Strona 2 z 5

: czw cze 28, 2007 09:25
autor: damcio151
moment pisze:a to ECU to gdzie to jest :D najlepiej fotke jak bym mógł prosić :grin: :pub:
ECU to komputer sterujący silnikiem ....... jest pod podszybiem od strony pasażera ( tam gdzie filtr kabinowy/przeciwpyłkowy)
moment pisze:a i jeszcze jak jedzie juz te 120-130 to zaczyna sie dławić i nie reaguje na dodawanie gazu
no to jak mówiłem ..... jest to notlauf

: czw cze 28, 2007 09:32
autor: Komas
Ja mam to samo silnik AHU. PO zamontowaniu czujnika doladowania jak jest ok i daje w palnik to po osiagnieciu cisnienia ok 1,2mbar spada ono gwaltownie do ok 0,8 i rosnie na nowo i znowu spada i tak ciagle wtedy auto nie traci mocy i ciagnie ostro do przodu, wtedy dziala czujnik N75. Ale innym razem cisnienie rosnie do 1,3 i nie zadziala zaworek silnik zaczyna zamulac po zamulce cisnienie spada not lauf? Tylko ze nie musze gasic silnika wystarczy ze zdejme noge z gazu i znowu wcisne do dechy, idzie idzie cisnienie do 1,3 i zamulka i tak w kolko

Jesli dobrze rozumuje to N75 nie zawsze zadziala

: czw cze 28, 2007 09:39
autor: damcio151
Komas pisze:czujnik N75
zaworek n75 :wink:
Komas pisze:Jesli dobrze rozumuje to N75 nie zawsze zadziala
zrób test z tym czerwonym i niebieskim wężykiem , możliwe ,że masz nie do końca sprawny ten n75

: czw cze 28, 2007 10:12
autor: moment
domcio 151 na razie wielkie dzięki za pomoc :pub: dzis zobaczymy ze znajomym co z tymi węzykami , ai i jeszcze jak połączymy te węzyki to jak powinnno byc dobrze?? i wtedy zanczy ze ten n 75 padł

: czw cze 28, 2007 10:14
autor: damcio151
moment pisze:ai i jeszcze jak połączymy te węzyki to jak powinnno byc dobrze??
tak ... powinien się rozpędzać ponad 160 spokojnie , jeżeli dalej będzie lipa to "poszukamy" dalej :)
Sprawdziłeś szczelność wężyków :?:

: czw cze 28, 2007 10:26
autor: moment
nie nic nie sprawadzałem koleś jest w pracy ale bede się z nim widział dzis po południu wiec w tedy bedziemy walczyć

: czw cze 28, 2007 11:46
autor: Komas
podlaczyc czerwony z niebieskim? Rozumiem ze nie odlaczac wtyczki od N75 zeby komp nie zwariowal. Ciekawe ile urosnie cisnienie jak je zepne

: czw cze 28, 2007 11:48
autor: damcio151
Komas pisze:podlaczyc czerwony z niebieskim? Rozumiem ze nie odlaczac wtyczki od N75 zeby komp nie zwariowal. Ciekawe ile urosnie cisnienie jak je zepne
wtyczki nie odłączaj od n75 , tylko połącz ze sobą niebieski wężyk z czerwonym

: czw cze 28, 2007 17:47
autor: Scotto
Komas, cisnienie nie urosnie zaduzo moze do mysle ze nie przekroczy 0.95 bara, daj znac jakie jest cisnienie na polaczonych

: czw cze 28, 2007 18:03
autor: Adamm
Komas, cisnienie nie urosnie zaduzo moze do mysle ze nie przekroczy 0.95 bara, daj znac jakie jest cisnienie na polaczonych
Komas pisze:podlaczyc czerwony z niebieskim? Rozumiem ze nie odlaczac wtyczki od N75 zeby komp nie zwariowal. Ciekawe ile urosnie cisnienie jak je zepne
w takim przypadku wcale nie urosnie a wrecz zmaleje, bo cisnienie z turbiny bedzie odrazu otwieralo klapke upustowa :P

oczywiscie w porownaniu do prawidlowego ladowania

: czw cze 28, 2007 18:09
autor: moment
siemka i mały problem on ma wszystkie wezyki czarne

: czw cze 28, 2007 18:27
autor: Adamm
wezyk wchodzacy na metalowy kruciec w n-75 jest czerwonym
wezyk na osi z czerownym ale po drugiej stornie to czarny (idacy do rury dolotowej)
wezyk prostopadle umieszczony przy czarnym to niebieski

: czw cze 28, 2007 21:49
autor: damcio151
zdjęcie zapożyczone

Obrazek

: pt cze 29, 2007 21:58
autor: moment
dzięki znalazłem też ten schemat ,a co do auta to narazie nie wiem bo nie miałem okazji sie widziec dziś z właścicielem ,ale dam znacco i jak . pozdro wszystkim