Wymiana paska rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt cze 01, 2007 07:05

macientyvw pisze:
PinkFloyd pisze:Za kółko chyba ok 30-40 zł a śrubę kupiłem w ASO bo to bardziej bezpieczne, dałem za nie chyba ok 8 lub 12 zł nie pamiętam dokładnie.
Pytanie tylko, po co ja odkrecałes? :bajer:
Proste jak budowa cepa jak lekko sie sączy spod symeringu to trzeba odkrecić, bo nie wierze ze przez całę życie motoru żeby nie odkrecac tej śruby, poza tym po 2 wymianie paska powinno sie kółko wymienić. Tylko trzeba to umieć robić, jak ktoś nie umie to lepiej tego nie ruszac.



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » pt cze 01, 2007 15:42

PinkFloyd pisze:Proste jak budowa cepa jak lekko sie sączy spod symeringu to trzeba odkrecić, bo nie wierze ze przez całę życie motoru żeby nie odkrecac tej śruby
to fakt, ale do tej pory spotkalem sie chyba tylko w jednym aucie ktore robilem z ta przypadloscia.
PinkFloyd pisze:Tylko trzeba to umieć robić, jak ktoś nie umie to lepiej tego nie ruszac.
:bajer:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości