Strona 2 z 4

: pn maja 21, 2007 00:11
autor: MADMAXOG
Ja również kręciłem i doświadczalnie wszystko ustawiałem. Ostatnio wychlał mi 7.0/100 i obróciłem pin w stronę mniejszego wychylenia (troche kopcił przy 2000-2400obr/min). Zwiększyłem nieznacznie dawkę na śrubie, ale to już nie to. Nie jest taki teraz zrywny i słabiej reaguje na gaz. Turbina (westgate)zblokowana tylko zawór na kolektorze jest ustawiony no ok. 1.2bar. Przy pełnym obciążeniu przy 3000 mam 1.0bar na turbinie- może ktoś podać swoje wartości bo nie mam żadnego odniesienia czy to dużo czy mało, a może normalnie.
Pozdro madmaxog!

: pn maja 21, 2007 00:58
autor: Krzylu
SouleR, coz to za turbina na fotce?? mam T2 i ostatnio patrzalem jak jest zamocowany wezyk i u mnie jest bardzo krotki na wpiecie mbc raczej niema mowy chyba ze trzeba dorobic wezyk,wiem ze taz masz T2 i MBC zalozony jesli posiadasz jakies fotki montazu lub ogolnikowe jak mozesz to podeslij mi na
barylas@o2.pl
mbc kupilem 2miesiace temu i tak ejzdzi ze mna w aucie w koncu trzeba zamontowac ;)

: pn maja 21, 2007 08:28
autor: vw_vandal
Krzylu, twoje autko zapina elegancko, rozejrzyj się za turbiną T3 i wtedy modz bo twój silnik ma potencjał ;)

: pn maja 21, 2007 10:06
autor: McFafik
To_mas :)
tak jak w opisie ja mam tylko SB .... tylko

: pn maja 21, 2007 10:17
autor: To_mas
McFafik pisze:tak jak w opisie ja mam tylko SB .... tylko
to najwyzszy czas bo coś przy niem pogrzebać :)))

[ Dodano: Pon Maj 21, 2007 10:19 ]
Krzylu, jak chcesz zobaczyć jak ja mam załozony MBC to zobacz sobie do mojego tematu :))) str 29 z tym ze ja mam T3 :))

[ Dodano: Pon Maj 21, 2007 10:20 ]
MADMAXOG, nie rozumiem :PP jak to mogłems podkręcić a on stracił zrywność itd :/// to chyba coś namieszałeś !! Moze zbyt duzo powietrza mu dajesz a zbyt mało paliwa ???
Jakie masz turbo ??

: pn maja 21, 2007 11:18
autor: souler
Krzylu moze potem fotki zrobie, bo narazie nie mam aparatu. chyba ze narysuje i podesle. ogolnie banalna sprawa.

: pn maja 21, 2007 11:46
autor: McFafik
kurcze .... a kto mi pomoze ustawic dawke paliwa ... bo jakos sam sie za to nie chce brac ..... jakos tak ............... zanjac moje tempo prac przy aucie i zalozona dokładnosc bedzie to trwalo zamiast 3 dni - jakies 30 :) bede sie bawil i bawil

: pn maja 21, 2007 12:19
autor: wynalazek
Ja zolozylem MBC u siebie i jest super .pompuje szubko do ok 1 bar (bo tyle mam ustawione) i tak trzyma caly czas . Wedlug mnie warto zalozyc ja kupilem ten za 35 zl

: pn maja 21, 2007 16:38
autor: To_mas
McFafik, sam dasz rade !!! :))) sprawa jest prosta !!! Jak masz full cisnienie to ma nie dymić :))) no i jak jedziesz ze stałym gazem to tez nie !!:)))

: pn maja 21, 2007 22:44
autor: gniochu
McFafik, tu masz link do tematu ktora srubka do czego sluzy i krec :) ja tez robilem wedlug tego i tez sie balem ale to nie jest takie trudne jak sie wydaje na pierwszy rzut oka :) :bigok:

: pn maja 21, 2007 22:54
autor: McFafik
jak sobie przypomne regulacje gaznika w komarze potem w MZ 251 i kiedys tam skoda 105
to mnie chce trafic :)
wiec tu wole komus zaplacic
chyba ze sie przemoge

: pn maja 21, 2007 22:57
autor: gniochu
McFafik, tu jest o niebo lepiej, ja tez myslalem ze bedzie tak samo jak w komarze to myslalem ze sie potne tyle ze ja motoryne mialem pozniej jawe 350TS :P ale tu jest luz praktycznie krecisz 2 srubkami tylko jak podniesiesz dawke to wzrosna Ci oborty wiec zmniejszasz je srubka od obrotow i patrzuysz co chwile na obrotomierz jak zejda tak jakbylo to zostawiasz i latasz :) naprawde 0 problemu ;]

: pn maja 21, 2007 23:28
autor: Lukas-182
Kupować, kupować i jeszcze raz kupować :)

Ja po zamontowaniu MBC nie poznałem swojego autka, bestia się zrobiła z autka :) :bigok:

: wt maja 22, 2007 00:54
autor: Krzylu
to ja chyba cos zle podlaczylem,fakt duzo roboty niema tylko czy dobrze to podlaczylem bo krece tym badziewiem i caly czas trzyma tyle ile ustawilem na srubie 0,8 i niechce isc dalej mam mbc properfekt czy jakos tak.Jak to ma byc podlaczone gdzie pcha cisnienie z dolu od tego zaworu w gore czy odwrotnie bo moze cos popieprzylem a za duzo czasu niemialem zeby korygowac bledy