Wymiana szklanek, uszczelniaczy, rozrzadu i uszczelki AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lip 16, 2008 19:36

daru123, a od kiedy pompa wodyw Golfie III chodzi na rozrzadzie??


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
daru123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw gru 28, 2006 13:56
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: daru123 » śr lip 16, 2008 20:25

nie chodzi na rozrządzie ale bez zdjęcia paska nie wyjdzie


Jak kochać to księżniczkę jak kraść to miliony jak jeździć to tylko VW

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr lip 16, 2008 22:20

cowboy pisze:to w AFNie pompa wody chodzi na pasku rozrządu ?

myslałem że na wielorowkowym razem z alternatorem... musze tam zajrzeć pod maske
Z tego co pamietam to masz klimę i w tym wypadku wasserpompa chodzi razem z pompą wspomagania na zwykłym pasku klinowym


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lip 16, 2008 22:28

homsky, dokladnie tak jest


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » czw lip 17, 2008 13:15

pompe wody można zciągnąc bez zwalania rozrządu ale trzeba zciągnąc alternator i odkręcic pompe wody razem z obudowa , :grin:


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lip 17, 2008 13:17

moment pisze:pompe wody można zciągnąc bez zwalania rozrządu ale trzeba zciągnąc alternator i odkręcic pompe wody razem z obudowa , :grin:
tak jak u mnie. jak zobaczylem to mi sie odechcialo zmieniac :grin: o dziwo przestala cieknac sama :rotfl:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
daru123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw gru 28, 2006 13:56
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: daru123 » czw lip 17, 2008 21:01

możliwe że się da tak jak piszecie według mnie łatwiej po mojemu mniej zachodu


Jak kochać to księżniczkę jak kraść to miliony jak jeździć to tylko VW

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 18, 2008 16:01

słyszałem opinię że warto pasek CONTITECH a rolki RUVILLE (czyli INA)

podobno SKF-y jakoś nie sa tak dobre ?????

zrobiłem nowy cennik ale wczesniej chyba nie uwzgledniłem wszystkiego

KOMPLETNY rozrząd jak sie wymienia to:
- pasek
- napinacz
- rolka napinacza
- rolka prowadząca

i pasek wielorowkowy to samo ?
- pasek wielorowkowy
- napinacz paska wielorowkowego
- rolka

teraz mimo ze CONTI tańsze to wyszło mi troche drożej :(


Obrazek

[ Dodano: Pią Lip 18, 2008 16:02 ]
czy ten napinacz paska wielorowkowego olać ?

moze w ogóle olać wymiane tego paska ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lip 18, 2008 21:06

cowboy pisze: - pasek
- napinacz
- rolka napinacza
- rolka prowadząca
a mi sie wydawalo ze napinacz i rolka napinacza przy rozrzadzie to jedno i to samo :P

co do uszczelek pokrywy zaworow to kup goetza bo elring zabija cena :)
Ostatnio zmieniony pt lip 18, 2008 21:07 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt lip 18, 2008 21:33

Adamm pisze:a mi sie wydawalo ze napinacz i rolka napinacza przy rozrzadzie to jedno i to samo :P
Mi też się zawsze tak wydawało


Co do uszczelki pod dekiel to gość na allegro do 1Z krzyknął mi 100zł.Nie wiem jaka to firma.Brać to????



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lip 18, 2008 22:55

Co do uszczelki pod dekiel to gość na allegro do 1Z krzyknął mi 100zł.Nie wiem jaka to firma.Brać to????


zartujesz???


bierze goetza z IC za ok 20 - 30 zl :P u mnie sprawdza sie dobrze mimo iz zdejmowana z 5 razy :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lip 19, 2008 10:14

Adamm pisze:a mi sie wydawalo ze napinacz i rolka napinacza przy rozrzadzie to jedno i to samo
no cóż ja tego nie rozbierałem to nie kojarze :)

OK sam pasek Contitech

Pasek rozrządu
CONTITECH
CT867 CT 867 77,98 zł zamiast 202,70 a rolkę zostawię RUVILLE

jeszcze pozostała kwestia rolki prowadzącej - wymieniac czy nie ?

no i koło pasowe na wale ?

zamiast ERLING po pokrywe kupie zestaw GOETZE
GOETZE

24-27921-00/0 2427921000 32,83 zł 0

OK to teraz z 20% zniżkami pewnie zmieszcze sie w 700 PLN :)

[ Dodano: Sob Lip 19, 2008 10:15 ]
cowboy pisze:OK to teraz z 20% zniżkami pewnie zmieszcze sie w 700 PLN
chyba że ktoś ma więcej w intercars ? :)



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob lip 19, 2008 11:58

Adamm pisze:a mi sie wydawalo ze napinacz i rolka napinacza przy rozrzadzie to jedno i to samo
To jest integralna całość
cowboy pisze:jeszcze pozostała kwestia rolki prowadzącej - wymieniac czy nie ?
Jesli mówisz o rolce prowadzącej pasek rozrządu o oczywiście TAK!

Czyli pasek rozrządu + napinacz paska rozrządu + rolka prowadząca paska rozrządu
cowboy pisze:no i koło pasowe na wale ?
Przy rozbiórce organoleptycznie trzeba okreslić jego stan , czy pasek rozrządu "nienadgryzł" kółka , jesli wyglada OK ja bym kółka nie ruszał


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lip 19, 2008 12:03

no ton juz wszystko jasne, uszczelke kupie z 2 dziurkami :)

moze sie lekko splanuje czapke a moze nie bedzie trzeba ale ciutke grubsza nie zaszkodzi

pójdą nowe śruby, dowali sie porządnie i bedzie smigać jeszcze z 200 tys km :)

[ Dodano: Sob Lip 19, 2008 12:18 ]
OSTATECZNA WERSJA

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 134 gości