Strona 98 z 114

EGR out - wrazenia

: sob mar 08, 2014 18:43
autor: dimmer
Ja sobie taką blaszkę wyciąłem z puszki po piwie :P jak się puszeczkę ładnie potnie to mamy fajny kawałek aluminiowej blaszki, żeby za cienko nie było to można dwie dociąć złożyć je razem i jest gitara.

Re: EGR out - wrazenia

: sob mar 08, 2014 19:37
autor: wronek1
dimmer pisze:Ja sobie taką blaszkę wyciąłem z puszki po piwie :P jak się puszeczkę ładnie potnie to mamy fajny kawałek aluminiowej blaszki, żeby za cienko nie było to można dwie dociąć złożyć je razem i jest gitara.
mysle ze nawet dwie takie blaszki to moze byc za mało ... ja mam blache 2.5 mm.

Re: EGR out - wrazenia

: sob mar 08, 2014 19:42
autor: palio
wronek1 pisze:
dimmer pisze:Ja sobie taką blaszkę wyciąłem z puszki po piwie :P jak się puszeczkę ładnie potnie to mamy fajny kawałek aluminiowej blaszki, żeby za cienko nie było to można dwie dociąć złożyć je razem i jest gitara.
mysle ze nawet dwie takie blaszki to moze byc za mało ... ja mam blache 2.5 mm.
Ja dałem 3mm. Ostatnio sprawdzałem jak wygląda. Nie widać żadnego zużycia. Przejechane około 60kkm na zaślepionym.

EGR out - wrazenia

: ndz mar 09, 2014 11:29
autor: dimmer
wronek1 pisze:mysle ze nawet dwie takie blaszki to moze byc za mało ... ja mam blache 2.5 mm.
Pojeżdżę jakiś czas i sprawdzę czy się nie przepaliło, jak się przepali to spaliny będą w egr szły tak że tragedii nie będzie. A do tego czasu skombinuję sobie jakąś cienką blaszkę z nierdzewki (myslę że 2,5 mm starczy) i zainstaluję.

Re: EGR out - wrazenia

: ndz mar 09, 2014 22:21
autor: Behemoth1987
dimmer pisze:Ja sobie taką blaszkę wyciąłem z puszki po piwie :P

1,5mm to chyba minimum jakie powinno być zastosowane a puszka ma mniej jak 0,5mm przepali się na 99% sprzedawane są nawet zestawy z 4mm i z 10mm blachy

EGR out - wrazenia

: ndz mar 09, 2014 23:02
autor: AGR90
Ja mam jedną blaszkę 4mm tam gdzie jest ta gruszka od spalin .
na zdjęciu mało widoczne Obrazek

EGR out - wrazenia

: pn mar 10, 2014 18:57
autor: KoJ@K
Ja u siebie wszystkie dawałem po 4mm. :bajer:

EGR out - wrazenia

: ndz mar 23, 2014 20:00
autor: davidov26
pacjent leon mk1 1.9 tdi 110 km 2004 rok i check engine na desce .
egr nie zaslepiony a wlasnie po zaslepieniu sie blad pierwszy raz zaswiecil wiec blache wyjalem.]
skasowalem blad juz kilka razy i powraca .na ostatnim skanie pokazalo ze egr jest otwarty na maksa i ze sie zawiesza.kupilem na szrocie inny i wyczyscilem i to samo wiec go oddalem i wrocil stary .
mam pytanie do zaawansowanych userow czy jak go ogranicze i wykasuje blad to juz mi sie ta kontrolka nie zapali ?
ponadto dzis rano i kilka dni wczesniej jak mi go koles skanowal i odpalil to sie czasł silnik przez chwile a wczesniej nigdy tak nie robil .czy walnieta swieca moglaby to powodowac ?

z egr chce zrobic to co ponizej czy to rozwiaze moj problem z check engine jesli to egr czy musi byc nowa mapa napisana ??? auto idzie na sprzedaz a poza tym zawsze o nie dbalem i nie wiem co jest grane kat wtrysku niby idealny jak mialem sprawdzane .

