Strona 2 z 6

: czw maja 03, 2007 12:20
autor: mular
Nie wiem pozniej to sprawdze i odpisze a na pewno nie mam bo nawet dluzej mi temp. lapie musze jakies 5-8 km przejechac zeby 90 bylo.

: czw maja 03, 2007 12:26
autor: souler
damcio napisalem niekoniecznie. 90 koni nie wszystkie mialy te podgrzewacze. moze to zalezy jakos od wersji na kraje zimniejsze albo wyborze klienta.

: czw maja 03, 2007 12:27
autor: damcio151
SouleR pisze:damcio napisalem niekoniecznie.
fakt nie zauważyłem :blush:
SouleR :pub:

: czw maja 03, 2007 12:29
autor: obobo
mular pisze:Na bank ich nie mam wiem dokladnie gdzie sa bo u brata silnik AHF sa ladnie widoczne.I tez mam auto z 94r silnik 1z.
identycznie u mnie. damcio151 to o czym piszesz to jedyna rola tego bezpiecznika? moze w 1z odpowiada za cos zgola innego?

: czw maja 03, 2007 14:28
autor: Kapitan
Z tym bezpiecznikiem tak czy siak wymieni się na nowy i będzie good.
Bardziej mnie nurtuje to szarpanie, kolega pisał popukać, postukać, 3000 obr. :rolleyes: , są jakieś bardziej konwencjonalne metody by sprawdzić dlaczego tak się dzieje?

: czw maja 03, 2007 14:37
autor: damcio151
Bardziej mnie nurtuje to szarpanie, kolega pisał popukać, postukać, 3000 obr. :rolleyes: , są jakieś bardziej konwencjonalne metody by sprawdzić dlaczego tak się dzieje?
Jeżeli chcesz wyeliminować nastawnik to odłącz wtyczkę od impulsatora na skrzyni biegów ( jak nie będzie szarpać to nastawnik do czyszczenia )
Jeżeli chcesz wyeliminować wtrysk sterujący to jedyna najlepsza metoda to pukać we wtrysk kluczem , śrubokrętem , lub innym narzędziem przy 3000 obr ( jak szarpnie to wtrysk do wymiany )

: czw maja 03, 2007 15:53
autor: dziechu
damcio151 pisze:- temp. plynu chlodzacego >70°
- temp. powietrza >5°
- obr. silnika < 800
Chyba jednak odwrotnie

temp.plynu <70'
temp. powietrza <5'
obr.siln. >800

Strona mniejsza jest przy szpicu, wieksza jest ptzy rozwartym :)

: czw maja 03, 2007 16:03
autor: damcio151
dziechu pisze:Strona mniejsza jest przy szpicu, wieksza jest ptzy rozwartym :)
a no tak :wink: , dzięki za poprawienie :pub: :pub:

: czw maja 03, 2007 21:02
autor: szatanek
damcio151 gdzie konkretnie znajduje sie ten impulsator na skrzyni biegów? czy odłączenie na chwilę tej wtyczki nie spowoduje pojawienia sie jakiegos błędu?
Druga sprawa jak po puknieciu we wtrysk sterujący nic sie nie stanie( nie bedzie szarpnięcia) to oznacza uszkodzony wtrysk ??

: czw maja 03, 2007 21:23
autor: damcio151
szatanek pisze:damcio151 gdzie konkretnie znajduje sie ten impulsator na skrzyni biegów? czy odłączenie na chwilę tej wtyczki nie spowoduje pojawienia sie jakiegos błędu?
spójrz na skrzynie biegów i tam będzie wtyczka , tu masz link , foto wkleił Adamm, http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... a++skrzyni
szatanek pisze:Druga sprawa jak po puknieciu we wtrysk sterujący nic sie nie stanie( nie bedzie szarpnięcia) to oznacza uszkodzony wtrysk ??
jak nie będzie szarpać to ok , ale jak szarpnie to znaczy , że czujnik wzniosu iglicy jest uwalony , a tym samym cały wtrysk...

szatanek pisze:czy odłączenie na chwilę tej wtyczki nie spowoduje pojawienia sie jakiegos błędu?
nie ma takiej możliwości .. Jedynie nie będziesz wiedział ile na godzinę jedziesz , gdy będziesz miał odpiętą wtyczkę :P

: czw maja 03, 2007 21:33
autor: mular
Caly wtrysk to nie koncowka jak nie jeje to dobra.

: czw maja 03, 2007 21:34
autor: damcio151
mular pisze:Caly wtrysk to nie koncowka jak nie jeje to dobra.
tyle , że sterującego nie rozbierzesz :P , więc trzeba cały wtrysk wymieniać , poza tym w sterującym nie chodzi o iglice , a o czujnik położenia/wzniosu iglicy

: czw maja 03, 2007 21:37
autor: mular
Jak nie rozbierzesz koncowka jest wymienna jakies 3 tyg temu wymienialem czujnik na 3 cyl.

: czw maja 03, 2007 21:42
autor: damcio151
mular pisze:jakies 3 tyg temu wymienialem czujnik na 3 cyl.
czujnik położenia iglicy :bajer: ?? ciekawe jak zrobiłeś to .... opisz i powiedz gdzie kupiłeś takowy czujnik .... właśnie mam z tym wtryskiem problem

[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 21:44 ]
mular pisze:koncowka jest wymienna
końcówka ... możliwe , ale z czujnikiem to wątpię .. czytałem mnóstwo postów na temat czujnika i wszedzie jest napisane , że jest on niewymienialny osobno