

Połączenie nie zaślepionego EGR z olejem z turbiny

Na fotce kolektor.Z bidą palec wskazujący wchodził,a do EGR'a to jedynie najmniejszy

Tak jak pisał JABcok20,zaślepić EGR i zrobić korektę w sofcie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Od tego,czy turbina i odma puszczają olej.Jak nie puszczają,to i w kolektorze jest czysto.Artiks pisze:Od czego to zależy, że w jednych autach przy 250 tys przebiegu nie ma co czyścić ,a w innych stan jak powyżej ?
Zgadza się,ale wtedy mowa o sadzy w wydechu,a nie w dolocie,a jak ktoś wywali kata,to zyska nieco na mocy,ba,wskazane wywalić kata,bo jak ma być więcej sadzy,to wiadomo,że zaraz go zaklajstruje.JABcok20 pisze:Także więcej paliwka oznacza więcej sadzy
Ten kolektor ma lepsze kanały, na OCP robili pomiary po takim modzie i coś tam km i Nm przybyło. Też szukam takiego ale póki co z EGRem komplet.Paviarotti pisze:wrzuciłem kolektor ssący od ARL do mojego AXRa i powiem wam, że czuć różnicę w jeździe i nie jest to
Przelotka roboty zabby z Zabrza (z tego co widzę) - jest tylko jedno ale : szkoda, że nie jest zrównany wewnątrz karb na przewężce tej przelotki (zaraz przy flanszy) bo powietrze doładowane ma dodatkowe zawirowania (jak ktoś to ma i widział od środka to wie o czym piszę).Paviarotti pisze:Takie coś zostało włożone zamiast zaworu:
Powiększ (rzeczywiste wymiary: 900 x 597)
Ma na pewno lepsze, ale dosłownie minimalnie. W pierwszej chwili nie mogłem się dopatrzeć różnic między AXR, a ARL, identyczne z zewnątrz, tylko numer innyArtiks pisze:Ten kolektor ma lepsze kanały
Zgadza sięSztomel pisze:Przelotka roboty zabby z Zabrza (z tego co widzę)
Ale na pewno teraz jest lepszy przepływ niż jak to było z wcześniejszym zaworemSztomel pisze:szkoda, że nie jest zrównany wewnątrz karb na przewężce tej przelotki
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości