V MAX Diesli

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marsell
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: czw sty 27, 2005 22:45
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marsell » śr lis 29, 2006 20:11

To "rwanie" po chipie z całą pewnością spowodowałoby u Ciebie szeroooooki uśmiech, u mnie do tej pory taki jest :grin: , przybyło 20KM i 65Nm i naprawdę to czuć, a V max wzrosła ze 185 do 200


...życie to nie bajka, nie smyra nas po jajkach...

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr lis 29, 2006 20:41

Johny1984 pisze:to ciekawe jak by to "rwanie" wyglądało na AHF'ie ???
Nie wiem, ale mozliwe ze nie bardzo duzo wiecej. Oba silniki maja ta sama pojemnosc - ten sam blok, tloki. 1Z jest silnikiem z bardzo duzym zapasem mocy, dlatego samym softem mozna zwiekszyc moc i moment bardzo duzo. AHF juz takiego zapasu nie ma, tu juz blizej do granicy mozliwosci seryjnych silnikow o pojemnosci 1.9L. Gdybym w tej chwili mial wybierac auto, to raczej jakies 2.5 TDI, a potem chip:)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lis 29, 2006 22:55

dziechu pisze:Gdybym w tej chwili mial wybierac auto, to raczej jakies 2.5 TDI, a potem chip:)
zły wybor, bardzo zły

bardzo słabo sie chipują, wiecej można z 1.9 TDI wyciagnąc .. samym softem z seryjnej 150km robi sie 180 tyle samo osiągasz softem z seryjnej 130 PD :)
dziechu pisze:AHF juz takiego zapasu nie ma, tu juz blizej do granicy mozliwosci seryjnych silnikow o pojemnosci 1.9L
AHF to tak jak ASV czyli 110km na pompie i ma ogromny zapas :) granica mozliwości to 200 km
Johny1984 pisze:to ciekawe jak by to "rwanie" wyglądało na AHF'ie ???
w porównaniu do tego toczydła co masz teraz po prostu nie ma porównania...

jeździłem dwoma mk4 ASV i dzisiaj A3 AHF i musze powiedziec że te auta jakos nie jeżdzą... ? :P



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » śr lis 29, 2006 23:31

kurde coraz bardziej korci mnie chip :D jesli mam 8-bit;owy ECU to bez problemu da rade zachipowac ??



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » śr lis 29, 2006 23:48

cowboy pisze:dzisiaj A3 AHF i musze powiedziec że te auta jakos nie jeżdzą... ?
hahaha śmieszne :( - może będzie lepiej... :)
dziechu pisze:2.5 TDI
wadliwe silniki z niskimi przyrostami...
cowboy pisze:180 tyle samo osiągasz softem z seryjnej 130 PD
potwierdzam... przykładem jest duudii :hmm:

cowboy - THX za logi - wiem już na czym stoję... a raczej leżę i kwiczę

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

robert24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:05
Lokalizacja: głuchołazy
Kontakt:

Post autor: robert24 » czw lis 30, 2006 00:00

cowboy pisze:AHF to tak jak ASV czyli 110km na pompie i ma ogromny zapas granica mozliwości to 200 km
CHIP to max 130 km a 200 km to nie dla zwykłego śmiertelnika.


MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
[200PS; 420NM]

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » czw lis 30, 2006 00:08

robert24 pisze:200 km to nie dla zwykłego śmiertelnika.
da radę... tylko trzeba chcieć... i umieć (potrafić) :)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » czw lis 30, 2006 00:12

cowboy pisze:AHF to tak jak ASV czyli 110km na pompie i ma ogromny zapas granica mozliwości to 200 km
Ale to chyba nie do osiagniecia samym programem. 200KM ? to jakie cisnienie potrzebne? 3 Bary? chyba wiecej? dawka paliwa? 100mg? Moze seryjne 2.5 TDI sa slabe, ale nie wierze zeby po dobrym tuningu nie osiagaly wiecej niz 1.9L. W koncu dla mocy a nie estetyki robi sie silniki 6cio litrowe, 8mio itd... Jak mam wymieniac turbo, wtryski, pompe... to zostaje sam blok, taki sam jak w 1Z. Poza tym co z reszta? Jak sprzeglo wytrzyma? Skrzynia, przeguby, hamulce... trzebaby pol auta zmienic. To juz wole sprzedac co mam i kupic auto wyscigowe;) No i aktowke na mandaty ;)



robert24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:05
Lokalizacja: głuchołazy
Kontakt:

Post autor: robert24 » czw lis 30, 2006 00:16

Johny1984 pisze:
robert24 pisze:200 km to nie dla zwykłego śmiertelnika.
da radę... tylko trzeba chcieć... i umieć (potrafić) :)

pzdr
rade i da... chęci jak najbardziej...umieć nie każdy musi...ale w kieszeni mieć musi, a zwykły smiertelnik za 90 km mocy więcej... zapłaci tyle co za samochód...


MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
[200PS; 420NM]

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » czw lis 30, 2006 00:20

robert24 pisze:umieć nie każdy musi...ale w kieszeni mieć musi
no trzeba mieć trochę w kieszeni
robert24 pisze:zapłaci tyle co za samochód...
może tyle nie, ale sporo napewno

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
pipek71
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 08, 2006 23:09
Lokalizacja: Jordansmuhl

Post autor: pipek71 » czw lis 30, 2006 02:44

No proszę wszyscy takie szybkie maszynki maja a ja się zadowalam 205km/h .
Raz w życiu tak jechałem ,bo nie ma potrzeby szybciej .Często zdaża się natomiast jeździć 150-180 km/h i o dziwo wcale się tego nie czuje .

Sorki,że wtrącę ale miałem kumpla który świrował na punkcie Tuningu .Miał Golfa II GTD bodajże 2000 ccm . W krakowie zmienił elektronike ,podwójny wałek ,zimny filtr stożkowy,strumienica . Osiągnął ok 135 koni .Dzwonił do mnie i szczęśliwy krzyczał do słuchawki ,że zasuwa 235 km/h .Wszystko było GIT dopóki nie wjechał do Wrocławia ....musiał piłować prawie 3000 obrotów bo mu auto na niższych obrotach jechac nie chciało a w zbiorniku WIR. Zmądrzał i stał się największym wrogiem TUNINGU. Skubany śmigał tym GOLFEM jak błyskawica .Niestety dopadło go podczas spokojnej jazdy !!! Facetowi na autostradzie spadło auto z lawety a inny kierowca CEMENTOwozu żeby nie walnąć to zajechał drogę GOLfikowi .Paweł wbił się pod jego tylne koła . Głośno było o tym na autostradzie koło OPOLA. Ostatnie zdjęcie jakie widzialem Pawła w Golfie . Ludzie NIE DAJCIE SIĘ ZABIĆ !!! POZDRO
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lis 30, 2006 10:14

robert24 pisze:CHIP to max 130 km
to jakim cudem ja mam 136 KM na AFN-ie który ma słabsze wtryski ?
spokojnie dla ASV można 140/300 a dla umiejętnego kierownika 145/320 ale to zależy od stanu silnika
robert24 pisze:200 km to nie dla zwykłego śmiertelnika
Ja pisałem o takiej rozsądnej granicy możliwości tego silnika na pompie - koszt zrobienia 200km z VP jest i tak mniejszy niż kupno 2.5 TDI

dziechu pisze:200KM ? to jakie cisnienie potrzebne? 3 Bary? chyba wiecej? dawka paliwa? 100mg
podejrzewam że około 1.75 (na turpinie od ARL-a)
pompa 11mm
wtryski hybrydy
duży FMIC
dobre wystrojenie
CA~5kPLN - sprzedajesz stare graty
dziechu pisze:Moze seryjne 2.5 TDI sa slabe
dokładnie tak są wersje 140, 150 i 180 PS
duże koszty (wszystko razy x6 lub x2), te silniki mają b. mały zapas, małe turbinki, mało zamienników itd..

silnik 1.9 TDI to jednostka niemal doskonała :P mnóstwo zamienników od mocniejszych wersji, doskonale wszystko rozpykane przez tunerów, po prostu miód..



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lis 30, 2006 10:45

cowboy pisze:
robert24 pisze:CHIP to max 130 km
to jakim cudem ja mam 136 KM na AFN-ie który ma słabsze wtryski ?
covboy może to na zapas już zrobione przez fabrycznie włożoną przepływkę
bo jak wiesz to wyjeżdżające z taśmy auta mają wiecej KM niż te które już troche
pojeżdżą a po pomiarach mają i trzymają się normy wskazanej w książkach
o tym że tak jest pisaliśmy gdzieś tutaj razem z Grzeskiekm1982
więc może poza silnikiem masz także jeszcze bardzo dobry i sprawny w 100%przepływomierz


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lis 30, 2006 10:51

więc może poza silnikiem masz także jeszcze bardzo dobry i sprawny w 100%przepływomierz
no nie jest najlepiej z przepływką - powyżej 4000 rpm już niedomaga

a wracając do 2.5 TDI to:

A4 2.5 TDI 180km automat vs A4 1.9 TDI 130km manual - równo do 150km z lekką przewagą 1.9 TDI :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości