Strona 2 z 5

: ndz cze 03, 2007 12:29
autor: Lukas-182
no dobra, spróbuje w najbliższym czasie zwalić głowicę, bo chwilowo nie mam teraz czasu na to. I zaniosę ją do sprawdzenia na szczelność, tylko muszę najpierw znaleść jakiś zakład zajmujący się tym w okolicy :)

a jak dobrać grubość uszczelki pod daną głowicę ?? bo pisaliście, że może była za cienka.

: ndz cze 03, 2007 12:45
autor: zaprzal
taki maly offtopic:

temat dotyczy uturbionego wolnossacego diesla i jeszcze podkreconego?

: ndz cze 03, 2007 18:17
autor: Lukas-182
Tak, a w czym problem, w czym to przeszkadza ??

: ndz cze 03, 2007 18:31
autor: medin
Kolego kup sobie nowa głowice za uzywana zapłacis od 600 do 900zł.
Ja kupiłem nową gołą za 900zł + koszty wysyłki 50zł podaje ci numer telefonu 0412733897

: ndz cze 03, 2007 19:16
autor: zaprzal
medin, pytanie czy jest sens jesli ostatnio dwa razy byly do sprzedania kompletne silniki 1.6td za 800zl...

: pn cze 04, 2007 00:18
autor: Lukas-182
a tam gadacie, że silnik nie wytrzymał. Te pęknięcie już tam było przed założeniem turbiny, tylko, że powiększyło się pewnie od większego ciśnienia no i teraz puszcza.

Budowa silnika z turbo i bez turbo prawie niczym się nie różni, jedynie natryskiem oleju na denka tłoków i wzmocnionymi tłokami, blok i głowica jest taka sama jak np. w JP i JR.

Każdy silnik ma wytrzymałość na większą moc niż podaną, dużo większą, bo firma nie ryzykowała by wypuszczając wyżyłowanego silnika do granic wytrzymałości.

Po drugie to nie chcę nowej głowicy kupować, tylko używaną w dobrym stanie, bądź jak to możliwe to uratować tą co mam.

: pn cze 04, 2007 07:13
autor: zaprzal
Lukas-182 pisze:bądź jak to możliwe to uratować tą co mam.
polecam powertape ;)

: pn cze 04, 2007 16:42
autor: Lukas-182
polecam powertape
ja użyłbym poxiliny :)

Głowice oddaję do regeneracji, koszt całkowity wraz ze spawaniem, planowaniem, itp. 400zł.

Dziękuje za pomoc.

: pn cze 04, 2007 18:20
autor: zaprzal
jak bedziesz skladal zaloz metalowa uszczelke od 1.9td, jest lepsza niz seryjna

: wt cze 05, 2007 00:01
autor: Lukas-182
zaprzal, też myślałem o metalowej od AAZ i taką chyba założę jak już będę miał głowicę. Jaki koszt takiej uszczelki, bo nie orientuje się w cenach :)

: wt cze 05, 2007 08:37
autor: zaprzal
ciezko powiedziec bo to zalezy od znizek itp ;) ale koszt nie jest tragiczny

: śr sie 08, 2007 11:29
autor: mattib4
O widzę, że ktoś ma to samo co ja :)) Ostatnio mój Golfik przestał odpalać (tzn odpala tylko na pych) po tym jak się przegrzał :(. Pojechałem sprawdzić kompresje i wyszło, że ma 20,20,26,26. Dałem auto do znajomego mechanika no i wczoraj dowiedziałem się, że głowica jest popękana między zaworami i to dlatego. No i od wczoraj szukam jakiejś głowicy. Wszędzie gdzie zadzwonię gadają, że mają ale popękaną między zaworami ale to nic bo uturbione golfy 1,6 tak mają i to w niczym nie przeszkadza. Cena waha się od 500-1000zl. Tak gdzie było 500zł nawet mogłem dostać gwarancje na szczelność i jeszcze paragon :bajer: Co o tym sądzicie bo już nie wiem co mam robić :cry:

: czw sie 09, 2007 21:23
autor: Lukas-182
A więc tak. Głowice zmieniam na inną, moja nie nadaje się do użytku, sieczka totalna po zdjęciu mojej głowicy, pęknięcie od zaworu powietrza aż do kanału wodnego, małe ale jest.
Więc zakładam inną głowicę. Do wymiany także pierścienie na tłokach.
Uszczelkę zakładam metalową od AAZ.
Teraz parę pytań do was:
1. Jakiej firmy uszczelkę wybrać, myślę nad Elring albo Goetze, podajcie najlepiej numer katalogowy. Głowicę mam z hydrauliczną regulacją luzów.
2. Jakiej firmy pierścienie, czy brać takie jakie dają w sklepie :)

Poza tym zmieniam śruby ściągające głowice, co do "nowej" głowicy to już będzie po planowaniu i dotarciu zaworów i wymianie uszczelniaczy, wszystko dzięki koledze z forum od którego nabywam głowicę :bigok:

Coś jeszcze mam zmienić, sprawdzić ?? Bo nie chcę już trzeci raz grzebać przy głowicy.