Strona 10 z 12

: pn lis 30, 2009 13:06
autor: kkolekk
to garett t51

: pn lis 30, 2009 17:57
autor: t0mal
Nom, nawet jeśli udałoby Ci się ją zapakować do golfa to mógłbyś spodziewać się doładowania nie większego niż seryjne, przy ok 5000 obr/min tak pobieżnie patrząc po mapie, przyczym, przy każdym zdjęciu nogi z gazu miał byś surge.

: pn lis 30, 2009 22:28
autor: Biperr0
Chyba że kolega robi mod na dwie dwu sekcyjne pompy:D albo cztery jedno sekcyjne :D

: śr gru 02, 2009 14:39
autor: arwam
t0mal,

to trubo by wstało po małej rzeźbie inna sprawa to jak napisałeś czy będzie i w jakim stopniu by występował surge.
ale zeby wstawało to myślę że jest dość realne.
ale lag byłby spory. i ja sięprzymierzam pod kątem dużego turba na TD zamontować coś właśnie takich rozmiarów

: śr gru 02, 2009 22:49
autor: kkolekk
dlatego myślę o dwóch turbinach małej i dużej

[ Dodano: 02 Gru 2009 21:52 ]
ARWAM kiedyś gdzieś pisałes o wymianie oleju z minerala na półsyntetyk właśnie kupiłem mobila 10 w 40 i mam zamiar go wlać spodziewać sie wycieków czy nie bo wydaje mi się że pisałeś że nic nie powinno się stać

: czw gru 03, 2009 12:55
autor: arwam
kkolekk, pisałem o zmianie z minerała ale na pełny syntetyk a nie półsyntetyk.
zalej MOBIL 1 5W50 i będziesz miał spokój.
ja załyczas zalewam do wszystkich samochodów w domu taki olej i jeszcze w żadnym jeśli silnik nie ciekł przed zmianą to nie ciekł po niej.
jak chcesz mocno wysilić silnik to tylko i wyłącznie leje sięsyntetyczne oleje bo mineralne za bardzo skracają żywot silnika

: czw gru 03, 2009 13:37
autor: kkolekk
ok dzięki zalałem narazie 10 w 40 jak nie będzie ciekło to następna wymiana będzie na 5 w 40a

: czw gru 03, 2009 13:43
autor: arwam
kkolekk,

na 5W40 z półsyntetyka bym odrazy nie przeszedł

: czw gru 03, 2009 21:52
autor: Biperr0
Znacie kogoś na śląsku kto sie zna na pompach? Bo zastanawiam co zrobić ze swoją...

: sob gru 05, 2009 07:13
autor: kkolekk
daleko nie masz do bełchatowa wskoczysz na gierkówkę i moment będziesz umów się z torchimem

: sob gru 05, 2009 10:14
autor: Biperr0
Własnie rozmawiałem z nim jakiś dzień temu i napisał że nie ma czasu jakbym tak mu miał przywieść samochód i robić na miejscu.A ja narazie nie moge sobie pozwolić na komfort bez auta.Chyba poszukam jakiejś drugiej pompy i będe z nią kombinował.Z chęcią bym sobie sam podłubał bo w sumie nie ma tam nic takiego specjalistycznego...

: sob gru 05, 2009 11:24
autor: arwam
Biperr0 pisze:Chyba poszukam jakiejś drugiej pompy i będe z nią kombinował.Z chęcią bym sobie sam podłubał bo w sumie nie ma tam nic takiego specjalistycznego...
jak założysz drugą na Auto to zmienisz zdanie :wink:

: sob gru 05, 2009 14:54
autor: Biperr0
A na jaką proponujesz? Ja mam oryginalną 1,9 z LDA i jedynie mam pina zmienionego. W sumie jestem zadowolony bo mało mi pali.

: sob gru 05, 2009 23:58
autor: arwam
Biperr0 pisze:A na jaką proponujesz?
polecam całe 11mm mi nie palił przeciętnie więcej jak 5-6,5l/100km w zależności od stylu jazdy.
jak będziesz deptał to spalanie będzie szło do góry ale dynamika będzie bez porównania lepsza od tej jaką masz na 9mm.