Zrób zdjecie i wrzuc na forum, moze uszczelka przepuszca płyn na zewnatrz.kuba82wroc pisze:dzis zdjalem pokrywe silnika i dostrzeglem nieco rozowego plynu tuz pod glowica...w okolicy wtrysku steruajcego...jakby petrygo. czyzby to bylo jednoaczne ze znuszczelka jest do wymiany?
Termostat i nie wlaczajacy sie wentylator
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- kuba82wroc
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
- Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
- Zibi art
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
- Lokalizacja: Gorzow wlkp.
- Kontakt:
Witam
Czy po wymianie termostatu (też wymieniałem) dobrze odpowietrzyłeś cały układ, czyli ogrzewanie na maxa, doprowadzenie termostatu do otwarcia ( koło 90 st) i uzupełnienie płynu? Ile zeszło płynu a ile zalałeś po wymianie?
Czy po wymianie termostatu (też wymieniałem) dobrze odpowietrzyłeś cały układ, czyli ogrzewanie na maxa, doprowadzenie termostatu do otwarcia ( koło 90 st) i uzupełnienie płynu? Ile zeszło płynu a ile zalałeś po wymianie?
--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
Zibi art pisze:układ, czyli ogrzewanie na maxa
niekoniecznie i nie ma znaczenia, nagrzewnica tylko oddaje ciepło ...
plyn czy jest ogrzewanie na max czy min to i tak cały czas przez nią płynie
oczywiście uzupełnienie płynu po ostygnięciu silnikaZibi art pisze:doprowadzenie termostatu do otwarcia ( koło 90 st) i uzupełnienie płynu?
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Zibi art
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
- Lokalizacja: Gorzow wlkp.
- Kontakt:
RobertP pisze:Zibi art pisze:układ, czyli ogrzewanie na maxa
niekoniecznie i nie ma znaczenia, nagrzewnica tylko oddaje ciepło ...
plyn czy jest ogrzewanie na max czy min to i tak cały czas przez nią płynie
To prawda, że przepłynie,ale... wg mnie lepiej dac ogrzewanie na maxa i czkac aż się termostat otworzy wtedy w całym układzie bedzie gorący płyn. Ja dolewałem na pracującym silniku, temp wody doszła do 90 st (przejechałem się żeby szybciej rozgrzać silnik), ogrzewanie na full, i lałem do wartości miedzy "min" a "max". Następnego dnia dolałem troszke bo było "min" i do tej pory jeżdże i mam stan cieczy chłodzącej ciągle taki sam
Nie wiem jak pisze podręcznik, wątpie żebym popełnił błąd a jak się myle to prosze mi wytkać błędy
--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
W MK3 włączenie ogrzewania polega na otwieraniu klapki od nagrzewnicy , natomiast ciecz w nagrzewnicy krązy cały czas, po odsłonięciu tej przesłony nic w układzie sie nie zmieni tylko ciepło bedzie szybciej odbierane od nagrzewnicy w efekcie dłuzej poczekamy zanim otworzy sie termostat , czyli jeśli chodzi o odpowietrzanie układu to włączenie ogrzewania ( otwarcie przeslony) niz nie zmieni.
- Zibi art
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
- Lokalizacja: Gorzow wlkp.
- Kontakt:
Tak już byłem nauczony, stare nawyki Ale dziekuje za wyjaśnienie.szatanek pisze:W MK3 włączenie ogrzewania polega na otwieraniu klapki od nagrzewnicy , natomiast ciecz w nagrzewnicy krązy cały czas, po odsłonięciu tej przesłony nic w układzie sie nie zmieni tylko ciepło bedzie szybciej odbierane od nagrzewnicy w efekcie dłuzej poczekamy zanim otworzy sie termostat , czyli jeśli chodzi o odpowietrzanie układu to włączenie ogrzewania ( otwarcie przeslony) niz nie zmieni.
--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
a wg mnie nie ma znaczenia , ale jak kto woliZibi art pisze:wg mnie lepiej dac ogrzewanie na maxa i czkac aż się termostat otworzy wtedy w całym układzie bedzie gorący płyn.
jedyne co robiłem to miałem otwarty korek i zagrzewałem go przy otwartym korku
a to ciekawe nie wysadziło Ci płynu przy otwieraniu korkaZibi art pisze:Ja dolewałem na pracującym silniku, temp wody doszła do 90 st (przejechałem się żeby szybciej rozgrzać silnik), ogrzewanie na full, i lałem do wartości miedzy "min" a "max".
na rozgrzanym silniku i rozgrzanym układzie z płynem ...
nie wlewa sie płynu zimnego do ciepłego obiegu, no chyba
że wlewałeś co chwila po 50gram wody no to OK ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
panowie ja miałem taki sam problem okazało sie ,że po wymianie termostatu było jeszcze gorzej a to dla tego ,że nowe termostaty jakieś podróby otwierały sie przy temp. 95 stopni mierzyłem specjalnym miernikiem a mechanicy juz chcieli mi uszczelke pod głowicą wymieniać dopiero porządny droższy termostat i nowy korek zbiorniczka wyrównawczego załatwił problem
Lepiej powoli jechać niż szybko iść
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 136 gości