Strona 87 z 114

EGR out - wrazenia

: czw sie 16, 2012 23:31
autor: golf_eop_karol
Robił to ktos na ASV?

EGR out - wrazenia

: pt sie 17, 2012 08:17
autor: wesol
to czy to jest asv czy ahf czy alh to nie ma znaczenia- to sa praktycznie te same silniki.

EGR out - wrazenia

: pt sie 17, 2012 09:33
autor: Quintus
Czy w 1Z blachę wstawić na tym łączeniu?
Obrazek

EGR out - wrazenia

: ndz sie 19, 2012 14:43
autor: wesol
tak na tej rurce.

EGR out - wrazenia

: ndz sie 19, 2012 23:13
autor: Artiks
Paviarotti pisze:wrzuciłem kolektor ssący od ARL do mojego AXRa i powiem wam, że czuć różnicę w jeździe i nie jest to efekt placebo
Znalazłem ten wątek ze zmianą kolektora i tego efekty : http://forum.skodaclub.pl/wykresy-i-pom ... t3444.html" onclick="window.open(this.href);return false;

EGR out - wrazenia

: ndz sie 19, 2012 23:41
autor: Paviarotti
Różnica w mocy po korekcie jest :) ciekawe tylko czy bez korekty jest też na podobnym poziomie? pewnie trochę gorsze efekty.

EGR out - wrazenia

: wt sie 21, 2012 11:41
autor: ciachotdi
czy możliwe ze po zaslepieniu egr a w alh pojawiły się drgawki takie jak przy dojeżdzaniu do świateł. Zaslepilem jedną blachą tuż za mechanizmem który upuszcza i zonk. Co może być nie tak wrześniej tego nie było

EGR out - wrazenia

: wt sie 21, 2012 13:08
autor: Lampart
raczej to nie mozliwe, ja w ALH zaślepiłem juz rok temu i nic zero problemów

EGR out - wrazenia

: czw sie 23, 2012 15:08
autor: bjoern
panowie a czy ma jakiś sens rozbieranie i czyszczenie EGR'a i dolotu w SDI w mk4? Wyszukiwarka chyba tylko jakieś 5 postów o SDI w tym temacie wyświetliła... Czy po wyczyszczeniu EGR'a ale bez zaślepiania spadło by spalanie trochę? ;) Pozdrawiam

EGR out - wrazenia

: czw sie 23, 2012 16:10
autor: Fahoo
bjoern, radze ci tam zajrzec jak najszybciej ,bo masz tam mega gnój....im wiecej powietrza w sdi tym mniej kopcenia i byc moze wzrost dynamiki

EGR out - wrazenia

: pt sie 24, 2012 21:55
autor: SS1
Ok, wywalony EGR- wstawiona flansza, kolektor wydechowy tez zaślepiony. Tylko teraz pozostaje problem, co zrobić z dyndającymi przewodami od podciśnienia i zaworem sterującym EGR? Wkręciłem w przewody śrubki, ale to na krótką metę. Z samochodem wszystko ok, lepiej wkręca się na obroty. Dla ciekawości wyjąłem wtyczkę od tego czarnego zaworu, przez który przechodzą przewody podciśnienia od EGR. Też zero reakcji samochodu na te zmiany- dalej ma kopa, czyli wszystko ok. Można bez problemu usunąć trójniki z przewodów podciśnienia i wymontować ten elektroniczny zawór sterowania EGR?

EGR out - wrazenia

: sob sie 25, 2012 08:20
autor: wesol
tak mozna. Mozna jedynie albo zostawic ten elektrozaworek lub jakiegos opornika wstawic by bledy nie odnotowywal w ECM ale mimo to nie bedzie to mialo jakiegos znaczenia bo nie wplywa to na prace silnika i moc.

EGR out - wrazenia

: sob sie 25, 2012 11:54
autor: Fahoo
SS1, gdy bedziesz robił kiedyś softa to jesli tuner jest kumaty to ci zdezaktywuje bład i bedziesz mógł pozpstawic luźną wtyczke

Re: EGR out - wrazenia

: sob sie 25, 2012 18:05
autor: bjoern
Fahoo pisze:bjoern, radze ci tam zajrzec jak najszybciej ,bo masz tam mega gnój....im wiecej powietrza w sdi tym mniej kopcenia i byc moze wzrost dynamiki
mówisz? autko nie kopci praktycznie w ogóle, ale myśle, że za dużo pali, jedynie miasto, raz było nawet 7,3/100... a został tylko filtr paliwa do wymiany, reszta wymieniona
a powiedz mi tylko, bo EGR wyjąć i wyczyścić to ogarnę, ale jak wyczyścić te rurki pomiędzy którymi jest EGR, żeby syf nie wleciał do środka z powrotem? Kolektor też czyścić?