Który blok testować podczas dynamicznej diagnozy???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt maja 18, 2007 13:36

dziechu pisze:13 i 0 na postoju.
możesz powiedzieć co to pokaże :?:



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » pt maja 18, 2007 13:42

aaa juz wiem, logi z postoju:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 18, 2007 15:12

damcio151 pisze:dziechu napisał/a:
13 i 0 na postoju.

możesz powiedzieć co to pokaże :?:
013 na jałowych pokaże korekcje dawek na poszczególnych cylindrach

000 ale w basic settings (na zablokowanych nastawach) pokaże statyczny kąt wtrysku

oba mało przydatne w zdiagnozowaniu przyczyny trybu awaryjnego



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt maja 18, 2007 17:48

cowboy pisze:013 na jałowych pokaże korekcje dawek na poszczególnych cylindrach

000 ale w basic settings (na zablokowanych nastawach) pokaże statyczny kąt wtrysku

oba mało przydatne w zdiagnozowaniu przyczyny trybu awaryjnego
dzięki cowboy :pub:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 18, 2007 18:31

cowboy pisze:oba mało przydatne w zdiagnozowaniu przyczyny trybu awaryjnego
co nie znaczy że nie intersujące - nawet jak wszystko OK to warto sprawdzić :)



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » pt maja 18, 2007 21:55

Jestem po testach, nie wiem dlaczego, ale podczas zapisywania, program mi zapisywał pustkę, dopiero za 4 podejściem coś zapisał, mierzone bloki narazie tylko 003,008,011 tego 010 nie zdązyłem, bateria w laptopie trzyma 50min. ;) pomiar robiony od 1500 do 3100 mniej więcej koło 2800 wpadł w notlauf, widzicie coś niepokojącego w tych danych???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt maja 18, 2007 23:40

To bylo z noga w podlodze? Troche niskie wartosci z przeplywki (co zmniejsza dawke). Caly czas turbo tez trzyma lekko przeladowane. Nieduze, ale ciekawe dlaczego.



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » sob maja 19, 2007 10:15

Tak noga do końca cały czas powyżej 3100 trudno się już rozpędzał, ponieważ był notlauf więc dałem spokój z męczeniem go, ale co nic nie wskazuje że turbo siada? lub coś w tym stylu???


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob maja 19, 2007 10:39

Turbo raczej nie siada. Teraz nie mem pomyslu co to moze byc, moze cos wymysle to napisze, albo inni bardziej doswiadczeni cos wymysla. Przeczyscilbym przeplywke, ale to przeladowanie to raczej nie z tego...



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » sob maja 19, 2007 10:55

575
dziechu pisze:ale to przeladowanie to raczej nie z tego...
Zwłaszcza że błąd wyskakuje 575, kurcze, mozliwe to, że gdzieś uziemienie nie łączy dobrze??? bo ktoś mi tak powiedział, przy okazji tego 1 błędu z kompa. Jak sprawdzic ewentualnie to uziemienie???


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob maja 19, 2007 11:05

575 to blad cisnienia doladowania, jest za wysokie w porownaniu z tym co chce komp ustawic, dlatego wyskakuje notlauf.

[ Dodano: 19 Maj 2007 11:11 ]
Jezeli to napewno nie N75 i napewno nie wezyki to trudno cos wymyslec, uszkodzony czujnik cisnienia w ECU? Uziemienie raczej nie, bo czego? ECU? Sprobuj poprzecierac wszystkie zlacza - od kazdego czujnika i glowny od ECU, kilka razy zlacz/rozlacz, styki sie przetra jezeli to jakis problem zasniedzialych stykow.



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » sob maja 19, 2007 11:16

A jak sprawdzić wężyki??? kiedyś je wypinałem i ogladałem - nie widac mechanicznych uszkodzeń, właściwie wyglądają jak nowe, ale teraz sobie myslę, ze może mieć wpływ nawet niewielkie pęknięcie??? może pod tą osłoną w gumie jest jakaś dziura?? miało by to wpływ???


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob maja 19, 2007 11:23

No pewnie ze mialoby. W starym aucie dobrze profilaktycznie zmienic wszystkie wezyki, guma moze byc sparciala. Takie wezyki na metry mozna kupic w sklepach z czesciami. Przetrzyj tez te styki, roboty na 5 min. a czasem (calkiem czesto) pomaga.



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » sob maja 19, 2007 11:33

No więc auto jest z 96r. napewno nigdy nie były zmieniane wężyki, bo z tego co pamiętam miałem problem z pierwszym ich wypięciem, w miejscu zacisków guma była wręcz wtopiona w wypustki N75, ale uciąlem koncówki a reszta wyglądała ok. ech pójdę je wymienić profilaktycznie, ale to w poniedziałek już. Dzięki i pozdrawiam.


Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości