Strona 2 z 2

: pt cze 01, 2007 19:24
autor: mikan
czyli niby zrobic sie da latwo z aaz 130 kucy i nie przekreci sie po 10 000 km ? z tego co wiem to wieksze turbo cos z pompa pogrzebac i zalozyc ic, ale nie ma na forum zadnych konkretow odnoscnie jak pobawic sie z aaz, jest co do 1.6td i 1.9 tdi ale aaz malo

: pt cze 01, 2007 20:11
autor: zaprzal
mikan, wszystko masz napisane jak na tacy, zasada jest taka sama jak w 1.6TD... Po prostu za AAZ nikt sie jeszcze nie zabral

: pt cze 01, 2007 20:22
autor: souler
uszczelka dobra, t3/k24, pompka 10mm, bo oryginalna konczy sie na 110 kuniach, fmic i mozna rzadzic. z racji pojemnosci 1.5 bara + gnojowka moze dac lepszy efekt niz w 1.6.\

co by sie stalo po zalozeniu tlokow z plaska gora?

: pt cze 01, 2007 21:10
autor: zaprzal
SouleR pisze:t3/k24
lub vnt - zawsze to bedzie lepsze, mozna tez pokombinowac z czyms wiekszym
SouleR pisze:bo oryginalna konczy sie na 110 kuniach
oj powinna wystarczyc na wiecej, po lekkich modach, 10mm nie jest wymagane

najlepiej pomyslec w jaki przedzial mocy sie celuje i wtedy dobrac graty

: pt cze 01, 2007 21:31
autor: mikan
tan tak, sadze ze 100 kuni, jesli sie da i niewypruje sie sianowo to 130, chyba ze za duze obciazenie,

: sob cze 02, 2007 08:20
autor: souler
wiem jak jest z moja pompa. spokojnie obsluzy 110, ale: nadaje sie do regeneracji i ustawienia, zrobienia gova.