: ndz sty 06, 2008 10:24
No to jak ci nie kopci to ok. No może wyciagniesz te 180 ale to i tak długo bedziesz musiał go bujać . Sprawdz sobie jeszcze ile ci turbo dmucha tak dla wlasnej świadomości ![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
No manometr to podstawa jeśli chcesz coś tam dłubać bo można przesadzićddriver pisze:a jak to sprawdzic konkretnie? trzeba podlaczyc manometr tylko ze ja jeszcze nie bardzo sie orientuje wmktoryum miejscu.. ale teraz mocniej dmucha.. jak zdejmuje tez przewod cienki co idzie do pompy do dmucha na malych obrotach i to dosc mocno a wczesniej na wiekszych obrotach nie dmuchalo tak jak teraz na minimalnych... pozdr
małym kosztem to może zrobić z niego 13-14 sekundowcatuha pisze:1.9tdi ma wiekszego kopa bo ma wiecej mocy:)jak masz nie grzebny aaz to ma 75kucy czyli malutko...ale mozna bardzo latwo zrobic z niego mala rakiete bardzo znikomym kosztem.wystarczy poszukac na forum o zwieksznieu dawki paliwa i turbo i mozna wykrecic okolice 10s do setki z 17sekund fabrycznych...
Wcale nie koniecznieeldorado84 pisze:a zrobić z niego 10sekundowca to takie tanie nie jest (k24, wydech, IC z orurowaniem, pin, MBC i jeszcze inne popierdółki )
nie no tak, jak jest gorszy stan silnika to jest nie opłacalne go kręcić bo po tych modach może sie silnik posrać. Ale na pewno mówimy mowa tu o dobrym stanie silnika i o owych modach które kolega może zaserwować; a w pasku można pozwolić sobie na większe kręcenie bo skrzynia i zwłaszcza sprzęgło jest mocniejsze w porównaniu do naszych golfówdzidzia24 pisze:Wcale nie koniecznieeldorado84 pisze:a zrobić z niego 10sekundowca to takie tanie nie jest (k24, wydech, IC z orurowaniem, pin, MBC i jeszcze inne popierdółki )dużo zależy od stanu silnika