Strona 2 z 10

: wt lip 10, 2007 15:16
autor: pasiak
cowboy, ja pozbierałem już wszystko (ic,nowe turbo już na motorowni, nowe sprzęgło, rury, chłodnice oleju, podstawe z wyjściem, czujnik temp oleju) w czwartek wracałem z firmy gdzie chciałem kupić kolanka z kwasówki i pospawać razem z powkładaniem wszystkiego do samochodu na gotowo w sobote (5.07-7.07) ale jak to bywa przydzwoniłem na skrzyżowaniu w autobus który wymusił pierwszeństwo.
cowboy pisze:Modów prosze o wyrozumiałeść ale ******* mnie bierze bo turbo nowe.... i na seryjnym doładowaniu..
Jak najbardziej zrozumiałe zdenerwowanie... :( :goodman:

: wt lip 10, 2007 16:24
autor: cowboy
Goofi pisze:Gwarancja to obejmie?
za turbine kupioną za 900 PLN ? - chyba żartujesz
mirass pisze:ewidentnie twoje turbo było wadliwe
najwidoczniej tak...
mirass pisze:bo nie dmuchało nawet tyle co fabryczny AWX
po założeniu hybrydek dmuchało 1,35 czyli dokładnie tyle co seria
Tominator pisze:ja kupiłem teraz GT17 i to z Made in Romanie
współczuje. o tych słyszełem, że padają seryjnie ale moze bedziesz miał fuksa
rob555 pisze:Blad ktory sie pojawil swiadczy ze miales ponad 1.56 bar (komp widzi blad czujnika ale to dlatego ze powyzej 2570mbar nie mierzy Mapsensor).
nie było przeładowania - maz mezgar boost

ten błą jest zap[ewne z tego podciśnienie które nie wiemk dlaczego powstało w dolocie - to tez zapewne poza zakresem MAP sensora

tak to wygląda

Obrazek

wirnik pęknął na pół - nie nowośc

Obrazek

po prostu sobie pęknał :)

spróbuje zadzwonić z gwarancją

teraz to już jestem zbity z pantałyku - biore hybryde z 3 miesięczną gwarą


wyjąłem wtryski, wydmuchałem cały olej, dolałem 2,5 L oleju, zaślepiłem miejsce po przewodzie smarowania turbiny w podstawce filtra oleju jakims czujnikiem od fiata :)

i... TO ZYJE

:)

[youtube][/youtube]

: wt lip 10, 2007 16:46
autor: Corvax
cowboy pisze:ten błą jest zap[ewne z tego podciśnienie które nie wiemk dlaczego powstało w dolocie
bo poszło w wydech a nie w dolot - stad podciśnienie w dolocie i motorek sie nie rozbiegał - miałem tą samą przygodę i sadze ze z silnikiem raczej powinno być OK. Pekniety wałek moim zdaniem oznacza złe wyważenie turbiny - u mnie poleciał po 3 tygodniach od regeneracji turbo - co prawda seria, ale moim zdaniem mody na pekajace wałki nie powinny mieć wpływu.

: wt lip 10, 2007 16:47
autor: cowboy
można dać głośno głośniki - TDI bez wydechu i turbiny pracuje jak TYPHOON ze stajni VTG :) :bigok:

jakże miły dla ucha dźwięk....w sobote zakładam turbo i heja - jade szukac tej bejcy :) tym razem mi juz nie ucieknie :bigok:

: wt lip 10, 2007 16:49
autor: Corvax
cowboy pisze:wyjąłem wtryski, wydmuchałem cały olej, dolałem 2,5 L oleju, zaślepiłem miejsce po przewodzie smarowania turbiny w podstawce filtra oleju jakims czujnikiem od fiata
pasuje śruba od koła :P - jechałem tak jakieś 1200km :P

: wt lip 10, 2007 16:51
autor: cowboy
mirass pisze:jak coś to wal jak w dym - > postaram sie pomóc
jak bys coś miał dla mnie to numer znasz :)
rob555 pisze:Mozesz tez pokombinowac nad hybrydka gt18. Pare szt zalozylem i zlego slowa nie powiem.
co to jest GT18 ?

biore z tego samego źródła co TY - mam miec wałek grubszy niż w ARL i do tego po całości ułozyskowany a nie jakiś staczany...

podobno są wałki teraz w AWX z jakims przetoczeniem żeby lżejszy był... ech szkoda gadać... a tak pieknie ładowałe, ZERO overboostów (nie to co VNT15) idealnie to co zadane i sie rozjebnała :P

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 16:52 ]
Corvax pisze: pasuje śruba od koła - jechałem tak jakieś 1200km
ja już ten czujnik bede woził z sobą :)

pamietam jak z Francji pnad 1000km doginałes bez turbo...

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 16:55 ]
Corvax pisze:poszło w wydech a nie w dolot - stad podciśnienie w dolocie
no własnie z IC wylałem ponad litr oleju :)

a rozrusznik nie chciał kręcić bo w cylindrach od groma oleju - jak wykręciłem wtryski i zakręciłem rozrusznikiem to obryzgałem kolege :)

nie wkręcił się bo duży FMIC i pomieścił duuuzo, a potem hamowałem silnikiem do zera - nie wysprzeglałem w ogóle auta - takie rzeczy to juz wiem ;)

: wt lip 10, 2007 17:03
autor: Corvax
cowboy pisze:no własnie z IC wylałem ponad litr oleju
tak, ale to sie stało juz po fakcie - w sensie wpierw pierdyknał wałek i turbo sie skoczyło - a potem waliło olejem juz z magistrali - mysle że to jest jednak ta przyjemniejsza awaria turbiny - co innego jakby pusiciły tylko uszczelnienia w turbo, a wirnik krecił sie nadal...

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 5:05 pm ]
no i obowiazkowo zrzuc miche i wyczysc te resztki turbiny pływające w oleju :P

: wt lip 10, 2007 17:09
autor: SToRM
cowboy, nie pomoge niestety, bom w dieslach nie za biegly, jednakze trzymam kciuki dzielnie :bigok:

: wt lip 10, 2007 19:08
autor: Fido_dido
LUD chce chleba i igrzysk
ładuj tam gt22 albo g20 zeby były BMW mielone Cowboy Dajeszz :D

: wt lip 10, 2007 19:33
autor: jaro4444
Cowboy współczuje :pub:

Ja dziś ARL zapodałem i hybrydy. Aż się kur.... boje :shock:

: wt lip 10, 2007 21:04
autor: covacsxxx
no to nieciekawie...kiedys tak zachwalales te turbinke..a tu zonk...powodzenia w szukaniu i montowaniu kolejnej..napewno bedziesz isc w hybryde ??

: wt lip 10, 2007 21:16
autor: ventil
Ja myślę że jak już to rozebrałeś i nie zależy Ci na dole to GT20 mozesz włozyć. I nawet z zapasem bedzie lekim...
tak to wyglada u mnie ale trzeba auto na kilka dni odstawic by zmajstrowac ten swap.