Jaka macie skrzynie w 1.6 D?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » sob lis 28, 2009 21:02

bongo pisze:przy 4S miałem dokładnie takie same obroty i prędkości jak przy obecnej 4T
Nie wiem czy czegoś nie zauważyłeś, ale sam sobie zaprzeczasz tą tabelką. Przełożenia poszczególnych biegów są te same, ale przełożenie dyferencjału jest inne, mniej więcej o 7,5%. Przy jednakowych obrotach prędkość na 4S jest zawsze o ok.7,5% niższa niż na 4T, co także potwierdza tabelka z prędkościami odpowiednio 111 i 120km/h.
Poza tym mam golfa z 4S, a brat ma z 4T i różnica jest. Jakby co, mogę jutro nakręcić filmiki z odczytem z nawigacji.
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 21:02 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lis 29, 2009 10:55

To zobacz piori, na piątym biegu różnica 9 km/h :bajer:
Na mniejszych dwa,trzy kilometry,w granicach błędu licznika :bajer:
A nie :
arwam pisze:różnica jak auto jedzie na tych skrzyniach jest jak dzień i noc.
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 10:56 przez bongo, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » ndz lis 29, 2009 11:23

bongo pisze:A nie :
arwam napisał/a:
różnica jak auto jedzie na tych skrzyniach jest jak dzień i noc.
ja jeździłem na tych skrzyniach na jednym silniku i powiem że na 4S T3 nie bardzo miało wstać wcześniej niż na 3'im biegu
na 4T już lepiej i wbrew pozorom lepsze czasy w sprintach miałem na 4T ale elastyczność była lepsza na 4S.
ja różnicę widziałem bardzo wyraźnie zwłaszcza że na 4S nie nadążałem z machaniem dźwignią zmiany biegów

na 4T skrzynia kończyła się po 15s kiedy to na piątce wskazówka prędkościomierza wychodziła za skalę.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lis 29, 2009 11:31

na 4T skrzynia kończyła się po 15s kiedy to na piątce wskazówka prędkościomierza wychodziła za skalę.
_________________
Gratulacje,to 435 konne Porsche jest tylko odrobinę szybsze :bajer:



arwam

Post autor: arwam » ndz lis 29, 2009 12:06

bongo,

możesz się śmiać.
są tacy którzy jeździli tym autem ( nie mówię o sobie) i wiedzą na co było stać mój poprzedni silnik i dlatego mnie tak boli przesiadka na TDI.



lolekzetor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
Lokalizacja: stare pole

Post autor: lolekzetor » ndz gru 06, 2009 13:12

Krzylu pisze:
Czyli idąc tym tropem,jeśli seryjny SB ma przy 180 koniec obrotów i już dalej nie pojedzie
tak tylko ze na skrzyni 4S ktora jest nieco krotsza od 4T

zablokujcie ten temat bo nikt i tak mu nie przetlumaczy
z tego co wiem sb miały tylko skrzynie 4T



Awatar użytkownika
etz_prorider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: wt gru 16, 2014 23:30
Lokalizacja: Kościerzyna

Jaka macie skrzynie w 1.6 D?

Post autor: etz_prorider » ndz cze 12, 2016 12:48

Witam, odkop niesamowity sprzed 7 lat!
Mam w swoim nowo nabytym golfie silnik 1.6D typ JP, jakiej skrzyni 5biegowej najlepiej szukać i od czego najlepiej dopasować? przeczytałem cały temat, poza dyskusją że ktoś leciał prawie 200km/h to wyczytałem, że najlepiej szukać 4S lub FF, ktoś może to potwierdzić?


GOFER POWER!!!
MOJE GOLFY

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Jaka macie skrzynie w 1.6 D?

Post autor: anaba255 » ndz cze 26, 2016 23:54

FF były ori w mk1 1.6 D/TD
Dłuższa będzie 4T z mk2, a 200 i tak nie polecisz bo braknie mocy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości