: sob cze 30, 2007 18:19
MK2 1.6 D => GTD
Silnik TD ( JR )
Turbina Garett T3
zwiększona dawka na pompie
obrócony LDA + mniejsza podkładka o połowe
MBC = cisnienie 1,1 bar
Przelotowy wydech z koncowym tłumikiem
gov mod
wolny wydech 2,2 cala i końcowy tłumik z TDi
prace :
downpipe
wyniki z hamowni (bez gov mod'a i wydechu )
91PS i 194 Nm - czyli przyzwoicie ale bedzie lepiej (juz jest):)
Silnik TD ( JR )
Turbina Garett T3
zwiększona dawka na pompie
obrócony LDA + mniejsza podkładka o połowe
MBC = cisnienie 1,1 bar
Przelotowy wydech z koncowym tłumikiem
gov mod
wolny wydech 2,2 cala i końcowy tłumik z TDi
prace :
downpipe
wyniki z hamowni (bez gov mod'a i wydechu )
91PS i 194 Nm - czyli przyzwoicie ale bedzie lepiej (juz jest):)