Turbina padla, co jeszcze moglo sie zepsuc?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt cze 19, 2007 18:06

Po rozebraniu okazalo sie ze urwal sie walek, wirnik czesci zimnej zmasakrowany doszczetnie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ale to nie koniec klopotow, moja turbina miala miala symbol gt1749a, a oto co mi przyszlo, tez gt1749a.
Obrazek
Po modach (trzeba obrocic czesc z wirnikami o 180st bo nie pasuja otwory olejowe, sterowanie kierownicami tez obrocilem o 180st i obcialem bolec, akutator trzyma sie na jednej srubie puki co) udalo mi sie pozakladac moje muszle, wirnik po stronie goracej jest wiekszy, zimnej nie udalo mi sie porownac :grin: Ciekawe czy to bedzie chcialo jezdzic, jutro odpalam



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 19, 2007 18:13

nie wiem czy dobrze kojarze ale miałaś GT1749VA z wzdłuznego AWX-a a kupiłes turbinke z silnika poprzecznego ?

jeżdzic będzie chciało :) tylko nie wiadmo jak :)

pamiętaj żeby po obracaniu tych muszli smarowanie było idealnie z góry na dół - +_ kilka stopni



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt cze 19, 2007 18:43

cowboy pisze:nie wiem czy dobrze kojarze ale miałaś GT1749VA z wzdłuznego AWX-a a kupiłes turbinke z silnika poprzecznego ?
Wlasnie tak, wychodzi ze obie sa gt1749va
pamiętaj żeby po obracaniu tych muszli smarowanie było idealnie z góry na dół - +_ kilka stopni
Gdzby nie to smarowanie to bym nie obracal...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt cze 19, 2007 22:21

one prawie wszystkie sa gt1749v, trzeba sprawdzac po innych numerach
http://www.arturbo.co.uk/catalogue_turbos.asp?Make=41


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 20, 2007 11:19

zaprzal pisze:one prawie wszystkie sa gt1749v, trzeba sprawdzac po innych numerach
http://www.arturbo.co.uk/...bos.asp?Make=41
tam tej turbiny nie ma bo ona jest zapewne z 2.0 TDI :P



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr cze 20, 2007 11:29

cowboy pisze:tam tej turbiny nie ma bo ona jest zapewne z 2.0 TDI :P
czyli jaki ma symbol?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 20, 2007 11:43

zaprzal pisze:czyli jaki ma symbol?
HGR036253019A

tu masz taką:

http://moto.allegro.pl/item203448379_au ... 0_tdi.html



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt cze 22, 2007 15:32

Moja byla 03G253019A, na tej stronie co zaprzal pokazal wychodzi ze to od 2.0 16V.
Obrazek
A tu fotka z pierwszego odpalenia :bigok:
Obrazek
Silnik nie reaguje na gaz, przy pelnym bucie wkreca sie o 200 obrotow wyzej.Chyba uklad wydechowy jest niedrozny. Wyjalem katalizator i wylalem z niego z pol litra oleju, chyba bede musial go wydlubac...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 22, 2007 16:39

olozwirski pisze:Wyjalem katalizator i wylalem z niego z pol litra oleju, chyba bede musial go wydlubac...
czyli jednak kat się zapchał :bajer:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 22, 2007 19:03

ładna zadyma... moze się ten olej wypali w katalizatorze :P

a jak nie to wywalaj bebechy - zwróci Ci się za wymiane ;)

no cóż potwierdza się opinia że trubawki z 2.0 16V sa do dupy i klękają nawet na serii...

ważne że motorek gada :) miejmy nadzieje że korby proste :)



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob cze 23, 2007 22:18

Do zniszczen nalezy doliczyc chyba mapsensor, po jego odpieciu silnik reaguje normalnie na gaz i z tlumika idzie normalny dym. W srode bede mial nowy, podmienie i dam znac.
A swoja droga macie jakas teorie dlaczego tak sie wysral? Od oleju?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz cze 24, 2007 00:27

prawdopodobnie - oleju pewnie nie zostało ci za wiele w silniku - wszystko poszło w dolot - dobrze ze zdazyłes zadusic - u mnie sie wysrało do wydechu - po zjechaniu z autostrady niemal natychmiast po awarii dolałem do stanu ponad 3 litry oleju :). A dymic sie bedzie jeszcze długo :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » ndz cze 24, 2007 22:36

czy twój motor to ten który stał pod wiatą kolo domu?


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz cze 24, 2007 23:11

olozwirski pisze:A swoja droga macie jakas teorie dlaczego tak sie wysral? Od oleju?
to samo pytanie chcialem zadac :bigok:


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości