Strona 91 z 114

EGR out - wrazenia

: pn lut 11, 2013 23:04
autor: szadrak
A ja napisze, ze z powrotem zamontowałem egr i nie żałuje. Miałem dosyć tego ciągłego telepania przy gaszeniu.

EGR out - wrazenia

: wt lut 19, 2013 23:28
autor: bercik2
A ja napisze że zaślepienie egr-u nie ma żadnego wpływu na gaszenie.

EGR out - wrazenia

: śr lut 20, 2013 00:19
autor: Paviarotti
bercik2, zaślepienie nic, bo niby czemu? na gaszenie ma wpływ klapa gasząca :bajer:

EGR out - wrazenia

: śr lut 20, 2013 03:32
autor: bercik2
dokładnie klapa.

EGR out - wrazenia

: czw lut 28, 2013 21:14
autor: oli26
Ja mam pytanie, czy po zaślepieniu 2 blaszkami EGR-u w TDI AJM jest możliwe wpadanie silnika w tryb awaryjny? Tylko nie piszcie mi, że jest to problem zapieczonej geometrii bo już była czyszczona 2 razy i było wszystko robione i wymieniane tak jak mówią porady na forum związane z notlaufem czyli (węzyki, N75 itd.). Silnik nadal łapie tryb awaryjny tylko w przeróżnych i dziwnych sytuacjach np. na 1 biegu! lub przy prędkości 50 km/h, a nawet przy redukcji na niższe biegi i dlatego zastanawiam się nad wyciągnięciem tych blaszek, ale czy słusznie?

EGR out - wrazenia

: czw lut 28, 2013 21:40
autor: ciachotdi
zrób logi i wrzuć do odpowiedniego działu

EGR out - wrazenia

: pt mar 01, 2013 00:08
autor: wesol
zaslepienie nie powinno powodowac problemow o ktorych piszesz.

EGR out - wrazenia

: pt mar 08, 2013 18:32
autor: mwillusionmw
Czy w pierwszym lepszym sklepie z częściami dostanę uszczelkę metalową pod kolektor? Potrzebne będą jeszcze jakieś uszczelki dodatkowo jeśli chcę wyczyścić EGR, kolektor ssący i dolot?

I jeszcze jedno pytanie - czy czyszczenie turbiny dodatkowo ma też sens?

Re: EGR out - wrazenia

: pt mar 08, 2013 19:46
autor: JABcok20
wesol pisze:Co za teorie. EGr nie bierz eudzialu jak masz wcisniety pedal gazu. EGr udziela sie jak puscisz noge z gazu podczas jazdy lub przy obrotach jałowych.
Dzisiaj czyściełem geometrie skodzie ASV 2001 rok. Po czyszczeniu zrobiłem logi bo coś mi się wydaje że egr pracuje nie tylko nabiegu jałowym. log z pracy jest na samym dole numer kompa 012CL. Wartości 4.8 są w momencie wciśnięcia gazu do deski. poza tym jechałem spokojnie ok 100/h. Więc egr pracuje w pewnym zakresie dawki mapy egr.
http://vaglog.rtnet.pl/zeejay83_117407.html" onclick="window.open(this.href);return false;

EGR out - wrazenia

: pt mar 08, 2013 19:54
autor: italiano_83
mwillusionmw pisze:Czy w pierwszym lepszym sklepie z częściami dostanę uszczelkę metalową pod kolektor?
Ja dostałem w motoryzacyjnym uszczelkę pod kolektor od ręki erlinga.
mwillusionmw pisze:I jeszcze jedno pytanie - czy czyszczenie turbiny dodatkowo ma też sens?
Nie widzę związku jeśli geometria pracuje prawidłowo to nie ma sensu jej czyścić na siłę, a w profilu widzę AHU, a tam się turbo WG- więc nie ma co czyścić.

EGR out - wrazenia

: pt mar 08, 2013 22:40
autor: munior
italiano_83 pisze:w profilu widzę AHU, a tam się turbo WG- więc nie ma co czyścić.
No jak to nie ma :chytry: można ładnie z zewnątrz wypolerować :grin:

EGR out - wrazenia

: pt mar 08, 2013 22:47
autor: munior
mwillusionmw pisze:Czy w pierwszym lepszym sklepie z częściami dostanę uszczelkę metalową pod kolektor? Potrzebne będą jeszcze jakieś uszczelki dodatkowo jeśli chcę wyczyścić EGR, kolektor ssący i dolot?
Nie wiem po co chcesz to czyscić ...jeżeli ci się auto słąbo zbiera ,to mało prawdopodobne że z powodu zalepionego dolotu ...to akurat można szybko zweryfikować zaglądając tu i ówdzie ...także nie nadawaj sobie nie potrzebnej roboty ,a jak ci auto nie jedzie jak powinno to zapewne z zupełnie innego powodu ...Powody mogą być zupełnie błache ,a brudny czy czysty,zaślepiony czy nie , zawór EGR nie ma praktycznie żadnego wpływu na osiągi silnika .W AHU przynajmniej da się te drobiazgi szybko usunąć ,bo nie ma tej "udanej " turbiny VNT :jezor:

EGR out - wrazenia

: pt mar 08, 2013 22:48
autor: italiano_83
munior pisze: można ładnie z zewnątrz wypolerować :grin:
To już pod "regeneracje" się podpina :grin:
oli26 pisze:Silnik nadal łapie tryb awaryjny tylko w przeróżnych i dziwnych sytuacjach np. na 1 biegu! lub przy prędkości 50 km/h, a nawet przy redukcji na niższe biegi
Trzeba to auto zdiagnozować kompleksowo, jeśli bezpośrednio po zaślepieniu EGR wystąpił problem, choć wydaje się to dziwne, to może być jedynie zbieg okoliczności, trzeba szukać.

EGR out - wrazenia

: sob mar 09, 2013 08:38
autor: mwillusionmw
Silnik sie zbiera bardzo ładnie, i ma moc i dobre przyspieszenie, poprzedni właściciel mial auto 5 lat z czego nie czyścił ssącego, ani EGR ani dolotu i nie wie, czy poprzedni Niemiec cokolwiek takiego robił..dlatego chcę dla uspokojenia siebie mieć czysto w tych rzeczach :grin: skoro turbiny nie trzeba czyścić to pozostaje obejrzeć kolektor, i można zajrzeć przy okazji do dolotu i EGR dla czystego sumenia :-) zmykam zaraz zamówić nową uszczelkę pod kolektor i zaczynam coś działać. Może nie będzie tak źle, niedługo po kupnie chłopak zaślepił EGR, okaże się w praktyce. :grin:

Szerokości :pub: