Strona 2 z 2

: wt lip 03, 2007 12:01
autor: cowboy
rafal.k pisze:Cytat:
ja sie bede upierał że np przeskoczył pasek rozrządu...


I masz zupełną rację!!!
Pasek przeskoczył o 4 zęby.

no widzisz, czasem warto posłuchać kolegów z forum, a nie mechanika :P

: wt lip 03, 2007 12:12
autor: souler
4 zeby :blush: silnikowi nic sie nie stalo?

: śr lip 04, 2007 13:42
autor: rafal.k
SouleR pisze:4 zeby :blush: silnikowi nic sie nie stalo?
No niestety stało sie.
Mechanik twierdzi, że powyginały się lekko zawory.
Ciśnienie w cylindrach około 17 (cholera, nie wiem czego)...
:-(

Mam nadzieje, że to koniec.

: śr lip 04, 2007 15:33
autor: szatanek
Pogięte zawory i juz nie trzyma cisnienia i z tąd to 17 bar, wymienicz zawory i ciśnienie wróci do normy :)

: śr lip 04, 2007 17:39
autor: aw69
20 tys zrobiles na rozrzadzie ? Wiec odpada raczej to ze mechanik cos zepsul przy skladaniu, wychodzi na to ze jakis lipny rozrzad kupiles moze napinacz szlag trafil

: śr lip 04, 2007 21:17
autor: rafal.k
aw69 pisze:20 tys zrobiles na rozrzadzie ? Wiec odpada raczej to ze mechanik cos zepsul przy skladaniu, wychodzi na to ze jakis lipny rozrzad kupiles moze napinacz szlag trafil
Ano właśnie napinacz szlag trafił i przez to to całe nieszczęście...

[ Dodano: 04 Lip 2007 21:20 ]
szatanek pisze:wymienicz zawory i ciśnienie wróci do normy
btw. Mechanik wycenił regeneracje głowicy na 1000zł.
Faktycznie to tyle kosztuje?