Strona 2 z 2

: czw cze 07, 2007 13:07
autor: topik22
no na K14 bo taką mam to nie wiem ale dmucha ladnie tak od 2200, chociaz wolalbym jeszcze nizej...

: czw cze 07, 2007 13:22
autor: sGARY
podlacze sie do pytania ;) silnik 1V chyba dobrze pamietam oznaczenie ;) to ten najslabszy 1.6TD ;) wogle nie czuc zeby turbina pompowala :( niby jak sciagne gume od dolotu ta co przychodzi do turbiny i jak przygazuje to czuc ze ciagnie zdrowo powietrze... ale jak sie jedzie to nie ma czuc turbiny :( co to moze byc??

: czw cze 07, 2007 13:33
autor: adam16v
To jest sprawa pompy bez grzybka. Zmień pompę a odrazu poczujesz różnicę :bigok:

: czw cze 07, 2007 13:50
autor: sGARY
adam16v, zmiana pompy raczej nie wchodzi w gre :(

: czw cze 07, 2007 14:55
autor: zaprzal
sGARY pisze:zmiana pompy raczej nie wchodzi w gre :(
w takim razie bardzo nam przykro :(
sGARY pisze:niby jak sciagne gume od dolotu ta co przychodzi do turbiny i jak przygazuje to czuc ze ciagnie zdrowo powietrze...
jak w zwyklym bez turbo przylozysz reke to tez calkiem zdrowo ciagnie :p

: czw cze 07, 2007 16:00
autor: adam16v
sGARY pisze:adam16v, zmiana pompy raczej nie wchodzi w gre :(
W takim razie niema co się brać za tuning. Ta pompa jest nierozwojowa. Sam taka miałem i nie planowałem zmieniać, ale zdecydowałem się i warto było. Bez grzybka można tylko ustawić tak żeby normalnie ( fabrycznie ) siloniczek chodził. Nie poszalejesz. Nic nie da dodawanie intercoolerów i podkręcanie turbo. To trochę tak jakby diesla kręcić.

: pt cze 08, 2007 11:59
autor: topik22
a ja w swoim 1V podkrecilem dawke, cisnienie turbo i jest rożnica-auto jest mocniejsze, szybsze a pali ciut mniej. To da sie wyciagnac z 1V ale bez szaleństw-ta pompa go ogranicza i tyle.ja zamierzam wymienic jak podejdzie wymiana paska rozrzadu to wtedy razem z pompą, no chyba ze wczesniej padnie sama...