EGR DISABLING With the engine warmed up and running at idle in neutral with all major accessories such as air conditioning turned off, connect the scan tool cable and start the scan tool software. [01 - Engine] [Login - 11] and enter 12233 as the access code [Adaptation] and go to block 3. Give the accelerator pedal a quick "blip" to ensure that the EGR remains turned on for the next minute while you perform the following steps. Note that the display shows a default adaptation value of 32768 and shows approximately 250 +/- 20 mg/stroke of air intake volume. If all is well, enter 33768 as the new adaptation value, and select "test". Note that the displayed air intake volume changes, usually to about 370 mg/stroke. The specification limit is 370 mg/stroke, so if you want to remain within OEM shop manual specifications for emission control reasons, you might have to enter a number slightly smaller than 33768. (If you don't care about road-legal NOx emission limits then leave it at 33768. [Depending on the usage cycle, NOx at this setting can be increased by as much as 40%]) If all is well and you have a seting that you are happy with which results in an intake air volume of 370 mg/stroke or just a hair less, enter [Save]. The values aren't exactly the same, but when you enter the value 33768, the ECU will automatically adapt it. In my case it was something like 33628. 370mg/stroke is what your looking fo

EGR out - wrazenia

: ndz mar 23, 2014 23:33
autor: wesol
sprawdz elektorzaworek i kabloteke ( zwlaszcza to drugie) Tu zapewne masz problem. W tych silnikach nie trzeba programowo wlaczac egra. Wystarcz zaslepka pod EGR-ta blaszka oraz sprawna reszta instalacji ewentualnie zaslepienie wezyka od tego "ufo".

EGR out - wrazenia

: pn mar 24, 2014 13:24
autor: davidov26
Wesol ja nie chce go zaślepiac ja chce żeby mi zniknął błąd check engine który powoduje egr na vag u wyszło ze jest otwarty na maksa .Mialem juz ta blache pod kolektorem i od tego czasu zaczely sie klopoty z egr wiec ja wyjalem.Watpie zeby wlozenie kulki lub srubki pomoglo i po wykasowaniu bledu on juz nie powroci wiec nie będę wkładał w wężyk bo mam oil catch tank czyli ten separator oleju podłączony do odmy. Chce żeby wszystko było jak inżynierowie z vw zrobili .Auto ma moc , katalizator na swoim miejscu tylko ten błąd.
Ponawiam pytanie czy maksymalne zmniejszenie /przymkniecie egr vagiem pomoże z tym błędem czy nie .Czy tylko nowa "mapa" pomoże przy założeniu , że to egr powoduje ten błąd.
Proszę o odpowiedź kogoś kto ma pojęcie .

EGR out - wrazenia

: pn mar 24, 2014 13:33
autor: wesol
pisales ze podmieniales egr. Wiec problemem nie jest sam zawor tylko elektrozaworek albo kabloteka.

EGR out - wrazenia

: pn mar 24, 2014 17:42
autor: davidov26
Tak pozmieniałem i było to samo.Ten eletrozaworek to znajduje się gdzieś w środku egr a czy gdzieś indziej.
Dzięki za odpowiedź

EGR out - wrazenia

: pn kwie 07, 2014 17:35
autor: Antonioo
Ja raczej też wywale ten EGR, rzyga z niego olejem :/ wstawie flansze i koniec klapa gasząca i tak już nie działa, trzeba podciśnienia jakoś pozamieniać czy wystarczy jakoś węzyki przytkać i to wszystko?

EGR out - wrazenia

: pn kwie 07, 2014 22:37
autor: wesol
ja bym usprawnil ta klape gaszacą zawsze to lepiej sie gasi auto no i jak turbo pusci olej to rozbiegany silnik zgasisz.