaj posty było tego duuużo.
Podkręc swojego i ciesz sie jak ja , poniżej 11 sek do 100 km/h :bigok:
Nie pytaj o spalanie bo to jest nie ważne jak się bawisz w podkręcanie.

PozdraVWiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » czw lip 12, 2007 15:44

Spoko dzięki za pomoc! Jeśli nikt nie dotykał się do turbiny to nie powinno jakoś innego ciśnienia? A co do wskaźnika to zdają egzamin te tanie z allegro czy lepiej zainwestować w coś lepszego droższego?


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » czw lip 12, 2007 15:54

damian-ppp pisze:eśli nikt nie dotykał się do turbiny to nie powinno jakoś innego ciśnienia?
A skąd wiesz że nikt nie dotykał? z biegiem czasu pewnie słabiej turbinka dmucha, przecież się zużywa :(.
Kup zwykły wskaźnik z allegro za około 80 zł i styka ,większość ludzi ma takie :)

PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości