: śr lis 29, 2006 20:11
To "rwanie" po chipie z całą pewnością spowodowałoby u Ciebie szeroooooki uśmiech, u mnie do tej pory taki jest , przybyło 20KM i 65Nm i naprawdę to czuć, a V max wzrosła ze 185 do 200
Nie wiem, ale mozliwe ze nie bardzo duzo wiecej. Oba silniki maja ta sama pojemnosc - ten sam blok, tloki. 1Z jest silnikiem z bardzo duzym zapasem mocy, dlatego samym softem mozna zwiekszyc moc i moment bardzo duzo. AHF juz takiego zapasu nie ma, tu juz blizej do granicy mozliwosci seryjnych silnikow o pojemnosci 1.9L. Gdybym w tej chwili mial wybierac auto, to raczej jakies 2.5 TDI, a potem chip:)Johny1984 pisze:to ciekawe jak by to "rwanie" wyglądało na AHF'ie ???
zły wybor, bardzo złydziechu pisze:Gdybym w tej chwili mial wybierac auto, to raczej jakies 2.5 TDI, a potem chip:)
AHF to tak jak ASV czyli 110km na pompie i ma ogromny zapas granica mozliwości to 200 kmdziechu pisze:AHF juz takiego zapasu nie ma, tu juz blizej do granicy mozliwosci seryjnych silnikow o pojemnosci 1.9L
w porównaniu do tego toczydła co masz teraz po prostu nie ma porównania...Johny1984 pisze:to ciekawe jak by to "rwanie" wyglądało na AHF'ie ???
hahaha śmieszne - może będzie lepiej...cowboy pisze:dzisiaj A3 AHF i musze powiedziec że te auta jakos nie jeżdzą... ?
wadliwe silniki z niskimi przyrostami...dziechu pisze:2.5 TDI
potwierdzam... przykładem jest duudiicowboy pisze:180 tyle samo osiągasz softem z seryjnej 130 PD
CHIP to max 130 km a 200 km to nie dla zwykłego śmiertelnika.cowboy pisze:AHF to tak jak ASV czyli 110km na pompie i ma ogromny zapas granica mozliwości to 200 km
da radę... tylko trzeba chcieć... i umieć (potrafić)robert24 pisze:200 km to nie dla zwykłego śmiertelnika.
Ale to chyba nie do osiagniecia samym programem. 200KM ? to jakie cisnienie potrzebne? 3 Bary? chyba wiecej? dawka paliwa? 100mg? Moze seryjne 2.5 TDI sa slabe, ale nie wierze zeby po dobrym tuningu nie osiagaly wiecej niz 1.9L. W koncu dla mocy a nie estetyki robi sie silniki 6cio litrowe, 8mio itd... Jak mam wymieniac turbo, wtryski, pompe... to zostaje sam blok, taki sam jak w 1Z. Poza tym co z reszta? Jak sprzeglo wytrzyma? Skrzynia, przeguby, hamulce... trzebaby pol auta zmienic. To juz wole sprzedac co mam i kupic auto wyscigowe;) No i aktowke na mandatycowboy pisze:AHF to tak jak ASV czyli 110km na pompie i ma ogromny zapas granica mozliwości to 200 km
rade i da... chęci jak najbardziej...umieć nie każdy musi...ale w kieszeni mieć musi, a zwykły smiertelnik za 90 km mocy więcej... zapłaci tyle co za samochód...Johny1984 pisze:da radę... tylko trzeba chcieć... i umieć (potrafić)robert24 pisze:200 km to nie dla zwykłego śmiertelnika.
pzdr
no trzeba mieć trochę w kieszenirobert24 pisze:umieć nie każdy musi...ale w kieszeni mieć musi
może tyle nie, ale sporo napewnorobert24 pisze:zapłaci tyle co za samochód...
to jakim cudem ja mam 136 KM na AFN-ie który ma słabsze wtryski ?robert24 pisze:CHIP to max 130 km
Ja pisałem o takiej rozsądnej granicy możliwości tego silnika na pompie - koszt zrobienia 200km z VP jest i tak mniejszy niż kupno 2.5 TDIrobert24 pisze:200 km to nie dla zwykłego śmiertelnika
podejrzewam że około 1.75 (na turpinie od ARL-a)dziechu pisze:200KM ? to jakie cisnienie potrzebne? 3 Bary? chyba wiecej? dawka paliwa? 100mg
dokładnie tak są wersje 140, 150 i 180 PSdziechu pisze:Moze seryjne 2.5 TDI sa slabe
covboy może to na zapas już zrobione przez fabrycznie włożoną przepływkęcowboy pisze:to jakim cudem ja mam 136 KM na AFN-ie który ma słabsze wtryski ?robert24 pisze:CHIP to max 130 km
no nie jest najlepiej z przepływką - powyżej 4000 rpm już niedomagawięc może poza silnikiem masz także jeszcze bardzo dobry i sprawny w 100%przepływomierz