Strona 2 z 3
: pn cze 04, 2007 19:51
autor: Adamm
stiko sprawdz wezyki (czerwony i niebieski) od N-75 czy nie sa przetarte, wzgeldnie wymien, po wymianie / sprawdzeniu -jesli nadal nie bedzie ok - zmostkuj je (pomijajac zaworek) i sprawdz czy jest ok
: pn cze 04, 2007 20:01
autor: stiko
wężyki jak i N75 są nowe,wymieniane 5 dni temu,turbina nie ma kierowniczek,ale i tak ją przeczyściłem,nie mam pojęcia co jest grane,a i jeszcze jedno,oprócz błędu 575 pojawia się też błąd 65535-Internal Control Module Memory Error ; 37.00-Faulty na zimnym silniku da sie go wykasować i nie pojawia sie do momentu nagrzania silnika potem sie go nie da wykasować az silnik ostygnie
: pn cze 04, 2007 22:43
autor: Adamm
masz wirusa wgranego?
: pn cze 04, 2007 23:01
autor: stiko
jakiego wirusa ?? o czym ty mówisz
: wt cze 05, 2007 00:57
autor: Adamm
mowie o chip tuningu, albo innym cudzie ktore podnosi moc - moze ktos zle to zrobil i turbo Ci wariuje
: wt cze 05, 2007 07:51
autor: stiko
jest podpiete takie coś: GST power by HOPA ale jak to odłączałem nic nie pomagało efekt jest taki sam.Od tego cuda idzie tylko jeden przewód do wiązki która jest wpięta w przepływomierz
: wt cze 05, 2007 08:20
autor: Adamm
a mostkowales wezyki od n-75? polacz niebieski z czerwonym i sprawdz czy nadal wywala blad
mowisz ze wymieniales - na pewno sa prawidlowo podpiete?
: wt cze 05, 2007 08:29
autor: stiko
podłączone mam dokładnie tak
zaworek N75 też wymieniałem,co do zmostkowania to który jest niebieski a który czerwony bo u mnie przed i teraz po wymianie wszystkie są czarne:]
: wt cze 05, 2007 08:43
autor: Adamm
polacz nr 5 i 7 ze soba i sie przejedz robiac logi jak masz taka mozliwosc, sprawdz czy Ci wywali blad
: wt cze 05, 2007 21:55
autor: piotr-m
hej ja mam golfa 3 TDI 90 KM i mam podobny problem NA 3 I 4 biegu jak sciagam noge z gazu i znuf lekko dodaje to czuc lekkie szarpniecia jak dam opur gazu tego niema czy to moze byc cos zwiazane z przeplywem paliwa prosze o rade z gory dzieki
POMOCY
: wt cze 05, 2007 22:37
autor: 7021511
Witam serdecznie.Jestem tutaj nowy i nie wiem czy dobrze trafilem.Mam taki problem z moim GOLFIKIEM od jakiegos czasu i elektro mechanik nie moze nic znalesc
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
. Problem polega na tym ze przy ruszaniu golfik ma słaba moc wrecza bardzo słaba i musze dodac duzo gazu zeby m ozna było ruszyc,wyglada to tak jakby trzymało go 5 chłopa za zderzak
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
:).Moze ktos sie spotkał z takim przypadkiem i podpowie mi co to moze byc.Elektrro mechanik sprzwdzał PRZEPŁYWOMIERZ,CISNIENIE PALIWA i wszystko OK z tego co wiem a dalej nie wiem bo dalej takie same objawy.POMOCY!!!!!!!! GOLF 4 1.6 BENZYNA -WTRYSK WIELOPUNKTOWY POMOCYYYYYYYYYY
jak zle trafiłem to jak mozecie to pokierujcie mnie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt cze 05, 2007 23:26
autor: Adamm
hej ja mam golfa 3 TDI 90 KM i mam podobny problem NA 3 I 4 biegu jak sciagam noge z gazu i znuf lekko dodaje to czuc lekkie szarpniecia jak dam opur gazu tego niema czy to moze byc cos zwiazane z przeplywem paliwa prosze o rade z gory dzieki
moze byc nastawnik, ale tez pare innych rzeczy, wyponij kostke predkosciomierze ze skrzyni biegow i sprawdz czy nadal tak sie dzieje
7021511 pisze:GOLF 4 1.6 BENZYNA -WTRYSK WIELOPUNKTOWY POMOCYYYYYYYYYY
no troche zle bo to dzial diesla
zajrzyj do dzialu z benzynkami to Ci chlopakicos doradza
: śr cze 06, 2007 21:38
autor: dziechu
piotr-m pisze:znuf
W tym słowie więcej błędów nie da się popełnić
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: czw cze 07, 2007 14:05
autor: stiko
Adamm połączyłem wężyki tak jak napisałeś i dalej wpada w awaryjny i wywala ten sam błąd,logów nie robiłem bo nie miałem kompa,powiedz mi tylko dlaczego jest wszystko ok dopóki nie zgaszę auta ,w sekunde póżniej jak go zapale i jade już po 3000obr. wpada w awaryjny ??