Strona 9 z 116
: śr paź 03, 2007 08:54
autor: miszcz1977
dzieki za rade kolego.czyli najlepiej podlaczyc pod komputer i pokaze co jest walniete .nie orientujesz sie ile kosztuje taka wizyta by kompa sprawdzic
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
: śr paź 03, 2007 11:42
autor: damcio151
wwtp, masz coś z elektryką ... alarm fabryczny , lub jakiś przekaźnik
miszcz1977 pisze:dzieki za rade kolego.czyli najlepiej podlaczyc pod komputer i pokaze co jest walniete .nie orientujesz sie ile kosztuje taka wizyta by kompa sprawdzic
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
kontrolka ma zapalać się na chwilę !!!! wszystko masz dobrze ..... gdyby zaczęła w trakcie jazdy migać to co innego , wtedy należy podpiąć się pod kompa
: śr paź 03, 2007 16:36
autor: miszcz1977
dzieki kolego.dzisiaj rano bylo troszke zimniej i przekaznik sie zalaczyl a kontolka swiecila kolo 2 sek .takze chyba wszystko jest oki.moj golfik jest z1995 roku.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
problem z golfikiem
: śr paź 03, 2007 17:28
autor: gacjac
Witam,jestem swiezym posiadaczem vw golfa IV i nowy na forum, autko bylo idealne dla mnie dopoki nie pojawil sie pewien problem a mianowicie auto czasem nieodpala tzn. odpal wchodzi na obroty i pochwili gasnie-roznie bywa czasem przez nawet godzine niezaskoczy, a czasem od kopa idzie-bylem w serwisie z tym probowali sie polaczyc do komputera i nic-komputer sie nie laczy, a pozatym zauwazylem banieczki powietrza z filtra paliwa(filtr jest nowy 1000km zrobione), czy ktos sie orientuje co to moze byc, ewentualnie czy znacie koledzy dobrego mechanika na terenie slaska co by sie tym zajol?
Pozdrawiam.
: śr paź 03, 2007 18:26
autor: damcio151
gacjac, na początek napisz jaki masz silnik .... VP , czy PD
gacjac pisze:komputer sie nie laczy
to coś jest nie tak .... może jakaś przerwa w połączeniach , a może same ECU wariuje
gacjac pisze:a pozatym zauwazylem banieczki powietrza z filtra paliwa
wymień opaski zaciskowe od wężyków dochodzących do filtra .... jeżeli filtr masz z podgrzewaczem ( u góry z taką zawleczką ) to często przez niego ciągnie lewe powietrze , więc wymień filtr na taki bez podgrzewacza
: śr paź 03, 2007 18:49
autor: gacjac
dzieki za opowiedz, silnik...VP, PD? TDI 90KM
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
tyle sie orientuje, ok opaski sprobuje wymienic, filtr z podgrzewaczem.
: śr paź 03, 2007 18:53
autor: damcio151
gacjac pisze:VP, PD? TDI 90KM
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
czyli VP
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zobacz
ten temat
: śr paź 03, 2007 19:27
autor: gacjac
ok, wiec sugerujesz ze to jest elektrozawor? z tym ze jamam objawy ze auto pali wchodzi na normalne obroty i po 1 sek. gasnie(niema przygasowki ani mulenia). Czy ten elektro zawor jest golfie 4 w ttym samym miejscu?
: śr paź 03, 2007 19:34
autor: damcio151
gacjac pisze:ok, wiec sugerujesz ze to jest elektrozawor? z tym ze jamam objawy ze auto pali wchodzi na normalne obroty i po 1 sek. gasnie(niema przygasowki ani mulenia). Czy ten elektro zawor jest golfie 4 w ttym samym miejscu?
czyli gaśnie samo po 1 sek. , ale nie wchodzi same na obroty
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
jeżeli tak to winę ponosi immobilajzer
[ Dodano: Sro Paź 03, 2007 19:34 ]
wyjmij sterownik immo i zobacz na wszystkie ścieżki i luty
: śr paź 03, 2007 19:43
autor: gacjac
dokladnie samo spada z obrotow normalnych. Juz jestes druga osoba ktora mowi ze to immo, wiec sie za to zabiory z tym ze gdzie go znajde(moglbym prosic o wskazowki postepowania)?
Dzieki wielkie.
: śr paź 03, 2007 20:08
autor: damcio151
gacjac, żebym to ja wiedział , gdzie w MKIV jest sterownik immo
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
w MKIII jest za włącznikiem świateł , więc może tam szukaj
: śr paź 03, 2007 20:30
autor: gacjac
ok dzieki:) poszperam poszukam, moze trafie.
: pt paź 05, 2007 15:04
autor: wwtp
damcio151 napisales ze mam coś z elektryką ... alarm fabryczny , lub jakiś przekaźnik..
alarmu nie posiadam a przy wlaczonym zaplonie dochodzi prad na ten zaworek i otwiera wiecej instalacji elektrycznej w pompie nie ma .. jak moge sprawdzic pompe?
: pt paź 05, 2007 16:10
autor: sokolnh
wszyscy którym cięzko odpala niech sobie sprawdza kąt wtrysku na vagu
basic setings - > grupa OOO -> pozycja 2
powinno byc 049 - 054