JR + turbina Garret T3 + IC - podkręcenie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
To_mas, jak chcesz żeby ci pompowało max to zrób tak jak SouleR, napisał tylko śróbe na końcu zabezpiecz opaska żeby jej nie wysrało.
a co do otworu w wężyku i wentylku to masz większy niz ja więc nie wiem dlaczego nie może ci napompować tego bara
a co do otworu w wężyku i wentylku to masz większy niz ja więc nie wiem dlaczego nie może ci napompować tego bara
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Chłopaki zrobiłem tak :
wywaliłem obieg IC !! obróciłem kolanko na tak zeby turbina prosto do kolektora dmuchała
)) I na takiej szerokości otworu jak tam na foto dmuchała mi 1 bar !!!!!!
Wniosek jest taki ze gdzieś na IC trace 0,2 bara ciśnienia
(( sie wqrwiłem
(moze to dlatego ze Ic ma z jednej strony szersze wejście a z drugiej węzsze :// nie wiem a moze poprosu jakaś dziurka jest :/)
Juz mi sie z tym grzebać nie chce !!!!! rece mnie napier !!
Wskaźnik działa bo dmuchnąłem mu kompresorem i spokojnie pokazywał ponad 1,2 bara jak dmuchałem ok 1,4 atmosfery
Nie mam ochoty wiciągać całego IC na gore :// chyba to tak zostawie jak jest teraz !! niech se tam dmucha to 0,8 a i tak czuć róznice
wywaliłem obieg IC !! obróciłem kolanko na tak zeby turbina prosto do kolektora dmuchała

Wniosek jest taki ze gdzieś na IC trace 0,2 bara ciśnienia

(moze to dlatego ze Ic ma z jednej strony szersze wejście a z drugiej węzsze :// nie wiem a moze poprosu jakaś dziurka jest :/)
Juz mi sie z tym grzebać nie chce !!!!! rece mnie napier !!
Wskaźnik działa bo dmuchnąłem mu kompresorem i spokojnie pokazywał ponad 1,2 bara jak dmuchałem ok 1,4 atmosfery
Nie mam ochoty wiciągać całego IC na gore :// chyba to tak zostawie jak jest teraz !! niech se tam dmucha to 0,8 a i tak czuć róznice

-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
ja nie wiem :PPP jeszcze tak strasznie w tym nie siedze :PPzaprzal pisze:ale chyba jak sie ma ic to zazwyczaj doladowanei nieco spada?
Ale mozliwe bo to powietrze sie musi tam rozproszyć w IC no i mozliwe ze potem by mogło być mniejsze ale o 0,2 bara :///
Kto ma ic i kręcił T3 ???? przyznać sie ?? bo jesli to normalne to bym sie cieszył

- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
To_mas, zawsze będzie strata bo przecież układ IC jest długi ma kolanka załamania i strata będzie !!! Braciak ma T3 i kręciłem go i tak samo cały czas pokazywał 0.7 bara co się okazało nie szczelny był węzyk ten od kolanka od turbo do grzybka zmieniłem na nowy i skoczyło do 1.8 bara
Zakupiłem mu MBC i gitara

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Przecież to czysta fizyka. Powietrze w wyniku ochłodzenia się w IC zmniejsza swoją objętość i dlatego ciśnienie spada. Żeby się upewnić czy IC nie jest dziurawy, to trza by go było jakoś zaślepić z 1 strony i pompować powietrze z drugiej, wtedy gdyby IC zanurzyć w wodzie, to było by widać czy idą bąble powietrza.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
ja miałem IC i T3To_mas pisze:Kto ma ic i kręcił T3 ???? przyznać sie ?? bo jesli to normalne to bym sie cieszył

viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Oczywiscie, fizyka, ale ukladu zamknietego. W takim ukladzie cisnienie zalezy (dla gazu doskonalego liniowo) od temperatury. Ale tu nie jest uklad zamkniety. Po ochlodzeniu objetosc a wiec i cisnienie powietrza spada, lecz turbina powinna bez problemu ten dosc niewielki spadek objetosci nadrobic i utrzymac cisnienie jak w ukladzie bez IC (mozna wziasc dluga metalowa rure, np.2m, jeden koniec rozgrzac do czerwonosci, drugi zostawic zimny. Cisnienie po obu koncach rury bedzie identyczne:). Chyba ze wydajnosc turbiny jest za mala lub IC ma za maly calkowity przekroj przelotu (znacznie mniejszy niz orurowanie). Wtedy tylko za IC cisnienie bedzie mniejsze niz przed.BENITO pisze:Przecież to czysta fizyka. Powietrze w wyniku ochłodzenia się w IC zmniejsza swoją objętość i dlatego ciśnienie spada
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości