Strona 2 z 3

: wt cze 26, 2007 09:12
autor: cowboy
zaprzal pisze:to moze sprawdz jak tak kiere wyrywa ;)
to normalne w mocnych przednionapędówkach bez szpery :P, jak koła mielą :)

he he ja sie zastanawiam bo jak mam auto na lewrku to jak kręcę jednym kołem to drugie też mi się kręci :P jakby szpera była :P

: wt cze 26, 2007 09:14
autor: andrew19_86
u mnie na lewarku też się oba kręciły...tyle,ze jedno w przeciwnym kierunku :rotfl:

: wt cze 26, 2007 09:16
autor: cowboy
u mnie na lewarku też się oba kręciły...tyle,ze jedno w przeciwnym kierunku :rotfl:
o to już jakaś mega szpera :P

a poważnie to przy butowaniu na niskich biegach trzeba mocniej trzymać kiere, ale też nie wyrywa z ręki :)

: wt cze 26, 2007 09:26
autor: masakra
powiedzcie mi czy przypadloscią PD jest wysoki moment w niskim zakresie obrotow?

a pozniej mocno spada ?

jak sie ma przebieg momentu PD do VP o podobnej mocy ?


wykresik dobry ;) , mocno kopie od samego dolu :okej: zegnaj trakcji :satan:

: wt cze 26, 2007 09:32
autor: zaprzal
cowboy pisze:to normalne w mocnych przednionapędówkach bez szpery :P , jak koła mielą :)
:) no logiczne, ale bez przesady, ze sie jedna reka nie da utrzymac :jezor:

: wt cze 26, 2007 09:34
autor: cowboy
masakra pisze:powiedzcie mi czy przypadloscią PD jest wysoki moment w niskim zakresie obrotow?

a pozniej mocno spada ?
ten spadek momentu jest jakiś dziwny jakby coś obcinało dawke - normalnie tak nie ma
jak sie ma przebieg momentu PD do VP o podobnej mocy ?
przebiegi momentu są podobne :) tzn tak jak tjuner napisze w programie...

PD kręcą się w miare efektywnie do 4200 rpm, VP wyżej bo do 4600, TD do 5200 a diesle n/a podobno jeszcze wyżej

mowa o seryjnych wałkach... bo na ostrzejszych PD-eki kręcą się pod 5000 rpm

[ Dodano: Wto Cze 26, 2007 09:37 ]
zaprzal pisze:no logiczne, ale bez przesady, ze sie jedna reka nie da utrzymac :jezor:
zalezy kto jaką ma ręke :) i zależy od trakcji - jeżeli jedno koło mieli to bedzie rzucać autem :)

: wt cze 26, 2007 10:51
autor: Cinek
widze że dyskusja trwa :bajer: to troche wyjaśnie :bigok:
jedną ręke utrzymam go oczywiście, ale nie chciałbym sie rozbić tak od razu. bo ciężki temat trzymać kiere, zmieniać biegi i jeszcze trzymać aparat. przyczepie aparat do kiery to bedzie filmik
co do spadku, turbina lekko przeładowuje, kierownice nie pracują za dobrze, ktoś przede mną za bardzo je oszczędzał. programem uysy zrobił co sie dało, ale nie do końca da sie to wyregulowac softem. jak wyczyszcze/wymienie turbo to przy okazji zmiany rozrządu doregulujemy co trzeba i zagra myśle lepiej. pozatym poduszki silnika dostają już teraz strasznie po dupie, wypadało by je wymienić, bo ze względu na swój wiek myśle że nie wytrzymają
a tak w ogóle to dobrze że uysy ma duże płuca i grubą skóre na palcach i dało sie turbafke troche rozruszać, bo pupa by była w ogóle z tjuningu

: wt cze 26, 2007 12:52
autor: cowboy
Cinek pisze:co do spadku, turbina lekko przeładowuje, kierownice nie pracują za dobrze
jeżeli kierownice się zacinają jest overboost a potem wahnięcie doładowania w doł a tego za bardzo na wykresie serii nie widać

generlanie chodzi o ten spadek momentu jakby przepływka cięła dawke....

w AJM jest chyba turbina jak w 110VP czyli VNT15 a one trochę skokowo regulują ciśnienie po pewnym przebiegu...

w GT17 juz jest większa średnica memebrany w gruszce i już płynniej reguluje

: wt cze 26, 2007 14:03
autor: Cinek
jest tak że najpierw jest 1,6-1,7 overboost a potem utrzymuje sie 1,3. wszystko sie wyprostuje jak bedzie czysto. a mam plan na gt17 tylko czy kasa pozwoli

: wt cze 26, 2007 14:12
autor: adam16v
A co do trakcji to czy szersze kapcie nie pomogły by?

: wt cze 26, 2007 14:14
autor: andrew19_86
szpera to podstawa :bigok:

: wt cze 26, 2007 14:24
autor: Cinek
adam16v pisze:A co do trakcji to czy szersze kapcie nie pomogły by?
mam prawie nowe 195, szerszych nie chce, atrakcja, hmm, przeżyje :okej:

: wt cze 26, 2007 14:25
autor: BENITO
Masakra, a co dopiero będzie po dopracowaniu tego wirusa. Niejeden dres się zdziwi jak mu mk2 3 razy objedzie BMW i zadymi z rury w twarz.

: wt cze 26, 2007 15:13
autor: Trochim
ładnie to musi śmigać :bajer:

Cinek pisze:. a mam plan na gt17 tylko czy kasa pozwoli
e tam na gt 22 dozbieraj :)