Przepływomierz i mały problemik...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » wt cze 19, 2007 12:30

jeśli rzeczywiście przepływka padła to zostaje kupić nową, i teraz pytanie czy te z allegro np http://www.allegro.pl/item203323704_prz ... w_for.html sprawdzają sie?są one takie same jak na stronie pierburga. i tańsze niż te w sklepach nawet 600zł a allegro 400zł.
jeździ ktoś na takiej?


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » śr cze 20, 2007 10:19

Poszukaj na allegro użytkownika danielloss. ja u niego kupiłem samą wkładkę przepływomierza za około 200 zł. Po za tym facet jest kumaty i poradzi też... (http://ssl.allegro.pl/show_user.php?uid=334850)
Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2007 10:21 przez suavomer, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 20, 2007 15:19

janek822 pisze:jeśli rzeczywiście przepływka padła to zostaje kupić nową, i teraz pytanie czy te z allegro np http://www.allegro.pl/ite...eat_vw_for.html sprawdzają sie?są one takie same jak na stronie pierburga. i tańsze niż te w sklepach nawet 600zł a allegro 400zł.
jeździ ktoś na takiej?

hehe nie pamietam zebym przy tej przeplywce mial pierburga opakowanie :P

ale mam wlasnie taka przeplywke I2S kupiona w ASO za 475zl dziala git , jezdze miesiac czasu na niej

[ Dodano: Sro Cze 20, 2007 3:22 pm ]
suavomer pisze:Poszukaj na allegro użytkownika danielloss. ja u niego kupiłem samą wkładkę przepływomierza za około 200 zł. Po za tym facet jest kumaty i poradzi też... (http://ssl.allegro.pl/show_user.php?uid=334850)
cos mi sie nie widzi ten gosciu, pisze ze te wkladki pasuja do AFNa a w AFN tak samo jak w 1Z byly przeplywki w takiej formie http://www.allegro.pl/item203323704_prz ... w_for.html


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » śr cze 20, 2007 20:03

jednak chyba nie bede musiał szukać nowej przepływki, zrobiłem test z diodą i nie ma różnicy, tzn że przepływka jest git, ale wszystko pokaże diagnoza dynamiczna.
Z innej beczki troche, czy jest duża róznica według was jak sie ma opony 205/50/15, jest to troche wiekszy rozmiar i może sie wolniej zbierać.
Jeszcze jedno chciałbym dodać, wydaje mi sie że auto lepiej ciągnie nie przy pełnym gazie, tak 3/4 gazu może troszke więcej niż pełny.
Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2007 20:08 przez janek822, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » śr cze 20, 2007 22:46

Cóż wkładki można kupić i u kogo innego... A jak ciągnie przy 3/4 gazu to ustaw jeszcze raz rozrząd. Tak miałem, okazało się, że wałek źle ustawiony do wału i pompy. Mech ustawił i efekt znikł. No i to jest kolejny dowód na to, że pseudomechaników u nas pod dostatkiem...
Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2007 22:48 przez suavomer, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » śr cze 20, 2007 23:25

a dużo roboty jest przy takim ustawianiu? nie jest to jakas skomplikowana sprawa?


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » czw cze 21, 2007 19:14

Trzeba mieć blokady wałka rozrządu, bolec blokujący pompy, raczej zabawa dla kogoś kto to umie...


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » czw cze 21, 2007 19:35

a czy wynikiem przestawionego rozrządu jest tylko to co pisałem? że auto lepiej ciągnie nie przy pełnym gazie, tak 3/4 gazu może troszke więcej niż pełny.
Bo może niekonicznie jest przestawiony a cos innego jest, da sie to jakoś sprawdzić?


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Gucio1z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 17, 2008 08:39
Lokalizacja: OSTROWITE k/ OSTRÓDY

Post autor: Gucio1z » ndz maja 25, 2008 21:01

Witam wszystkich. A jakie parametry tej diody. Jest to jakas specjalną czy taka jak w zapalniczkach?


Wasylek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn maja 26, 2008 08:46

Gucio1z pisze: czy taka jak w zapalniczkach?
:panna: przecież to chodzi o diodę prostowniczą , a nie świecącą



Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Przepływomierz i mały problemik...

Post autor: Quintus » pn sie 13, 2012 17:34

Odświeże temat, bo nurtują mnie pewne kwestie na które nie znalazłem odpowiedzi. Mianowicie wpiąłem diode między piny 1-6, auto wyczuwalnie lepiej jedzie, turbo wcześniej wstaje. Nie dotykałem egr. Nie ma dymu na wolnych, ani podczas jazdy nic specjelanie nie widać. Wszędzie wszyscy piszą, ze z diodą "nie jeździ sie na codzień". Dlaczego? Jakie są konkretnie konsekwencje? Nie, "bo tak ma być" czy coś wiecej? Bo najzwyczajniej w sweicie szkoda mi 500 na nowy lmm :grin:



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Przepływomierz i mały problemik...

Post autor: TomTDI » pn sie 13, 2012 18:21

Wpięcie diody powoduje że komputer otrzymuje sygnał że ma max ilość powietrza -> 003 kanał VAG.

Na tej podstawie komputer wylicza max dawkę paliwa. Jak będzie miał w rzeczywistości mniejszą ilość powietrza niż to co pokazuje mu przepływka wtedy silnik może kopcić.:)


diagnostyka, nastawniki, rozrządy, wtryski .....

Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Przepływomierz i mały problemik...

Post autor: Quintus » pn sie 13, 2012 18:42

a oprócz tego dymu, którego jak pisałem u siebie nie widzę? bo tyle to wiem :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 155 gości