regeneracja czopa walu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » sob lip 21, 2007 12:50

medin pisze:wymienił mi wał razem z panewkami wał był z silnika uzywany z TDI koniecznie z TDi
Rozumiem że wał musi być z silnika 1Z / AHU / AFN czyli TDI montowanych w MK3 i Passatach w latach ~94-97 ??


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

medin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:15
Lokalizacja: Tychy

Post autor: medin » sob lip 21, 2007 23:14

Tak masz racie te wały pasuja to silników TD 1900,nie kturzy robia ze napawaja uszkodzony czop wału i daja na tokarke ale pamietaj ze struktura chemiczna tego czopu sie zmienia i to nie jest to,nailepsze rozwiazanie kupic uzywany wał razem z panewkami z TDI koszt około 300zl tego wału a napawanie i toczenie bedzie cie kosztowało podobnie co ten wał i dac do dobrego fachowca zeby to poskładał i wteczas masz 100 procent pewnosci,i radze ci tak zrobic jesli chcesz te akto miec dla siebi,ja tak zrobiłem i jest super decyzia nalezy do ciebie



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » sob lip 21, 2007 23:55

Kolega dysponuje wałem od TDI (niby sam go zdemontował z passata 96/97), wg jego mechanika wał jest igła, panewki kupiłbym nowe, a miejsce montażowe kółka rozrządu wygląda tak:
Obrazek

Wał mogę mieć za 100zł bo kolega skasowął TDI i przesiadł sie na benzyne.

Mysle że miec w zapasie taki wał to dobra opcja??
Ostatnio zmieniony ndz lip 22, 2007 00:07 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Thor
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt gru 17, 2004 14:57
Lokalizacja: Halemba

Zdjecia walu po regeneracji

Post autor: Thor » pt lis 02, 2007 21:13

A wlasnie mi sie przypomnialo, ze zrobilem zdjecia u mechanika zaraz po regeneracji... tak wyglada zregenerowany wal. Jak ktos chce zdjecia moge wrzucic w wiekszej rozdzielczosci.

Obrazek
Obrazek

Pozdrowionka
T.



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt lis 02, 2007 21:42

:helm: Nie powstrzymam sie od komentarza :helm:
Jeżeli ktoś planuje podkręcić swojego AAZ troche bez sensu jest inwestowac w wał od TD!! Lepiej załatwić (czyt. kupić) sobie wał od TDI (np. '96) w nominale, zrobic szlif + nowe panewki i taki zestaw założyć (kołko rozdzadu i sruba MUSZĄ byc nowe wg. VW w obu przypadkach). Tańszą ale równie skuteczną opcją jest przeróbka wału TD na klin TDI!!
Jeżeli ktoś prówna sobie oba rozwiązania (kliny) to będzie wiedział dlaczego tak napisałem.

PS. Jeżeli ktoś chciałby sobie przerobić taki wał to mam na stanie nominał od AAZ w okazyjnej cenie.

Mój wał od '96 TDI po szlifie + nowe panewki
Obrazek

A ten miałem wczesniej w moim AAZ (teraz jest na sprzedaz :D)
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt lis 02, 2007 21:51 przez Apsik, łącznie zmieniany 2 razy.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » pt lis 16, 2007 13:58

w pasku rodziców tdi też wał się zje...bał :( strasznie dymił białym dymem i okropnie ciężko palił, szukali mechaników po warszawach itp a u nas w wyszkowie jest specjalista od silników tdi i za regeneracje wału zapłaciliśmy razem z częściami 450zł z wieczystą gwarancją. powiedziała że teraz nie ma opcji żeby wał na tej rolce znowu się roz...bał :bigok:



grinio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:34
Lokalizacja: Piwniczna

Post autor: grinio » pt lis 16, 2007 14:14

Dla zainteresowanych znalazłem coś takiego Może komuś się sprzyda
http://www.allegro.pl/item266036048_vw_ ... _tdi_.html

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt lis 16, 2007 14:34

grinio pisze:Dla zainteresowanych znalazłem coś takiego Może komuś się sprzyda
http://www.allegro.pl/ite...h_1_9_tdi_.html
Pozdrawiam
LOL ale cena :green_fuck: :green_fuck:
W sierpniu był taki frez za 340zł

Za te kase to profesjonalnie wał zregenerują + szlif + panewki (bynajmniej u mnie)

W sumie za te 700zł to moge ten mój wął od TD dac do zrobienia na kołko TDI+szlif+panewki
ktoś chętny?? :hmm:
Ostatnio zmieniony pt lis 16, 2007 14:36 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości