Strona 2 z 3

: sob cze 02, 2007 14:24
autor: BZYCZEK2
ciekawe czy przy tej 130-dziestce dam rady wycisnac 170koni...
i jaki IC byscie mi polecili.. najlepiej dajcie linki np. na allegro

: sob cze 02, 2007 14:43
autor: souler
BZYCZEK2 pisze:ciekawe czy przy tej 130-dziestce dam rady wycisnac 170koni...
i jaki IC byscie mi polecili.. najlepiej dajcie linki np. na allegro
a coz to jest 170. ze 115 tyle sie robi bezpiecznie.

http://allegro.pl/item201067364_interco ... 03_r_.html
http://allegro.pl/item202008693_mega_in ... niej_.html
http://allegro.pl/item200139791_bmw_2_3 ... ooler.html
http://allegro.pl/item201497576_tuning_ ... nowy_.html

: sob cze 02, 2007 14:49
autor: BZYCZEK2
SouleR, ja mam 115km wlasnie :) tylko chodzilo mi o turbo ze 130-dziestki :)

teraz tylko opcja ktory bedzie najlepszy z tych... i ktory zmiesci mi sie pod seryjny zderzak...

: sob cze 02, 2007 14:59
autor: souler
z tego co wiem w kraju sa dwie mocne 115. jeden golf 200 koni, i pasek pakaroda 180-190. pakarod wrzucil turbo, wtryski i fmic. chce przebic 200.

: sob cze 02, 2007 15:02
autor: BZYCZEK2
SouleR pisze:z tego co wiem w kraju sa dwie mocne 115. jeden golf 200 koni, i pasek pakaroda 180-190. pakarod wrzucil turbo, wtryski i fmic. chce przebic 200.
mi starczylo by 170 koni
i mam w planach dlatego wsadzic turbo od 130-dziestki i jakis FMIC tylko jednak wolal bym zeby IC schowal mi sie pod seryjny zderzak...

[ Dodano: 02 Cze 2007 15:09 ]
bylbym wdzieczny z apoomoc ktory z nich bylby najlepszy do moich modow...
to moze bym juz zakupil i odlozyl na bok a pozniej tylko turbo dokupic...

: wt cze 05, 2007 20:44
autor: adas80
inspire pisze:widac to na zwykłym vagu?? myslałem ze mozna to odczytac fejsem z softu komputera do chipsowania a nie zwyklego vaga jesli jeszcze ktos wie gdzie tego szukac
Co to znaczy? Czy mozna wiec sprawdzic własciwy przebieg nie podłaczając auta do kompa???

: śr cze 06, 2007 23:02
autor: inspire
mozna odczytać z ecu ale to troche wyzsza szkola jazdy, popytaj tych co czipsuja

: śr cze 13, 2007 06:55
autor: BZYCZEK2
co mysliscie o tej aukcji
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=202308815
czy naprawde turbo moze miec tam jakis luz bo na tym sie nie znam... a bylbym zainteresowany wlasnie taka turbinka....

: śr cze 13, 2007 19:20
autor: inspire
luz ma być ! ale minimalny

: czw cze 14, 2007 14:58
autor: Chomik
adas80 pisze:inspire napisał/a:
widac to na zwykłym vagu?? myslałem ze mozna to odczytac fejsem z softu komputera do chipsowania a nie zwyklego vaga jesli jeszcze ktos wie gdzie tego szukac
Ja sprawdziłem zwykłym vagiem, u mnie stan lucznika ok, a u ojca okazało się że cofnięty o 120tyś

: czw cze 14, 2007 16:00
autor: cowboy
Ja sprawdziłem zwykłym vagiem, u mnie stan lucznika ok, a u ojca okazało się że cofnięty o 120tyś
napisz jak to zrobiłeś, bo jade zdiagnozować koledze Paska AJM - ma kupować

: czw cze 14, 2007 16:36
autor: Chomik
w programie vag-com

zakładka instruments i w bloku 002 mam podany przebieg

: czw cze 14, 2007 18:45
autor: cowboy
Chomik pisze:ładka instruments i w bloku 002 mam podany przebieg
ale instruments to wchodzisz na zegary ? :P

więc jezeli kręcone to nie odkryjesz róznicy ??

chodzi o to że z ECU mozna odczytac podobno..

[ Dodano: Czw Cze 14, 2007 18:52 ]
no i do tego auto musi miec CAN BUS a to dopiero po 1999 roku

http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/a ... ml#mileage

: czw cze 14, 2007 23:15
autor: Chomik
cowboy pisze:Chomik napisał/a:
ładka instruments i w bloku 002 mam podany przebieg


ale instruments to wchodzisz na zegary ? :P
Niby tak, ale w takim razie dla czego u mojego ojczulka wyszła różnica 120tyś?

U mnie w golfie też jest różnica między vagiem a licznikiem ale jedynie o 8km - nie wiem skąd taka rozbierzność

[ Dodano: Czw Cze 14, 2007 23:24 ]
Dodam jeszcze że specem nie jestem, pisze swoje doświadczenia, jeżeli wprowadzam w błąd to sorka, nich mnie ktoś poprawi :pub: