Strona 2 z 2

: czw cze 14, 2007 15:58
autor: cowboy
ale jakie przebijanie numerow jak silnik jest juz jako czesc zamienna
ale nie w Polsce
olozwirski pisze:Powodem sa przepisy (nie polskie) ktore nie pozwalaja swapowac innego silnika niz wystepowal w danym modelu samochodu, za to mozna tuningowac.
teraz juz wiesz o co chodzi ?

inna sprawa że ten co bedzie robił przegląd powinien od razu skapowac że czapka od PD-eka ale nie wnikam

: czw cze 14, 2007 16:16
autor: olozwirski
inna sprawa że ten co bedzie robił przegląd powinien od razu skapowac że czapka od PD-eka ale nie wnikam
To juz nie problem, bo jak napisalem tuningowac mozna, byle blok oryginal sie zostal..

: czw cze 14, 2007 16:32
autor: Adamm
cowboy pisze:
ale jakie przebijanie numerow jak silnik jest juz jako czesc zamienna
ale nie w Polsce
olozwirski pisze:Powodem sa przepisy (nie polskie) ktore nie pozwalaja swapowac innego silnika niz wystepowal w danym modelu samochodu, za to mozna tuningowac.
teraz juz wiesz o co chodzi ?

inna sprawa że ten co bedzie robił przegląd powinien od razu skapowac że czapka od PD-eka ale nie wnikam
to ja slyszalem co innego, ze nie uwzglednia sie numerow silnika w dowodach i jednoczesnie silnik jest uznawany jako czesc zamienna

: czw cze 14, 2007 16:36
autor: damcio151
Adamm pisze:to ja slyszalem co innego, ze nie uwzglednia sie numerow silnika w dowodach i jednoczesnie silnik jest uznawany jako czesc zamienna
również tak słyszałem...

: czw cze 14, 2007 16:44
autor: olozwirski
damcio151 pisze:
Adamm pisze:to ja slyszalem co innego, ze nie uwzglednia sie numerow silnika w dowodach i jednoczesnie silnik jest uznawany jako czesc zamienna
również tak słyszałem...
A wyczytaliscie ze to nie o Polske chodzi?
A moze cos na temat bloku?

: czw cze 14, 2007 18:25
autor: zaprzal
olozwirski, w jaka moc celujesz? wtedy bedzie latwiej cos doradzic...

: czw cze 14, 2007 18:25
autor: GRIZLI
Z tego co wiem, na zachodzie już dawno silnik występował jako część zamienna. Tylko w porąbanej Polsce, czepiali się numerów. Mój pierwszy Mk1 był przyprowadzony do Polski w 1988 roku z czytym blokiem, znaczy pole numerowe było czyste. Były przez to problemy z rejestracją, gdyż w dokumentach fabrycznych figurował nr silnika. Rozwiązaniem było nabicie nr w stacji diagnostycznej zgodnych z briefem. Obecnie równierz w Polsce, silnik traktowany jest jako część. W dowodzie rejestracyjnym NIE MA nr silnika - sprawdziłem. Jest tylko - pojemność, moc i rodzaj zasilania(Benzyna, diesel).

: czw cze 14, 2007 21:14
autor: mosiek
GRIZLI pisze:

Z tego co wiem, na zachodzie już dawno silnik występował jako część zamienna. Tylko w porąbanej Polsce, czepiali się numerów. Mój pierwszy Mk1 był przyprowadzony do Polski w 1988 roku z czytym blokiem, znaczy pole numerowe było czyste. Były przez to problemy z rejestracją, gdyż w dokumentach fabrycznych figurował nr silnika. Rozwiązaniem było nabicie nr w stacji diagnostycznej zgodnych z briefem. Obecnie równierz w Polsce, silnik traktowany jest jako część. W dowodzie rejestracyjnym NIE MA nr silnika - sprawdziłem. Jest tylko - pojemność, moc i rodzaj zasilania(Benzyna,




diesel).

ale nie o polske chodzi.......

: ndz cze 17, 2007 13:18
autor: Apsik
LUDZIE a czy to ważne dlaczego akurat tak i siak, albo o jaki kraj chodzi ?? Pytanie było jasne:
olozwirski pisze:Mam dwa silniki 1.9 TD AAZ i TDI PD ARL. Chcial bym zostawic sam blok AAZ i przelozyc cala reszte z ARLa. Da sie?
Więc piszcie w temacie, a nie chwalcie się kto jakie zna przepisy.

@olozwirski sprubuj popytac na forum vwdiesel.net chłopaki tam non-stop temat diesli drążą i rózne wynalazki kombinują wiec pewnei konkretna odpowiedź padnie.

Pozdro