: śr maja 16, 2007 11:02
Ja miałem podobną sytuacje szarpało przy przyspieszaniu.
Okazało się że kieronice turbiny śa całkowicie zapieczone po czyszczeniu już bylo OK
no dobra ale nie w 1Z
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Ja miałem podobną sytuacje szarpało przy przyspieszaniu.
Okazało się że kieronice turbiny śa całkowicie zapieczone po czyszczeniu już bylo OK
oj mnie kiedyś też tem sam problem dotknął w silniku typu 1z okazało sięże już się rozsypał nastawnik! drugi element i załatwił cłą sytuację! a objawiało sięto szarpaniem przy rozpędzaniu w granicach do 60 czyli przełączania biegu III NA IV. ( bynajmniej u mnie tak to się objawiało)Adamm pisze:Ja miałem podobną sytuacje szarpało przy przyspieszaniu.
Okazało się że kieronice turbiny śa całkowicie zapieczone po czyszczeniu już bylo OK
no dobra ale nie w 1Z
ale tam kolega mial na mysli kierownice spalin w turbospreżarce w 1Z jest turbina bez zmiennej geometrii czyli bez kierownicZMIENNIK1313 pisze:Adamm napisał/a:
Cytat:
Ja miałem podobną sytuacje szarpało przy przyspieszaniu.
Okazało się że kieronice turbiny śa całkowicie zapieczone po czyszczeniu już bylo OK
no dobra ale nie w 1Z
oj mnie kiedyś też tem sam problem dotknął w silniku typu 1z okazało sięże już się rozsypał nastawnik! drugi element i załatwił cłą sytuację! a objawiało sięto szarpaniem przy rozpędzaniu w granicach do 60 czyli przełączania biegu III NA IV. ( bynajmniej u mnie tak to się objawiało)
zapraszam do siebie bedzie cacy zrobioneelvisPSE pisze:Dobra, po niedzieli wybieram sie do fachowca, który wyczyści nastawnik, mam nadzieje ze to bedzie to:/-Jestem ciekawy ile mi za to wykasuje i czy czegos czasem nie spieprzy, a jak narazie jeżdze bez prędkościomierza:)Jak cos bedzie nie tak to jeszcze się odezwę... Pozrdawiam...
żaden przepływomierz ...... sprawdzałeś wtrysk , lewego powietrza nie ma na pewnoKlops:( to jednak nie bedzie nastawnik,dzisiaj zrobilem troche kilometrow na trasie i fura jednak szarpła, w tym momencie obstawiam ze to bedzie przepływomierz bo juz nie wiem co myslec.Wyczytalem w nowym "auto swiat" ze w passatach 1.9 tdi byly problemy z przerywaniem podczas przyspieszania spowodowane awaria wlasnie przeplywomierza! CUDA NA KIJU :/:/:/:/
takelvisPSE pisze:No ok,ale jak mozna sprawdzic czy nie ma lewego powietrza?sprawdzic czy nie ma babelkow w przewodach?
raczej tak nie powinno być ..... może za bardzo się wsłuchiwałeś po odpięciu wtyczki od skrzyni.elvisPSE pisze:Jest jeszcze jedna dziwna sprawa- dlaczego na odpietym predkosciomierzu slychac bardziej turbo?
Tak-szarpnal pare razy. Ale twierdzisz ze to nie moze byc przeplywomierz? A swoja droga jak mozna sprawdzic czy jest dobry?damcio151 pisze:raczej tak nie powinno być ..... może za bardzo się wsłuchiwałeś po odpięciu wtyczki od skrzyni.
Jak odłączyłeś wtyczkę to szarpał
chcesz być pewny , podmień go i się przejedź jeżeli masz taką możliwość ...... jeżeli odłączysz przepływke to autko się strasznie zmulielvisPSE pisze:A swoja droga jak mozna sprawdzic czy jest dobry?
możliweelvisPSE pisze:A moze to szarpanie spowodowane jest syfem w zbiorniku?
No ok kolego,ale nie za bardzo wiem do czego sluzy to pukanie w ten wtrysk, a co do przeplywki to miales racje...niesamowity zmulas ! !wlasnie sprawdzialemdamcio151 pisze: Sprawdzałeś wtrysk ( pukałeś przy 2,5 - 3 tyś obr )