Strona 2 z 2

: czw maja 24, 2007 00:16
autor: dev13
co jest na kanale 4? nie mam vag'a mam tylko sprzet tecnotest, na jakies parametry mma zworcic uwage?

: pt maja 25, 2007 10:37
autor: TomTDI
na 004 kanale jest kąt wtrysku

: czw maja 31, 2007 23:11
autor: dev13
no wjec co zauwazylem, ostatnio objaw ten dzieje sie tylko na biegu jalowym,
kat wtrysku praktycznie sie nei zmienia podczas tej operacji, jedyne co zauwazylem ze w momencie gdy silnik zaczyna wariowac to zmienai sie tylk odawka paliwa, zwieksza sie chyba ze dwa razy, to jedyna anomaja jaka zauwazylem obserwujac rozne grupy, moze to byc wina nastawnika???

jutro chyba wysylam pompe do serwisu do przegladniecia bo jzu chyba nic innego mi nie zostaje

: pt cze 01, 2007 08:01
autor: damcio151
dev13 pisze:no wjec co zauwazylem, ostatnio objaw ten dzieje sie tylko na biegu jalowym,
kat wtrysku praktycznie sie nei zmienia podczas tej operacji, jedyne co zauwazylem ze w momencie gdy silnik zaczyna wariowac to zmienai sie tylk odawka paliwa, zwieksza sie chyba ze dwa razy, to jedyna anomaja jaka zauwazylem obserwujac rozne grupy, moze to byc wina nastawnika???

jutro chyba wysylam pompe do serwisu do przegladniecia bo jzu chyba nic innego mi nie zostaje
nastawnik......... odłącz tą wtyczkę od skrzyni w końcu i zobacz co będzie.

: pt cze 01, 2007 08:56
autor: dev13
pompe mam juz wyjeta, albo sam cos pomacam albo ja wysle do fachowcow
mozliwe ze odlaczyl sie jakis przewod od nastawnika???

: pt cze 01, 2007 13:34
autor: damcio151
dev13 pisze:mozliwe ze odlaczyl sie jakis przewod od nastawnika???
możliwe , że odłączyła Ci się któraś z blaszek w nastawniku , rozbierz go i najlepiej przy okazji wyczyść

: pt cze 01, 2007 23:29
autor: dev13
rozebralem nastawnik, za duzo syfu nie bylo, troszeczke opilkow, niewiem co bedzie dalej, teraz musze poskaldac wsio do qpy i odpalic, mam nadzieje ze niczego nie zburaczylem, dam znac o efektahc niedlugo

[ Dodano: 03 Cze 2007 22:03 ]
wyczyscilem nastawnik, ale niestety
efekt dalej ten sam, rece mi juz opadaja, panowie czy mozliwe jest ze cos sie dzieje z rozdzielaczem w pompie albo wtryski sie zawieszaja??
no ja juz nie mma pomyslow to jets bez sensu


:((((((

Szarpie i mocno kopci przy 4tys obr

: pn kwie 25, 2011 21:06
autor: Pitekz
Witam. Wiem że temat troche stary ale jakie było rozwiązanie problemu bo u mnie jest to samo?

Szarpie i mocno kopci przy 4tys obr

: pn kwie 25, 2011 22:54
autor: dev13
Objaw minął z biegiem czasu, najprawdopodobniej przycierały się zawory na prowadnicach bo silnik tracił kompresje, podwieszało zawory i tyle. jeśli miałeś robioną głowicę to to bym podejrzewał w pierwszej kolejności.
Pozdrawiam