Strona 2 z 2

: ndz sty 06, 2008 10:24
autor: pawel21_5
No to jak ci nie kopci to ok. No może wyciagniesz te 180 ale to i tak długo bedziesz musiał go bujać . Sprawdz sobie jeszcze ile ci turbo dmucha tak dla wlasnej świadomości :smoke:

: ndz sty 06, 2008 11:22
autor: ddriver
a jak to sprawdzic konkretnie? trzeba podlaczyc manometr tylko ze ja jeszcze nie bardzo sie orientuje wmktoryum miejscu.. ale teraz mocniej dmucha.. jak zdejmuje tez przewod cienki co idzie do pompy do dmucha na malych obrotach i to dosc mocno a wczesniej na wiekszych obrotach nie dmuchalo tak jak teraz na minimalnych... pozdr

: ndz sty 06, 2008 11:40
autor: dzidzia24
ddriver pisze:a jak to sprawdzic konkretnie? trzeba podlaczyc manometr tylko ze ja jeszcze nie bardzo sie orientuje wmktoryum miejscu.. ale teraz mocniej dmucha.. jak zdejmuje tez przewod cienki co idzie do pompy do dmucha na malych obrotach i to dosc mocno a wczesniej na wiekszych obrotach nie dmuchalo tak jak teraz na minimalnych... pozdr
No manometr to podstawa jeśli chcesz coś tam dłubać bo można przesadzić :chytry:
no i wcale nie jest to drogi wydatek.A jak wszystko z głową podkręcisz to przy zdrowym silniku będzie chodził lepiej niż benzynka :jezor:

: ndz sty 06, 2008 11:41
autor: eldorado84
tuha pisze:1.9tdi ma wiekszego kopa bo ma wiecej mocy:)jak masz nie grzebny aaz to ma 75kucy czyli malutko...ale mozna bardzo latwo zrobic z niego mala rakiete bardzo znikomym kosztem.wystarczy poszukac na forum o zwieksznieu dawki paliwa i turbo i mozna wykrecic okolice 10s do setki z 17sekund fabrycznych...
małym kosztem to może zrobić z niego 13-14 sekundowca
a zrobić z niego 10sekundowca to takie tanie nie jest (k24, wydech, IC z orurowaniem, pin, MBC i jeszcze inne popierdółki :grin: )
bo najlepsze jest to że podkręcić można prawie za free ale tylko do pewnych wartości a potem zaczynają się schody gdzie trzeba trochę więcej gotówki naszykować aby je przeskoczyć

: ndz sty 06, 2008 11:43
autor: dzidzia24
eldorado84 pisze:a zrobić z niego 10sekundowca to takie tanie nie jest (k24, wydech, IC z orurowaniem, pin, MBC i jeszcze inne popierdółki )
Wcale nie koniecznie :chytry: dużo zależy od stanu silnika :grin:

: ndz sty 06, 2008 12:17
autor: eldorado84
dzidzia24 pisze:
eldorado84 pisze:a zrobić z niego 10sekundowca to takie tanie nie jest (k24, wydech, IC z orurowaniem, pin, MBC i jeszcze inne popierdółki )
Wcale nie koniecznie :chytry: dużo zależy od stanu silnika :grin:
nie no tak, jak jest gorszy stan silnika to jest nie opłacalne go kręcić bo po tych modach może sie silnik posrać. Ale na pewno mówimy mowa tu o dobrym stanie silnika i o owych modach które kolega może zaserwować; a w pasku można pozwolić sobie na większe kręcenie bo skrzynia i zwłaszcza sprzęgło jest mocniejsze w porównaniu do naszych golfów

: ndz sty 06, 2008 19:35
autor: Lukas-182
Wskaźnik ciśnienia turbo to podstawa !!! Ja bym nawet nie zaczynał bez niego, na oko ustawiać ciśnienie to zła zabawa być, można łatwo przesadzić. Aby łatwiej ustawiać ciśnienie proponował bym jeszcze MBC. Sam mam, i to jest super wygodne, planuje teraz zamontować MBC we kabinie i wyskalowaniu go, np. jazda normalna, ustawiam na 0.9Bara, jazda ekstremalna, przekręcam MBC na 1,3Bara i wio :)